Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Muita joitten kavereil red flagei? D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 142756" data-attributes="member: 167"><p>Joo ja olihan kans yks saman tyyppinen ku yhteen ryhmään tuli yks ulkomaalainen jonka kanssa pysty puhuu vaan enkkuu ja se oli ainut sieltä ryhmästä joka oli samanhenkinen ku mä, hymyili mulle, huomioi mua ja oli just sitä mitä sillä hetkellä kaipasin ja ikävöin mut sit oon surkee enkus ja vähän jopa välttelin sitä ihan vaan sen takia koska pelkäsin et se puhuu mulle ja vihaa puhua enkkua. Ja tää tuntu tosi ikävältä ku oli just hirvee toi sisänen ristiriita +toi on niin huono syy vältellä toista ja tuli vähän paha mieli siitä. :/ Tota alotuksessa mainitsemaanikin tyyppiä tosiaan koitin vältellä aluks mutta näitten molempien kohdalla se osoittautui mahdottomaksi.</p><p></p><p>Ja oli myös yhes ryhmäs yks tyyppi (kaikki kolme eri ryhmissä) josta aattelin ettei se ehkä pidä musta yhen jutun takia, jonka kuulin mun kaverilta, joka kuuli sen kaveriltaan, joka on tän kyseisen tyypin kaveri. En just nyt muista mikä se juttu oli mut en ehkä nyt heti haluukaan muistella. Joka tapaukses aattelin ettei se ehkä haluu jutella mulle mut sit joskus myöhemmin se tuliki juttelee mulle. Nykyään tää asia ei enää häiritse ja oon jo melkein unohtanut tän mut sillon oli inhottavaa ku en voinut kysyy siltä miks se sano niin tai mitä tarkotti sillä yms. koska en voinut bustata näitä tyyppejä, jotka oli kertoneet siitä mulle. :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 142756, member: 167"] Joo ja olihan kans yks saman tyyppinen ku yhteen ryhmään tuli yks ulkomaalainen jonka kanssa pysty puhuu vaan enkkuu ja se oli ainut sieltä ryhmästä joka oli samanhenkinen ku mä, hymyili mulle, huomioi mua ja oli just sitä mitä sillä hetkellä kaipasin ja ikävöin mut sit oon surkee enkus ja vähän jopa välttelin sitä ihan vaan sen takia koska pelkäsin et se puhuu mulle ja vihaa puhua enkkua. Ja tää tuntu tosi ikävältä ku oli just hirvee toi sisänen ristiriita +toi on niin huono syy vältellä toista ja tuli vähän paha mieli siitä. :/ Tota alotuksessa mainitsemaanikin tyyppiä tosiaan koitin vältellä aluks mutta näitten molempien kohdalla se osoittautui mahdottomaksi. Ja oli myös yhes ryhmäs yks tyyppi (kaikki kolme eri ryhmissä) josta aattelin ettei se ehkä pidä musta yhen jutun takia, jonka kuulin mun kaverilta, joka kuuli sen kaveriltaan, joka on tän kyseisen tyypin kaveri. En just nyt muista mikä se juttu oli mut en ehkä nyt heti haluukaan muistella. Joka tapaukses aattelin ettei se ehkä haluu jutella mulle mut sit joskus myöhemmin se tuliki juttelee mulle. Nykyään tää asia ei enää häiritse ja oon jo melkein unohtanut tän mut sillon oli inhottavaa ku en voinut kysyy siltä miks se sano niin tai mitä tarkotti sillä yms. koska en voinut bustata näitä tyyppejä, jotka oli kertoneet siitä mulle. :/ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Muita joitten kavereil red flagei? D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja