Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
muita jotka kauheessa ostelun kierteessä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 126814" data-attributes="member: 56"><p>Hyvä kun kuitenkin ostat käytettynä. Siitä vaan tukee helposti illuusio että silloin kaikki on halpaa ja niitä voi ostella sen kummemmin miettimättä. Mä esim nykyään pyrin siihen että muita vaatteita en osta uutena paitsi tietty alusvaatteet ja kengät. Ja jos haluan jotain tiettyä, se vaatii useamman fyysisen kirpputorikäynnin ja mä oon sen verran pihi että esim 6e jostain paidasta tms niin pitää jo miettiä onko tosiaan niin hyvässä kunnossa:D</p><p>Ja kannattaa nyt miettiä, miksi sä tarvitset useamman samaan tarkoitukseen olevan takin? Eikä yksi riitä?</p><p></p><p>Ootko kuullut kapselivaatekaapista? Kannattaa googlata, se on siis sellainen missä kaikki vaatteet sopii yhteen kaikkien kanssa:)</p><p></p><p>Ainiin ja jos tulee usein värien sihteen hutiostoksia niin suosittelen värianalyysiä! Sieltä saa ammattilaisen tekeman fyysisen vihkon missä on sulle sopivia värejä, sen kanssa voi sitten mennä ja käydä vaatteita läpi sen vihkosen perusteella. Ne maksaa ehkä ±100e, itse en ole siis teettänyt mutta äitini on. Haluaisin itsekin vielä joskus kun on ylimääräistä rahaa, sehän pätee loppuelämän kun ei esim sun ihon ja silmien jne sävy muutu juurikaan. Sen kanssa lienee myös helpoin löytää itselle sopiva hiusväri.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 126814, member: 56"] Hyvä kun kuitenkin ostat käytettynä. Siitä vaan tukee helposti illuusio että silloin kaikki on halpaa ja niitä voi ostella sen kummemmin miettimättä. Mä esim nykyään pyrin siihen että muita vaatteita en osta uutena paitsi tietty alusvaatteet ja kengät. Ja jos haluan jotain tiettyä, se vaatii useamman fyysisen kirpputorikäynnin ja mä oon sen verran pihi että esim 6e jostain paidasta tms niin pitää jo miettiä onko tosiaan niin hyvässä kunnossa:D Ja kannattaa nyt miettiä, miksi sä tarvitset useamman samaan tarkoitukseen olevan takin? Eikä yksi riitä? Ootko kuullut kapselivaatekaapista? Kannattaa googlata, se on siis sellainen missä kaikki vaatteet sopii yhteen kaikkien kanssa:) Ainiin ja jos tulee usein värien sihteen hutiostoksia niin suosittelen värianalyysiä! Sieltä saa ammattilaisen tekeman fyysisen vihkon missä on sulle sopivia värejä, sen kanssa voi sitten mennä ja käydä vaatteita läpi sen vihkosen perusteella. Ne maksaa ehkä ±100e, itse en ole siis teettänyt mutta äitini on. Haluaisin itsekin vielä joskus kun on ylimääräistä rahaa, sehän pätee loppuelämän kun ei esim sun ihon ja silmien jne sävy muutu juurikaan. Sen kanssa lienee myös helpoin löytää itselle sopiva hiusväri. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
muita jotka kauheessa ostelun kierteessä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja