Mielenterveys mulla ei yleensä ole tunteita

hiiri

jäkälää
Reaktioarvo
794
useimmiten en tunne mitään (tai tunnen negatiivisia tunteita), tilanteissakin joissa pitäisi olla iloinen yms.
en jaksa esittääkään, että tuntisin jotain.
huumorini on kuivaa sarkasmia tai muille täysin ymmärtämisen ulkopuolista juttua.
iso osa syystä on varmasti se, että minulle on äärimmäisen epämukavaa näyttää tunteita tai kertoa niistä.
en halua kenenkään tietävän minusta mitään.
yksin ollessani tunnen kyllä iloakin ja rakastan sitä tunnetta.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Samaistun melko paljon. En useimmiten ilmaise suuttumusta ja itkeminenkin on helpompaa yksin. Olen harvoin iloinen muiden kanssa, se on yksin mahdollisempaa.

Reaktioarvo
5,133
Samaistun myöskin. Minusta on epämiellyttävää näyttää tunteitani. Sitten ne purkautuvat yksin ollessani. En kuitenkaan koe mitenkään epämiellyttäväksi, jos joku muu näyttää tunteensa. Paitsi jos ne tunteet kohdistuvat minuun. Olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia. En myöskään tykkää kertoa kuulumisia tai puhua ylipäätään tunteista. Aina menee vaan ihan hyvin. Hymyilen kyllä monien kertoman mukaan aina, se on kai perusilmeeni. Se ei vain ole yhteydessä mihinkään tunteeseen.

hiiri

jäkälää
Reaktioarvo
794
Samaistun myöskin. Minusta on epämiellyttävää näyttää tunteitani. Sitten ne purkautuvat yksin ollessani. En kuitenkaan koe mitenkään epämiellyttäväksi, jos joku muu näyttää tunteensa. Paitsi jos ne tunteet kohdistuvat minuun. Olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia. En myöskään tykkää kertoa kuulumisia tai puhua ylipäätään tunteista. Aina menee vaan ihan hyvin. Hymyilen kyllä monien kertoman mukaan aina, se on kai perusilmeeni. Se ei vain ole yhteydessä mihinkään tunteeseen.
tämä. itse en vaan hymyile useinkaan, mutta kaikki muu kuulostaa hyvin tutulta.

Ylös Pohja