Mulla menee nyt ihan oikeesti hermot

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Mikä noita yksiä kusipäitä vaivaa ku koko aja toistellaan et "A:n muija, A:n muija"
Niinku jatkuvasti ku kävelen ohi

Joo, puhun nyt siitä mun luokan pojasta josta oon täällä aiemmin puhunu ja johon olin (ja taidan olla vieläkin, huohhh) ihastunu
Sanoin A:lle tänää ku oltiin menossa ruokailuun et ois kiva jos se vois vähä ojentaa niitä kahta pääpukaria tässä hommassa ku ei hirveesti kiinnosta kuunnella huutelua siitä et muka oisin sen muija

Ja ku mullehan rutto riittää jo pelkästään se et mua ylipäätään sanotaan muijaksi, niinku rutto varmaan yks oksettavimmista sanoista ikinä!!
Mää en rutto oo kenenkää omaisuutta eikä mua sanota miksikää muijaksi tai muuksikaan jos en halua

Joo tekis mieli mennä kuristaa se toinen niistä pääpukareista, se sattuu nimittäin asumaan tuolla tien toisella puolen
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Rutto?

Mutta en minäkään pidä siitä, kun sanotaan muijaksi. Se on jotenkin todella epämiellyttävä sana, ja saa naisen kuulostamaan halvalta.

Minun luvilla saat lähteä kuristamaan, jos mieli tekee.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Rutto?

Mutta en minäkään pidä siitä, kun sanotaan muijaksi. Se on jotenkin todella epämiellyttävä sana, ja saa naisen kuulostamaan halvalta.

Minun luvilla saat lähteä kuristamaan, jos mieli tekee.
Käytän ruttoa koska en kiroile

Hyvä ku joku on samaa mieltä, tuntuu et kaikki tytöt ois hyväksyny sen et niitä sanotaan muijaksi ja et se ois muka normaalia D:::

Joo kiitos :))
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Samaa mieltä tosta muija sanasta, en todellakaan tykkää siitä. D::

Ja ärsyttävää tuollainen käyttäytyminen... D:::
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Hyi millaista kiroilua aloitusviestissä, voisit edes sensuroida ne.. ja hirveitä väkivaltafantasioita..snif snif..
 
Ylös Pohja