Seurustelu Mulla- mulla on poikaystävä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Se sano mulle et se voi antaa mulle omaksi sen jonku vanahan hupparin joka on käyny pieneksi 😂😂
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Toivottavasti se tajuaa itte ensin pitää sitä nii tuoksuu muullekki ko huuhteluaineelle😂
Toivottavasti 😂😂 Toki mun omaanki huppariin tarttu sen tuoksuu et kyl se senki huppari varmaa tuoksuu vaikkei sitä päällä heti käyttäiskää lol
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Toivottavasti 😂😂 Toki mun omaanki huppariin tarttu sen tuoksuu et kyl se senki huppari varmaa tuoksuu vaikkei sitä päällä heti käyttäiskää lol
Se sano et se ei oo käyttäny sitä mut et kyl se silti varmaa siltä tuoksuu xD Jos se kummiski on sillä siellä jossain lojunu
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Ihanaa, itsekin pääsen taas huomenna näkemään omaa poikaystävääni, vaikka olen minä poikkisen luona ollut lähes kokoajan, käynyt vaan kääntymässä kotona:) melkein tuossa parisen viikkoa sitten olimme sitä mieltä että pariskunta me olemme ja aloimme seurustelemaan ja siinä samalla kun olin poikaystävän sylissä,katsoimme toisimme silmiin ja kerroimme että rakastetaan toisiamme :) olemme muutenkin kiinni toisissamme koko ajan joka paikassa,hihi, olemme himosuutelijoita vielä :)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Ihanaa, itsekin pääsen taas huomenna näkemään omaa poikaystävääni, vaikka olen minä poikkisen luona ollut lähes kokoajan, käynyt vaan kääntymässä kotona:) melkein tuossa parisen viikkoa sitten olimme sitä mieltä että pariskunta me olemme ja aloimme seurustelemaan ja siinä samalla kun olin poikaystävän sylissä,katsoimme toisimme silmiin ja kerroimme että rakastetaan toisiamme :) olemme muutenkin kiinni toisissamme koko ajan joka paikassa,hihi, olemme himosuutelijoita vielä :)
Awwww :3 Onnea teille! <3
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Toi on tosiaan ihanaa kun tuoksuu omat vaatteet poikaystävän
Awwww :3 Onnea teille! <3
Kiitos <3 Tuossa yli tunnin päästä poikaystävä hakee minut ja katsotaan mitä kaikkea ihanaa me keksitään, suuteluksi se ainakin menee meillä :) ja käydään käsi kädessä kävelemässä jossain kun on noin kaunis sää:)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Toi on tosiaan ihanaa kun tuoksuu omat vaatteet poikaystävän

Kiitos <3 Tuossa yli tunnin päästä poikaystävä hakee minut ja katsotaan mitä kaikkea ihanaa me keksitään, suuteluksi se ainakin menee meillä :) ja käydään käsi kädessä kävelemässä jossain kun on noin kaunis sää:)
Oiiii ihana <3

Me tehtiin just noin, välillä istuskeltiin ja makoiltiin millon missäkin ja suudeltiin (mun suussa edelleen maistuu sen maku ja se sano samaa, taidettiin pussata siis aika palijon xD) ja sit välillä lähettiin vaa kävelee ympäri kaupunkia
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,993
Reaktioarvo
8,480
Oiiii ihana <3

Me tehtiin just noin, välillä istuskeltiin ja makoiltiin millon missäkin ja suudeltiin (mun suussa edelleen maistuu sen maku ja se sano samaa, taidettiin pussata siis aika palijon xD) ja sit välillä lähettiin vaa kävelee ympäri kaupunkia
Mietipä, jos olisitte tavanneet vaikkapa lokakuussa!
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
No siis... xD Se meni kutakuinkin näin:
Istuin sen sylissä ja sanoin sille et se on söpö. Ja kuten aina, se alako väittää että ei kun sinä olet söpömpi (oon seonnu laskuissa kui usein me väitellään asiasta) ja sitä kyllä-eitä jatku siinä aika pitkään kunnes laitoin mun käden sen niskaan ja sanoin et oo hiljaa tai pussaan sua muuten. No sehän tietysti jatko vaan xddd
Sit toistelin vaa koko aja sille et "Oo hiliaa" kunnes meijän nenät kosketti ja se vaa edellee sano et "En oo" "Sinä oot söpömpi" ja sit päätin et nyt riitti ja mumisin vaa kerran et oo hiliaa ja suu kiinni ja sit pussasin 😂😂
Ja tosi ihana kun olin tietysti tosi hermostunu sen jäläkeen, siis oikeesti tärisin ja en uskaltanu ees kahtua sitä ja se huomasi sen ja vaa halasi ja silitti mua nii pitkää et en enää tärissy :') Ja tottakai suudeltiin ton jälkeen aika monta kertaa haha
Aws, söpöä :333
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Oikiasti mun pittäis lakata ylianalysoimasta kaikkea... D:
Vaikka tiiän et kaikki on okei silti jotenki vaa tullee päähän ajatuksia et nyt on joku pielessä
Välillä helepottaa olo mut sit se tullee aina takas. Tosi rasittavaa vaikka juttelin asiasta jo poikaystävän kanssa ja kaikki on aivan mainiosti
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Voi apua kun se on ihan sulonen ;___;

Niinkun se pyytelee anteeksi sitä et ku ei oo voinu jutella tännää kovin palijoa ja sit myös aikasemmin päivällä sitä et ku unohti ilimottaa menevänsä maastopyöräilee. Oon sanonu sille että ei se oo nii justiinsa jos ei joka ikistä tekemistä mulle ilimota (se sanoo aina ihan jo sen et jos mennee syömään tai suihkuun :'D) mut se aina haluu ilimottaa :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Mitä teille kuuluu nyt? :3
Hyvää kuuluu :3 Ens viikolla ollaan oltu sit jo 5 kk suhteessa. Vieläkin välillä vaikee uskoo et mulla on hänet :')
Ja sen perhekin on aivan ihana ja siis neki tykkää musta varmaa enemmän ku mun poikaystävästä lmao 😂

Tosin mua ärsyttää ja oikeestaan ahistaakin se et yhtäkkiä mun vanha kaveri tullee kyselee meistä ja selittämään et kuinka sen kaveri joka on mun poikaystävän entinen tuttu kerto kaikkee mitä se ois muka teheny yläkoulussa yms ja yrittää väkisin saaha mut uskomaan ne. Ja siis ihan out of nowhere.
Ja se vielä lähetti mulle SALAA otettuja kuvia mun poikaystävästä :D Niinku joo tosiaan alan uskoo jottai random huhuja kun ei ees kerrota kuka niitä huhuja on levitelly ja sit ne on vielä sellasia väkisin keksityn olosia + pienen stalkkauksen jäläkeen ollaan mun poikaystävän kaa varmoja että se on yks sen entinen luokkalainen, joka on sen exän kaveri (ja tää samainen exä aikasemmin syksyllä tuli selittää et kuinka se haluis takasi yhteen ja et oli virhe jättää tää poika. Ja siis tää tyyppi on myös py:n entisen ihastuksen kaveri joten siinä sitten vielä lisää bensaa liekkeihin)
Ja ai niin, tää mun vanha kaveri ei oo ees puhunu mulle kunnolla moniin vuosiin ja ollaan korkeintaan vaa pari kertaa vuodessa kyselty kuulumisia. + Se on sellainen ihminen muutenki josta harva tykkää enkä kyllä itekkää tiiä miks oon siihen vielä yhteydessä, ehkä vaa nostalgian takia ku oltiin joskus pieninä parhaat kaverit.

Anteeksi kauhia romaani mutta siis pääpointti on se että ottaa päähän ku kaikilla on joku ongelma liittyen mun parisuhteeseen 🙄 Vihdoin ja viimein mun ei tarvi miettiä et mitä sanon äitille jos oon viettäny aikaa koulun jäläkee py:n kaa nii sit tottakai heti tämmöstä vaa perää
 
Ylös Pohja