Lukio Mulla ois maanantaina filosofian koe

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ja tiistaina yhteiskuntaopin
Ja perjantaina matikan

Pläääääh en jaksais harjotella D: Niinku en haluu mittää paineita ottaa ja mulle melkeen riittää että pääsen läpi mut ku haluisin mää nyt jonku seiskan tai kasin vähintään ettei ihan läskiksi mene tää homma heti alkuun, plus ku tykkään filosofiasta ja yh:sta nii niistä ois iha kiva saaha hyvät numerot ku mulla ei tänä lukuvuonna sit enää kumpaakaan ainetta ole edes (lol en saanu mahtuu lukujärjestyksiin)

Matikalla ei oo nii väliä lol
Onneks keskiviikko ja torstai on vapaapäiviä nii ehin käydä ne matikan asiat läpi ku en mää noilla tunneilla mittää oo oppinu ku se opettaja on vaa sellane et mää en vaan tykkää siitä eikä sen opetustapa oo mikkää paras maholline. Harvoin kenenkään opettajan opetustapa on mulle huono, mut ku toi kuka mulla nyt on ollu käy asiat läpi kymmenessä minuutissa mahdollisimman helpoilla esimerkeillä ja sit käskee tekee oppikirjan tehtäviä joiden taso on vähintään kaks tai kolme kertaa vaikeempi ku ne sen esimerkit. Että joo yritä pitää yllä sitä motivaatiota ku opettaja ei kunnolla opeta. Toki sit ku siltä kysyy erikseen apua se kyl ossaa selittää tosi hyvin, et ei se mitenkään huono ole matikassa tai mitään. Mut mää en vaa ymmärrä miks se ei sit koko luokan kanssa käy niitä asioita kunnolla läpi???
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Siis piti tehä podcast ni siitä. Eipä tää oo paha ku vaan 2pv koulua xd
Hyi kamala joku podcast xD Jonain koulutehtävänä jos ois nii en varmasti haluis tehä.
Joo mullaki on ens viikolla vaa 3pv, keskiviikko ja torstai vapaata :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Siis piti tehä podcast ni siitä. Eipä tää oo paha ku vaan 2pv koulua xd
Hei meilläkin oli äikässä podcast ja vertaisarviointi :D oli oikeestaan aika kiva tehtävä kun juteltiin vaan siinä kaikkea turhaa ja jopa mentiin yli sen maksimiaikarajan.

Mulla oli jo viime viikolla peräkkäisinä päivinä kolme koetta, ensi viikolle jäi onneksi vaan enkku. Loput on sitten taito- ja taideaineita. Oikeestaan oli tosi rentoa kun olin vaan pari tuntia koulussa ja sit kotiin. Melkein sais olla aina koeviikko.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hei meilläkin oli äikässä podcast ja vertaisarviointi :D oli oikeestaan aika kiva tehtävä kun juteltiin vaan siinä kaikkea turhaa ja jopa mentiin yli sen maksimiaikarajan.

Mulla oli jo viime viikolla peräkkäisinä päivinä kolme koetta, ensi viikolle jäi onneksi vaan enkku. Loput on sitten taito- ja taideaineita. Oikeestaan oli tosi rentoa kun olin vaan pari tuntia koulussa ja sit kotiin. Melkein sais olla aina koeviikko.
Niinpä. Ja mä sain kieroja katseita kun totesin että jes kohta on koeviikko:D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Itellä huomenna matikka

luin tänään sitä aamu 11 ilta 8 asti enkä siltikään osaa kaikkea D:
 
Ylös Pohja