Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,563
Mut eilen illalla mun siskot sai sen selville D:
Oon ehtiny vaihtaa salansanan tänään jo kolmesti ku en oo keksiny sellasta mikä jäis heleposti lihasmuistiin D::
D:Oon ehtiny vaihtaa salansanan tänään jo kolmesti ku en oo keksiny sellasta mikä jäis heleposti lihasmuistiin D::
Joo keksin jo yhen hyvän mutta lihasmuisti ei oo vielä luopunu siitä vanhasta salasanasta xDvoi ei D: onnea keksimiseen :D itellä täytyy aika usein vaihtaa koneen salasana, koska tää jostain kumman syystä ilmottaa muutaman kuukauden välein. tulee joku ilmotus, jossa lukee että salasanasi vanhenee 5 päivän kuluessa. se on tosi ärsyttävää. onneks mun puhelin ei tee sitä :D
tää oli kyl tosi tärkee tieto :D
Joo keksin ja se on nii hankalasti kirjotettava et ei pitäis heti saaha sitä selville lolToivottavast keksisit jonku hyvän D:!
Se o kyl iha sairaa ärsyttävää jos joku saa salasanan selvil :'D
Sun salasanasi on melekeen yhtä vanha ku minä :DMulla on ollut sama salasana spostissa vuodesta 2007. D;
Hyi olkoon miten vanhaa internettiä!Sun salasanasi on melekeen yhtä vanha ku minä :D
No aika hyvin että tähän saakka on hyvä salasana kestänyt!Hyi olkoon miten vanhaa internettiä!
Tuntuu oudolta ;pSun salasanasi on melekeen yhtä vanha ku minä :D
Joo ehkä pikkusen xdTuntuu oudolta ;p