Tyyli Mulla on kaipuu vihreisiin hiuksiin

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Mulla siis oli yläasteella vihreät latvat ja jossain vaiheessa koko pää oli tummanvihreä. Mulla on nyt pidemmän aikaa ollut kaipuu siihen väriin, mutta oon saanut kasvatettua mun oman luonnollisen hiusvärin takaisin joten en viitsi lähteä tekemään mitään isompaa muutosta D:

Kävi mielessä jos värjäisin mun etuhiukset tai osan niistä, ne nyt kasvaa semi nopeasti ja voi sitten leikata pois. En tiedä uskallanko.
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Tiedän tunteen, itsekin haikailen pinkkien hiusten perään koska tykkäsin silloin hiuksistani kovasti D: Lopetin värjäyksen sen takia kun ei tuntunut enää mukavalta ajatukselta tunkea niin paljon kemikaaleja päähän. Muuten olisin varmaan jo värjännyt taas, vaikka sitten olisinkin taas värjäyskierteessä ja sitä en kaipaa. Tyydyn vain ihailemaan muiden värikkäitä hiuksia.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Tiedän tunteen, itsekin haikailen pinkkien hiusten perään koska tykkäsin silloin hiuksistani kovasti D: Lopetin värjäyksen sen takia kun ei tuntunut enää mukavalta ajatukselta tunkea niin paljon kemikaaleja päähän. Muuten olisin varmaan jo värjännyt taas, vaikka sitten olisinkin taas värjäyskierteessä ja sitä en kaipaa. Tyydyn vain ihailemaan muiden värikkäitä hiuksia.
Vähän sama. Aloitin värjäilyn jo ala-asteella ja viimeisen kerran värjäsin lukion tokan vuoden jälkeisellä kesälomalla D:
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
anna mennä. Mä oon päättänyt, et värjään mun hiukset oransseiks täs heti kun aika on otollinen :d
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mulle tuli kerran tahtomattani vihreet hiukset, kun länttäsin päähän sinisen hiusvärin paskoilla värjäystaidoillani. :D Mut oli ne tavallaan ihan hienot. Mun mielestä kuulostaa kivalta idealta tuo, että värjää pelkät etuhiukset. Oon ite välillä haaveillu jostain tän tyylisestä värjäyksestä, mut ei varmaan tuu tapahtumaan, kun oon tällanen laiskiainen joka ei jaksa mennä kampaajalle:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Mulla oli lukioaikoina pinkit hiukset ja olisi kiva joskus räväyttää ja vetäistä uudelleen samanlaiset, mutten mäkään enää oikein viitsisi käsitellä hiuksia kovin rajuilla väriaineilla.

Tämmöinen olis kanssa kiva, vähän tyylikkäämpi kuin se pinkki kuontalo aikoinaan:
5-brown-hair-with-caramel-and-purple-highlights-1024x1024.jpg
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Vihreät hiukset!!1 💚

Jos jaksaisin hoitaa hiusväriä ja en välttelisi kemikaaleja, niin värjäisin itsekin oman kuontaloni vihreäksi. :D
 
Ylös Pohja