Aihe vapaa Mulle lähetti joku tuntematon ihminen kaksi postikorttia muutama vuosi sitten

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
252
En tiedä edelleenkään kuka ne oli lähettänyt. Käsiala oli outo ja ne oli leimattu Helsingissä, jossa ei asunut yhtään mun tuttuani siihen aikaan. Ne oli kuitenkin selvästi osoitettu mulle, koska muistaakseni siinä ensin tulleessa luki jotain "(mun nimi), muista että olet tärkeä monelle" ja kärsin juuri silloin hirveästä itsetuhoisuudesta. Toinen taisi olla sitten nimpparikortti.

Tää vaivaa mua edelleen joten saa ilmiantaa itsensä jos on ollut asialla.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Olitko sillon avun piirissä? Onko mahdollista että on ollu joku sellane projekti missä oot ollu yksi niistä joille tällainen on lähetetty.
Tai siis kun meillä oli ystävänpäivän aikoihin sellane et random suomalaiset lähetti ystävänpäiväkortteja lukiolaisille nii tuli mieleen et jos toi olis ollu joku samantyyppinen?

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
252
Olitko sillon avun piirissä? Onko mahdollista että on ollu joku sellane projekti missä oot ollu yksi niistä joille tällainen on lähetetty.
Tai siis kun meillä oli ystävänpäivän aikoihin sellane et random suomalaiset lähetti ystävänpäiväkortteja lukiolaisille nii tuli mieleen et jos toi olis ollu joku samantyyppinen?
Olin, mutta varmaan tuollaisista infottaisiin? 🤔

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Olin, mutta varmaan tuollaisista infottaisiin? 🤔
No se on kyllä totta. Ehkä joku sun kavereista/perheestä/tutuista/tms. oli pyytäny tekee noin? Tai jos se oli joku joka sattu olemaan Helsingissä ja lähetti sieltä postikortin mut unohti vaa laittaa oman nimensä? Tai jätti tarkotuksella laittamatta?

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
252
No se on kyllä totta. Ehkä joku sun kavereista/perheestä/tutuista/tms. oli pyytäny tekee noin? Tai jos se oli joku joka sattu olemaan Helsingissä ja lähetti sieltä postikortin mut unohti vaa laittaa oman nimensä? Tai jätti tarkotuksella laittamatta?
No tätähän mä sen ensimmäisen kortin kohdalla epäilin, mutta mun huomion kiinnitti se omituinen käsiala. Tai vielä tarkemmin a, joka oli korvattu kolmioilla. Kellään mun tutullani ei ollut sellaista käsialaa kun vertasin. Ainoa jolla olen ikinä nähnyt sellaisen käsialan on Maleficus mutta miksi se olisi mulle kortteja laitellut :D

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
No tätähän mä sen ensimmäisen kortin kohdalla epäilin, mutta mun huomion kiinnitti se omituinen käsiala. Tai vielä tarkemmin a, joka oli korvattu kolmioilla. Kellään mun tutullani ei ollut sellaista käsialaa kun vertasin. Ainoa jolla olen ikinä nähnyt sellaisen käsialan on Maleficus mutta miksi se olisi mulle kortteja laitellut :D
No nyt on kyllä aika mysteeri xD Jos joku stalkkas sua tai jotai

Ylös Pohja