Mun kaveri oli nähäny A:n snäppistoorin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Siinä oli ilimeisesti sellanen Yolo-linkki et pysty laittaa kysymyksiä ja siinä oli kysytty mm. et kui kauan se on tykännyt sen ihastuksesta ja se oli vastannu et jotain kolome vuotta ja sit sitä oltiin käsketty kuvailee sitä yhelä sanalla ja se oli sanonu et täydellinen

Itken

Tiijän kyllä kenestä se tykkää mut tää sattuu silti
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Se on hirveä tunne nimimerkillä menetin ex-tyttöystävän parhaalle kaverilleni :( Mutta onneksi siitä selviää ajan kanssa vaikka aika pitkään tuntuu pahalta
Eikä :((
Hetkinen säähän olit Demissä Surikaatti? Ja kerroit siitä tytöstä siellä, vitsi mää olin niin iloinen sun puolesta ku luin sun kesuja (vai sekotanko sut toiseen) et kamalaa ku teil meni sit poikki D':
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Eikä :((
Hetkinen säähän olit Demissä Surikaatti? Ja kerroit siitä tytöstä siellä, vitsi mää olin niin iloinen sun puolesta ku luin sun kesuja (vai sekotanko sut toiseen) et kamalaa ku teil meni sit poikki D':
Joo olin Surikaatti. Itkin aika monta viikkoa sen tapahtuman jälkeen aina kun edes näin hänet. D: Mutta jos minäkin selvisin siitä niin sinäkin selviät varmasti.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Joo olin Surikaatti. Itkin aika monta viikkoa sen tapahtuman jälkeen aina kun edes näin hänet. D: Mutta jos minäkin selvisin siitä niin sinäkin selviät varmasti.
Joo ehkäpä D::
Tosin itken edelleen M:änkin takia ku satun olemaan siihenkin kusessa vieläkin kahden vuoden jälkeen D:::
Eli toisinsanoen ongelmia riittää :')

Tsemppiä sinulle kuitenkin!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Joo ehkäpä D::
Tosin itken edelleen M:änkin takia ku satun olemaan siihenkin kusessa vieläkin kahden vuoden jälkeen D:::
Eli toisinsanoen ongelmia riittää :')

Tsemppiä sinulle kuitenkin!
:((
Tsemppiä sinullekin. Eiköhän se kaikesta huolimatta siitä jossain vaiheessa.
 
Ylös Pohja