Mielenterveys mun mielenterveys on parantunut niin paljon demin lopetuksen myötä

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
olispa vain osannut aiemmin lähteä toksisesta nettiympäristöstä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mä oon myös huomannut aiempien demitystaukojen aikana että on ollut jotenkin parempi fiilis ilman demiä, etenkin sillon kun oon pitänyt taukoa jonkun tosi ärsyttävän draaman takia. :D Demin sulkeutumisesta tuli kyllä silti haikeet fiilikset.
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
kuinka paljon ihmiset on oikeasti käyttäny aikaa demissä jos sieltä seuraa jotain ongelmia ??? D:::
oon ite ollu siel lähinnä vaan satunnainen sivustakatsoja ja kommenttejen tykkäilijä.
 

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
kuinka paljon ihmiset on oikeasti käyttäny aikaa demissä jos sieltä seuraa jotain ongelmia ??? D:::
oon ite ollu siel lähinnä vaan satunnainen sivustakatsoja ja kommenttejen tykkäilijä.
roikuin joka päivä tuntikaupalla.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Demiä on ikävä täälläkin ja välillä meinaan vieläkin mennä sinne, mutta sitten muistan, että sitä ei ole enää. Kävin joka päivä siellä, mutta usein vaan lyhyesti.

Ja tosiaan on kai hyvä, että kaaduin saappaat jalassa, eli demitin loppuun asti ja demitys loppui pakottamalla. Aina nimittäin luulin, että minä lopetan jossain vaiheessa ja Demi on ikuinen.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Itse olin pitkään Demi-tauolla ennen lopettamista, joten siinä mielessä ei tuntunut niin isolta, vaikka olihan se melkoinen yllätys törmätä lopettamisuutiseen heti ensitöikseen.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
roikuin joka päivä tuntikaupalla.
Sama ja siellä ei edes ollut mitään hyviä juttuja usein mut sitä tuijotti vaan ja odotti ja etti jotain mielenkiintoista. Tosin sillon ku en oo Demissä niin korvaan sen jollain muulla kuten Moviestarplanetilla eikä oo kauheen pal parempi olo
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,023
Reaktioarvo
8,490
Demiä on ikävä täälläkin ja välillä meinaan vieläkin mennä sinne, mutta sitten muistan, että sitä ei ole enää. Kävin joka päivä siellä, mutta usein vaan lyhyesti.

Ja tosiaan on kai hyvä, että kaaduin saappaat jalassa, eli demitin loppuun asti ja demitys loppui pakottamalla. Aina nimittäin luulin, että minä lopetan jossain vaiheessa ja Demi on ikuinen.
Itsellä eternal shoutings, että niiden piti lopettaa koko sivusto päästäkseen minusta eroon. Hä hää!
 
Ylös Pohja