roikuin joka päivä tuntikaupalla.kuinka paljon ihmiset on oikeasti käyttäny aikaa demissä jos sieltä seuraa jotain ongelmia ??? D:::
oon ite ollu siel lähinnä vaan satunnainen sivustakatsoja ja kommenttejen tykkäilijä.
Sama mulla :proikuin joka päivä tuntikaupalla.
Tunteja päivässä teinistä asti.kuinka paljon ihmiset on oikeasti käyttäny aikaa demissä jos sieltä seuraa jotain ongelmia ??? D:::
oon ite ollu siel lähinnä vaan satunnainen sivustakatsoja ja kommenttejen tykkäilijä.
roikuin joka päivä tuntikaupalla.
okei. no sitten olen huolissani.Tunteja päivässä teinistä asti.
Sama ja siellä ei edes ollut mitään hyviä juttuja usein mut sitä tuijotti vaan ja odotti ja etti jotain mielenkiintoista. Tosin sillon ku en oo Demissä niin korvaan sen jollain muulla kuten Moviestarplanetilla eikä oo kauheen pal parempi oloroikuin joka päivä tuntikaupalla.
Itsellä eternal shoutings, että niiden piti lopettaa koko sivusto päästäkseen minusta eroon. Hä hää!Demiä on ikävä täälläkin ja välillä meinaan vieläkin mennä sinne, mutta sitten muistan, että sitä ei ole enää. Kävin joka päivä siellä, mutta usein vaan lyhyesti.
Ja tosiaan on kai hyvä, että kaaduin saappaat jalassa, eli demitin loppuun asti ja demitys loppui pakottamalla. Aina nimittäin luulin, että minä lopetan jossain vaiheessa ja Demi on ikuinen.
Mulla tosin oli parin vuoden täystauko yhteen väliin ja välissä pienempiä taukoja kun olin tosi epäaktiivinen, mutta yllättävän koukuttava tuo demi D:okei. no sitten olen huolissani.