Ihastuminen Mun pää on niin sekasin ja en vittu kestääääääää

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Aaaaaaaaaa


Mun tunteet vaan voimistuu

Vittu rääh ja sillee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
En voi hyvin. En.

Onneksi kuitenkin paremmin kuin esim eilen. Mutta nää tunteet nyt vähän... Hämmentää. Ku ne on niin vahvoi.

Emmä oikein tiedä. En mä vaan vittu tiedä. Kaikki on niin sekasin.

Satuin näkemään taas materiaalia ja mä jotenkin murenen. En tiedä onko edes mahdollista rakastua enemmän kuin aiemmin olin, mutta joo, rakkaus roihuaa niin paljon, ettei se varmaan koskaan lopu.

Jotenkin mua naurattaa tää mun meno siinä mieles, ko ensiks rakastuin ihan hulluna timppaan, sit hessuun, ja nykyään siis edelleen ajattelen molempia ihan jatkuvasti, mutta se ei ehkä oo ihan samanlaista paitsi että on mutta kuitenkin tavallaan ei. Tai siis oon edelleen sekasin ku näen niist unta yms muutenki sekoon ja itkettää ja sydän hakkaa, mut se alku oli molemmissa ehkä vielä enemmän sellanen...... Vitun outo. Muistan ku rakastuin hessuun ja kaikki oli niin... Vitun outoa kertakaikkiaan. Itse asiassa en osaa sanoa edes miten asiat on muuttunu ku edelleen ajattelen niitä molempia varmaan yhtä paljon ku sillonki, mut nyt taas ehkä se on tasasempaa et kumpaa ajattelen enemmän. Ku sillon ku rakastuin timoon ni ajattelin aluksi vaan timoo, sit ku rakastuin hessuun ni ajattelin edelleen timppaa mut ihan vitusti hessua ja olin sekasin siit. Nykyää ajattelen koko ajan edelleen molempia mut kumpikaan ei selvästi oo sellanen et ajattelisin sitä enemmän, se vaan vaihtelee koko ajan et kumpaa ajattelen enemmän. Et tavallaan eka ajattelin pelkästään timppaa koko ajan, sit ku rakastuin hessuun myös niin ajattelin sitä ihan helvetisti koko ajan mut myös timppaa edelleen tosi paljon ja olin sekasin molemmista mut kokonaisuudessaan ehk ajattelin hesuu ja kirjottelin siitä enemmän muistioihini, jossain vaiheessa ainakin. Ja nyt taas ajattelen molempia varmaa saman verran ja esim viime yönä kuolin vitusti koska hesu, mut sit taas sen jälkeen aattelin enemmän timppaa ja nyt taas ajattelen molempia ihan helvetisti, yhtä paljon. Sit ku katoin materiaalia ni kirjaimellisesti jatkuvasti vaa joutui henkeä haukkomaan ku koko ajan kuvissa jompikumpi tai molemmat yhtä aikaa i can't-

Kuolin niin vitusti varsinkin repeilyille ei saatana sydämeen sattuu toi söpöys. Ja joo D: ytte ja mosse tho D: i- 😭 miks 😭 mä murrun.

Juu ja muuten huvittaa kun totta kai juuri nyt oli pakko alkaa pyöriä toi mainos missä on Mikko Kivisen ääni (lol sen on pakko olla se kuulostaa ihan liikaa siltä), upee ajotus, tulee aina mieleen se yks pätkä youtubessa missä on myös kivinen ja siin o repeilyjä ja aaa se on niin söpöä koko pätkä, molemmat niin saatanan söpöjä sekä timppa että hessu -.- repeilypätkät on yleisestikin niitä mitkä tappaa mua vitusti koska en kestä sitä söpöyttä, en vaan kestä en sitten millään ei ei ei ei aaaaaaaaaa mua hajottaaaaa edelleeen niin paljon melkein kahden kuukauden jälkeenkin ahahsjdkdkdkdklflr

Juu. Vituttaa kyllä se kun en voi tuijottaa pelkästään timppaa kun tuijotan aina myös hessua niin sit katse suhaa edestakas siinä niiden välillä, näin.

Mähän sanoin sillon joskus jo ennen kuin rakastuin hesuun, että tää mahdollisesti tulee tapahtuu. Ja sillon sanoin jtn, että totta kai jos jotai hyvännäkösiä miehiä tässä maailmassa mun mielestä on ni totta kai ne on Silvennoinen & Kahilainen, ketkäs muutkaan.

Että juuh jooh. En mä kestä tota söpöyttä, en kestä. Pahinta mitä mulle on tapahtunut xD ihastusrintamalla ainakin, outoa ajatella entisiä aikoja kun en ollu rakastunu kumpaankaan ja kuolasin muita henkilöitä, jotenki omituista ajatella miten yhtäkkiä jokin asia voi merkata niin paljon, kun ennen ei edes tajunnut, että vois rakastua niin vitusti just siihen henkilöön. Tai niihin. Kaikki on niin vitun outoo eikä mun aivot käsitä tätä vieläkään. Oon niiiiiin kujalla ja sattuu ajatella mutta ei mahda mitään, ehkä musiikki auttaa tähänkin. Huhhei. Aika hukuttaa tunteet musaan, juu.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mitä vittua nyt. Oot "rakastunut" kummelinäyttelijöihin?

Timo Kahilainen asui mun lähistöllä joskus. Käytiin samassa kaupassa. Ooks kade?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Määää kuolennnnnnnnn ei vittu ei vittu en pääse yli ikinä. Vannon, mä murenen. En oo koskaan seonnut näin pahasti, en kestä sitä että katoin äsken hihna 247 taas ja ekan kerran katoin sen uv:na ja nyt taas ja voi vittu................. Tunteet tappaa vaan enemmän ja enemmän ajan myötä, kind of. Muuten ihan sama meininki ku uv:na, sillä erotuksella että nykyään oon myöntänyt myös jo rakkauteni hessua kohtaan, toisin kuin uv:na. Jolloin en oikeastaan edes ollutkaan kusessa siihen vielä, ainakaan kunnolla. Toki jotai pieniä tunteita on ollu jo vuosia sitten, mutta en niitä koskaan oikeastaan myöntänyt silloin.

Hajottaa tosin ihan vitusti timo ja jotenkin ei vittu en jaksa tykätä molemmista, olis nyt edes pelkästään toinen mutta kun ei niin ei. Tää psykoosin määrä on kyl uskomatonta. Viittä vaille kaks kuukautta täyttä psykoosia, koska tää alkoi 29.12. muistan tasan tarkkaan sen päivän kun rakastuin timppaan
Ja sillä tiellä ollaan

Ja sille tielle jäädään

Aika itkeä tho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Öäh huutista ku näin unta ainakin timpast mut varmaa hessustaki mut siit en oo varma tho
Ei helvetti toi oli kyl pahin uni koskaan. Olin jossai random paikassa ja näin joko timpan tai sitten ihan jonku lookaliken siel ja katoin sitä vaa ja se oli niin vitun outoa ja se viel katto mua ja hymyili ja ei ny saatana kuolen. Mut en oo varma tosiaan et jos se oli vaan lookalike siin unes mut joka tapauksessa heti ku näin sen ni siin unes mietin vaa et "timppa??? D:" ja menin vitu puihi. Mut sit oikeastikin jossain kohtaa siinä unessa olin sen lähellä ja pusuttelin sitä ja kun äsken just koitin laittaa omat käteni ympärilleni niin pystyin vielki tuntemaan sen saman tunteen niiku siin unes et se piti must kii. Se oli niin aidontuntune uni. Tismalleen samanlainen tunne ku se ku oikeastiki pidin omilla käsilläni itestäni kiinni, mä vaan tunsin sen mun siinä vieres ja tunsin senkin tosi todentuntusesti ku mun huulet koski sen ihoo. Ja se tuntu tosi pitkältä ajalta ku oltiin siinä. Aaaaaaaaaaa. Itken :D sit samantien ku heräsin nii vaa muistin sen ja olin et ei vittu nyt taas tätä ja hirvee tunnevyöry tulee vaa päälle ;___; mul oikeest välil tulee just tämmönen olo et ihan ku en aattelis hessuu ollenkaan vaan pelkästään timppaa jatkuvasti mut kyl mä kuitenkin tiedän sen, et aattelen molempia edelleen, mut välil vaan tulee tällasii tosi vahvoi tunneryöppyjä timppaa kohtaan. Alkaa jo taas muistuttaa vitusti sitä alkuaikaa eli tammikuuta kun rakastuin timppaan ja sit en miettiny hessua juurikaan sillon vielä, se alko vasta tammikuun lopussa silleen kunnol ja... Ennen sitä mä vaan ajattelin timppaa enkä juuri ketään muuta ja ny tää tuntuu välillä ihan samalta ku sillo. Mutta kyllä mä silti hessuun oon myös edelleen kuses. Mut sekin on kyl mahollista et jossai vaiheessa sekoon timpasta niin täysin taas et en muista ketää muuta, iha niiku sillonki. Vaikka toki oon senkin jälkeen ollu ihan vitu sekasin siit koko ajan, mut oon kuitenkin pystyny miettimää muitaki, ainakin hessua.

Tosin se hihnan kattominen sai mut ihan vitun eksyksiin taas oikeesti koska samalla must tuntu et mun tunteet vaan vahvistuu ja vahvistuu timppaa kohtaan, mut sit kuitenki samalla mä välil katoin hessuu ja olin iha et "söpö :cccc rakas 😔😔😔" että joo nyt vittu saatana tätä elämää

Mut kaikista hirveintä, jopa hirveempää ku se alkuaika eli suurin osa tammikuusta ja joulukuun loppu, oli se kuin aloin rakastua hessuunkin ihan toden teolla ja muistan ku katoin sitä ja se vitun... pehmeyden tunne valtas vaa mut ja olin nii vitun hyytelöä kokonaan ja sen hymy asddjdkkfk vittu. Siis nimenomaan se alku ku se tapahtu, ni järkytyin jotenki siit et niin voi yhtäkkiä tapahtua vaikka en ollu timpasta yli en sitten milliäkään, mutta silti yhtäkkiä tuli tunteita hessuuki kohtaa. Sit jonku aikaa kesti sitä et näin jotai vitun sekavii unii hessust ja kai timppaki siin saatto olla mut jotenki hessu oli ihan koko ajan mun mieles, vähän ehkä enemmän ku timppa mut kyl mä sitäkin silti mietin paljon, pakko myöntää. Ja se oli vaa nii huvittavaa ku aloin kattoo mankelii mitä en oikeastaan aikasemmin ollu tehny, koska timppa ei oo siinä ja sit vaan yhtäkkiä sillä ei ollu väliä ja kuolasin vaa hessuu ku katoin niit vitun mankelin sketsei. Ei helvetti ja sitä kesti jotenki hirveen kauan et ajattelin hessuu ihan vitusti (vaikka ei se oikeesti edes ehkä ollu kauan mut se tuntu pitkält ajalt) ja sit ku jossain vaiheessa se taas tasottu enemmän sellaseks et ajattelin niitä tasasesti yhtä paljon nii se alko taas tuntuu enemmän siltä et rakastan timppaaki. Tai siis kyl se aikasemminki tuntu silt et mul on edelleen tunteita timppaaki kohtaa mut aloin sit ehkä ajattelee sitä kuitenkin hieman enemmän siin vaihees ku se rupes tasaantuu etten ajatellu hessua ihan joka sekunti.... Tai jotain sellasta. Emmä tiiä ku se oli sillonki vähä sellasta et kyl mä sillonki ajattelin välillä timppaaki enemmän ja välillä hessuu enemmän, mut jonkin aikaa kesti sitä kuitenkin et pääasiassa enemmän hessu oli mieles

Ja nyt taas tää on tämmöstä "kahilainenkahilainenkahilainenkahilainen <333333" että juu.................. Näköjään joku ikuinen kierre tää. Mut kyl mä edelleen mietin hessua myös ja just äsken tai joku yö täs katoin jonku hyvät ja huonot uutiset jakson mis se oli vieraana ja mä oikeesti siin kohtaa kelasin et vittu mä en ikinä pääse yli tosta ihmisestä. En vittu koskaan en ikinä.

Että näin hulvatonta on mun elämä nykyään. Ois hauska tietää miten vitussa näin voi ees tapahtuu, ku mä vaan jotenkin eksyin kattoo 1kpl matti näsä sketsin sillon joulukuussa ja siitä lähti sellanen vitun psykoosi käyntiin että hirvittää. Oikeasti. Miten 1kpl matti näsä sketsi voi laukasta tämmösen saatanan ketjureaktion, kaikki vaan tapahtuu silleen yhtäkkiä ja ennen ku tajuut ni oot korvias myöten rakastunu timppaan ja et nää enää ketään muuta, kunnes taas sitten näet vähän jo muitakin ja sit rakastut korvias myöten hessuun ihan out of nowhere ja sit ajattelet niitä molempia ihan liikaa ja näät unta niistä jatkuvasti ja jossain vaiheessa tajuut että tästä ei muuten yli päästä

Ei vittu

Ja jossain vaiheessa mulla oli niin hirvee seksuaalisuuskriisi ku voi vaan ikinä olla, itkin koko vitun yön ja tolkutin itelleni pakonomaisesti että on täysin ok kuolata sen ikäsiä henkilöitä. Mutta en vaan saanu mun alitajuntaa ymmärtämään et se on ok. Ja en ymmärrä mistä se kriisi yhtäkkiä tuli niin pahasti kun mä oon ollu vanhojen miesten perään niin kauan ku muistan, melkeinpä, tai ainakin jostain ala-asteelta saakka tai jostain sieltä suurinpiirtein nii. Ei tää ny mikää uus juttu oo. Mut yhtäkkiä pitää vetää vuosisadan kriisit siitä että voi ei tämä ei ole normaalia :D vaikka kirjaimellisesti oot ihastunu viimiset kymmenisen vuotta muutenkin aika usein just tuon ikäsiin. Että jooooooooohhhhhhhh

Toi ikäjuttu muuten, lmao. Siis sillon 2016 ku rakastuin costiin, ni sillon se tuntu viel tosi vanhalta ku en ollu niin montaa kertaa kuitenkaan aiemmin tykännyt jostai joka ois niin vanha. Sillon 35 vuoden ikäero tuntu iha hirveen isolt. Olin toki tykännyt sen ikäsist varmaan ja vanhemmistakin mut ne oli ollu ehk lievempii ihastuksii ja siin ne oli ollu myös aika paljon jotain 70-luvul syntyneit ja sen ikäsii, ni sit yhtäkkiä se et costi oli yli 50 tuntu oudolta. Vaikka sellast siis oli ollu aikasemmin mut se mittakaava alko olee vähän eri sit siinä vaiheessa. Nimittäin sen jälkeen alko olee entistä enemmän just tuon ikäsiä. Sit oli juha ja jørn ja Pepe ja tumppi ja jonttu ja villu ja tõnu yms enkä ymmärrä miten se yhtäkkiä meni vaa entistäki enemmän siihen suuntaan et se painopiste oli vaa just ton ikäsis :-------D ku aiemmin se painopiste oli ehk enemmän kari ketosen ja vegard ylvisåkerin ikäsis. Sit yhtäkkiä lukioikäsenä.... Kauhee harppaus ylöspäin :----D

Muistan kuinka costiin ihastuminen oli oikeesti joku kriisi sillon mulle ku en vaa käsittäny sitä et miten voin tykätä sen ikäsest. Vaik kirjaimellisesti olin aiemminkin tykänny varmaan vielä vanhemmistakin mut... :D en tiiä. Ehk ne oli kuitenkin sen verran lievempiä tai jotain mut costi oli kyl kaikkee muuta ku lievä tapaus sen voin sanoo

Huoh mä kyl niin tiesin et joskus tulee viel se päivä ku rakastun johonki kummeleist, sen vaan tietää ku on käyny läpi popedat eput ja dingot sun muut ni kyllä sen voi melkeen arvata että ei sitäkään ansaa pysty välttämään. Olis nyt ollu edes yks mut ku miks viel kaks????? Ja huutista koska ne on pahimpia rakastumisia varmaan mitä mul on ollu :----D

Okei no joo, juha, costi, jørn, tumppi, villu, tõnu on ollu vitun pahoi kans mut silti. No okei pepe ja jonttuki oli ihan hirveetä. Mut anyway.

Että ku pitiki kattoo hihnaa uudestaan D: ja also miks mun piti täs joku aika sit tosiaan kattoo se kummelin joulukin, seki oli nii vitun djkkfkfkfkd koko ajan iskuja sydämeen vaan

Lisäks kaikki nää biisit mitä oon viime aikoina kuunnellu ni voi vittu nyt D: ihan tappomusaa, ja pahinta on etten edes tiedä kumpi tulee enemmän mieleen jostain biisist, timo vai hessu -.- huoh, menen takas nukkumaan.
 
Ylös Pohja