Mun piti lähtee iskän ja pikkuveljen kaa kaupunkiin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,713
Reaktioarvo
6,546
Iskä ihimetteli et mikä siinä on niin vaikeeta ku mää en oikeen tykänny asiasta et piti yhtäkkiä vaa lähtiä iliman että ees ilimotettiin etukätteen
Kyseli et miks pittää kiukutella

Niinku rutto rupia ite vuotaa verta kerran kuukaudessa kakstoista kertaa vuodessa ja kärsi samalla se eka päivä joka kerta järkyttävästä vatsakivusta ja tuu sen jäläkee sannoo et lähetää kaupunkii
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,713
Reaktioarvo
6,546
Ei miesoletetut menkoista tiedä, ei edes kerrota koulussa.
Kyllä mun iskä tietää aika hyvin mutta ku se ei aina ihan taida ymmärtää et kui pahasti oikiasti voi sattua

Ja btw musta tuntuu et ainaski mitä ite oon huomannut nii aika hyvin omanikäset pojat ainaki tietää menkoista D: Et en sit tiiä onko sitte sun peruskouluaikana ollu erilaista vaikket kovin palijoa vanhempi ookkaa
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Kyllä mun iskä tietää aika hyvin mutta ku se ei aina ihan taida ymmärtää et kui pahasti oikiasti voi sattua

Ja btw musta tuntuu et ainaski mitä ite oon huomannut nii aika hyvin omanikäset pojat ainaki tietää menkoista D: Et en sit tiiä onko sitte sun peruskouluaikana ollu erilaista vaikket kovin palijoa vanhempi ookkaa
Oli vähän.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,141
Reaktioarvo
1,052
Ite sanoisin et on kuukautiset ja vuodan tosi paljon verta. Sit sanoisin siit julkisesti sille, jos mut pakotetaan mukaan. Oon tosi lapsellinen.
 
Ylös Pohja