Naapurin ovessa avain

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Naapuri oli ilmeisesti unohtanut kotiavaimensa kotioven lukkoon. Tiputin sen alas oven postiluukusta. Toivottavasti en toiminut väärin. Olisinhan mä voinut jättää sen oveen roikkumaan ja olla puuttumatta muiden asioihin.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Pääseekö se nyt takaisin kun avain on sisällä?:LOL: Oletan ainakin että avaimia löytyy lisää.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
ehkä ihan ekana olisin koputtanut oveen, mutta kyllä tuokin hyvä vaihtoehto on. sisään pääsee aina kun soittaa huoltoyhtiöön ja maksaa ovenavauksen.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Kyllä toi oli musta oikein toimittu. Huomattavasti halvempaa soittaa huoltoon et ne tulee avaa oven ku et uusia koko lukko jos ne olis vaikka siitä kadonnu. Mä ainakin haluaisin, että olis toimittu just noin.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
ehkä ihan ekana olisin koputtanut oveen, mutta kyllä tuokin hyvä vaihtoehto on. sisään pääsee aina kun soittaa huoltoyhtiöön ja maksaa ovenavauksen.
Yritin ensin soittaa ovikelloa, mutta naapuri oli kai ruuvannut kellon irti kun ei kuulunut mitään
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulle kävi kerran noin ja naapuri tiputti sisälle. Olin hirmu helpottunut kun löysin ne avaimet lattialta kun pelkäsin jo tiputtaneeni ne jonnekin tielle :'D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Teit kyllä todella hienosti!
Itse ainakin olisin todella kiitollinen, jos avaimet löytyisivätkin oveni sisäpuolelta :3
 
Ylös Pohja