Ihastuminen Näin btw mun tunteet on ihan perseestä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Niinku miksei se sydän vaan yksinkertaisesti voi pysyy siellä pakastimessa jäädytettynä
Mua ottaa ihan rutosti päähän
Mun tunteet on ihan sekasi

Katoin just Peter Bukan videota (se on yks tubettaja joka tekee pianovideoita) missä se tullee videon alussa parvekkeelta ja alakaa soittaa pianoa ja siitä tulee niin J-vibat (puhun siitä mun riparin kanttorista johon kerroin aikasemmin retkahtaneeni)
Ja sit toisaalta taas mää en ees aattele J:tä

Koulussa taas aina ku nään L:n (M:n 08-ikänen pikkuveli joka on nuorempi kaksoisolento M:stä) oon sillee wääääää miks ton pittää olla täällä muistuttamassa mua M:stä vaikka sit muuten en ajattele M:ää melekeen ollenkaa
Siis L:ki kattoo mua ihan oudosti et varmaan miettii miks mää tuijotan sitä joka kerta ku se kävelee vastaan sillee 🥺🥺

Ja sit taas oon ruvennu miettii meijän riparin J:tä (ei sitä kanttoria vaa leiriläistä) niinku mitä ihimettä
Ja mulla on ikävä A:ta (riparin isosta)
Mää haluun puhuu sille mut en mää enää uskalla
Mitä ruttoa mää sille sanoisin, eihän se oo yhtään reilua et se joutuis olee jatkuvasti mun ongelmien ratkaisija
Ei se oo oikeen
Tuskin se enää ees haluu mun puhuvan sille ku varmaan aattelee et nyt mulla alakaa menee hyvin ja oon kunnossa
Vaikka rutto kaikki menee vaa huonompaan suuntaan


Ja sit se ruton A D::: (Noni nyt on mun luokkalainen kyseessä) Niinku katoais jo johonki
Aattelin et sekin ois jo mennyttä mutta ei ku yhä mää vaa tuijotan sitä ja oon sillee camoon älä oo noin söpö
Vaikka rutto se on ihan raivostuttava ihimine hyppäis joskus järveen viilentämään sitä päätä ja kasvattas aivot
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Oikeesti itku tulee

Voiko joku keksii laitteen millä pääsee toiseen ulottuvuuteen tai vaikka unohtaa poikien olemassaolon???
 
Ylös Pohja