Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Näin btw mun tunteet on ihan perseestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 61482" data-attributes="member: 16"><p>Niinku miksei se sydän vaan yksinkertaisesti voi pysyy siellä pakastimessa jäädytettynä</p><p>Mua ottaa ihan rutosti päähän</p><p>Mun tunteet on ihan sekasi</p><p></p><p>Katoin just Peter Bukan videota (se on yks tubettaja joka tekee pianovideoita) missä se tullee videon alussa parvekkeelta ja alakaa soittaa pianoa ja siitä tulee niin J-vibat (puhun siitä mun riparin kanttorista johon kerroin aikasemmin retkahtaneeni)</p><p>Ja sit toisaalta taas mää en ees aattele J:tä</p><p></p><p>Koulussa taas aina ku nään L:n (M:n 08-ikänen pikkuveli joka on nuorempi kaksoisolento M:stä) oon sillee wääääää miks ton pittää olla täällä muistuttamassa mua M:stä vaikka sit muuten en ajattele M:ää melekeen ollenkaa</p><p>Siis L:ki kattoo mua ihan oudosti et varmaan miettii miks mää tuijotan sitä joka kerta ku se kävelee vastaan sillee 🥺🥺</p><p></p><p>Ja sit taas oon ruvennu miettii meijän riparin J:tä (ei sitä kanttoria vaa leiriläistä) niinku mitä ihimettä</p><p>Ja mulla on ikävä A:ta (riparin isosta)</p><p>Mää haluun puhuu sille mut en mää enää uskalla</p><p>Mitä ruttoa mää sille sanoisin, eihän se oo yhtään reilua et se joutuis olee jatkuvasti mun ongelmien ratkaisija</p><p>Ei se oo oikeen </p><p>Tuskin se enää ees haluu mun puhuvan sille ku varmaan aattelee et nyt mulla alakaa menee hyvin ja oon kunnossa </p><p>Vaikka rutto kaikki menee vaa huonompaan suuntaan</p><p></p><p></p><p>Ja sit se ruton A D::: (Noni nyt on mun luokkalainen kyseessä) Niinku katoais jo johonki </p><p>Aattelin et sekin ois jo mennyttä mutta ei ku yhä mää vaa tuijotan sitä ja oon sillee camoon älä oo noin söpö </p><p>Vaikka rutto se on ihan raivostuttava ihimine hyppäis joskus järveen viilentämään sitä päätä ja kasvattas aivot</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 61482, member: 16"] Niinku miksei se sydän vaan yksinkertaisesti voi pysyy siellä pakastimessa jäädytettynä Mua ottaa ihan rutosti päähän Mun tunteet on ihan sekasi Katoin just Peter Bukan videota (se on yks tubettaja joka tekee pianovideoita) missä se tullee videon alussa parvekkeelta ja alakaa soittaa pianoa ja siitä tulee niin J-vibat (puhun siitä mun riparin kanttorista johon kerroin aikasemmin retkahtaneeni) Ja sit toisaalta taas mää en ees aattele J:tä Koulussa taas aina ku nään L:n (M:n 08-ikänen pikkuveli joka on nuorempi kaksoisolento M:stä) oon sillee wääääää miks ton pittää olla täällä muistuttamassa mua M:stä vaikka sit muuten en ajattele M:ää melekeen ollenkaa Siis L:ki kattoo mua ihan oudosti et varmaan miettii miks mää tuijotan sitä joka kerta ku se kävelee vastaan sillee 🥺🥺 Ja sit taas oon ruvennu miettii meijän riparin J:tä (ei sitä kanttoria vaa leiriläistä) niinku mitä ihimettä Ja mulla on ikävä A:ta (riparin isosta) Mää haluun puhuu sille mut en mää enää uskalla Mitä ruttoa mää sille sanoisin, eihän se oo yhtään reilua et se joutuis olee jatkuvasti mun ongelmien ratkaisija Ei se oo oikeen Tuskin se enää ees haluu mun puhuvan sille ku varmaan aattelee et nyt mulla alakaa menee hyvin ja oon kunnossa Vaikka rutto kaikki menee vaa huonompaan suuntaan Ja sit se ruton A D::: (Noni nyt on mun luokkalainen kyseessä) Niinku katoais jo johonki Aattelin et sekin ois jo mennyttä mutta ei ku yhä mää vaa tuijotan sitä ja oon sillee camoon älä oo noin söpö Vaikka rutto se on ihan raivostuttava ihimine hyppäis joskus järveen viilentämään sitä päätä ja kasvattas aivot [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Näin btw mun tunteet on ihan perseestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja