Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Näin jotenki ihhan sairasta unta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1459" data-source="post: 110765" data-attributes="member: 1459"><p>Hyi oli ihan hirveän ahistavaa. Kiva alottaa aamu itkemällä :)</p><p></p><p>~alla oleva teksti on erittäin sekalaista ajatusten sekamelskaa, ei kannata ehkä edes lukea~</p><p></p><p>Siinä olin ensin ihan tavallisesti tutustumassa mun jostain syystä uusiin luokkalaisiin. Siinä oli tuttuja ihmisiä ja aikusia mun ala-asteelta, ja ihan tuntemattomiaki. Oltiin jossaki kauppakeskuksessa joka oli niiku Oulun Valkea. </p><p></p><p>Ei siinä mittään, mutta yhtäkkiä olin laskettelemassa (ehkä lumilaudalla?) Jossaki todella epämääräsessä ja pimeässa paikassa illalla. Olin sinänsä yksin, mutta siellä paikassa oli niitä mun uusia luokkalaisia ja pikkuveli. Yhtäkkiä oon jossaki kuopassa, missä on mun joku tuttu valmiks. Kuopan keskellä mennee läpinäkyvä naru, ja siihen ei saa koskea (koskeminen laukasee hälytyksen ja paikalle saapuu hullu murhamies). Ei mitään käry ätä miten tää mun kaveri ties hälytyksestä. Paikalle saapu kolmas henkilö, joka osu naruun. Lähettiin kaikki helvetin kyytiä karkuun ja jotenki se murjaaja oli mun kannoilla tai jotaki.</p><p></p><p>Jotenki päädyin tohon valtatien laitaan ja soitin paniikissa äitille että tullee hakemaan. Kotia noin 1km. En sitten uskaltanu kävellä kotia päin ko olin siinä murhaajan nähtävillä, eli lähin tien yli haahuilemmaan. Jotenki päädyin soittamaan äitille uuestaan, selvis että pikkuveli oli tullu kotia, mutta oli ollu jotenki outo. Äiti ei silti luvannu hakea mua. Tässä kohtaa olin noin 0,5km päässä kotoa. Sitten päädyin mun luokkalaisen kotiin. Niillä oli paljon pieniä lapsia, ja lisäksi siellä oli mun kaks serkkua syystä X.</p><p></p><p>Murhamies saapui paikalle, ja äitiki jossaki kohtaa. Mie olin jo ihan hysteerinen ja kukaan ei silti uskonu. Se murhaaja piilotteli jotenki niissä mun serkuissa. Siis silleen ko Voldemort pysty ottamaan haltuun jonku ruumiin, niin tää murhaaja piiloutu sinne. Sen murhaajan paidassa muuten luki jotaki geenimutaatioista. Ja mie huusin ja itkin ja kukaan ei uskonu että se aiko tappaa mut. Ne kaikki aikuset oli kyllä nähny sen, mutta sen jälkeen se murhaaja piiloutu :)</p><p></p><p>Oli tosi ahistava uni, jotenki se, että kukaan ei uskonu mua, oli ahistavaa ja pelottavaa. Mulla on semmonen tunne että oisin nähny aikasemin tommosta vähän samanlaista unta. Hyih</p><p></p><p>Ja kyllä, oletan nyt että kyseinen murhaaja oli mies.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1459, post: 110765, member: 1459"] Hyi oli ihan hirveän ahistavaa. Kiva alottaa aamu itkemällä :) ~alla oleva teksti on erittäin sekalaista ajatusten sekamelskaa, ei kannata ehkä edes lukea~ Siinä olin ensin ihan tavallisesti tutustumassa mun jostain syystä uusiin luokkalaisiin. Siinä oli tuttuja ihmisiä ja aikusia mun ala-asteelta, ja ihan tuntemattomiaki. Oltiin jossaki kauppakeskuksessa joka oli niiku Oulun Valkea. Ei siinä mittään, mutta yhtäkkiä olin laskettelemassa (ehkä lumilaudalla?) Jossaki todella epämääräsessä ja pimeässa paikassa illalla. Olin sinänsä yksin, mutta siellä paikassa oli niitä mun uusia luokkalaisia ja pikkuveli. Yhtäkkiä oon jossaki kuopassa, missä on mun joku tuttu valmiks. Kuopan keskellä mennee läpinäkyvä naru, ja siihen ei saa koskea (koskeminen laukasee hälytyksen ja paikalle saapuu hullu murhamies). Ei mitään käry ätä miten tää mun kaveri ties hälytyksestä. Paikalle saapu kolmas henkilö, joka osu naruun. Lähettiin kaikki helvetin kyytiä karkuun ja jotenki se murjaaja oli mun kannoilla tai jotaki. Jotenki päädyin tohon valtatien laitaan ja soitin paniikissa äitille että tullee hakemaan. Kotia noin 1km. En sitten uskaltanu kävellä kotia päin ko olin siinä murhaajan nähtävillä, eli lähin tien yli haahuilemmaan. Jotenki päädyin soittamaan äitille uuestaan, selvis että pikkuveli oli tullu kotia, mutta oli ollu jotenki outo. Äiti ei silti luvannu hakea mua. Tässä kohtaa olin noin 0,5km päässä kotoa. Sitten päädyin mun luokkalaisen kotiin. Niillä oli paljon pieniä lapsia, ja lisäksi siellä oli mun kaks serkkua syystä X. Murhamies saapui paikalle, ja äitiki jossaki kohtaa. Mie olin jo ihan hysteerinen ja kukaan ei silti uskonu. Se murhaaja piilotteli jotenki niissä mun serkuissa. Siis silleen ko Voldemort pysty ottamaan haltuun jonku ruumiin, niin tää murhaaja piiloutu sinne. Sen murhaajan paidassa muuten luki jotaki geenimutaatioista. Ja mie huusin ja itkin ja kukaan ei uskonu että se aiko tappaa mut. Ne kaikki aikuset oli kyllä nähny sen, mutta sen jälkeen se murhaaja piiloutu :) Oli tosi ahistava uni, jotenki se, että kukaan ei uskonu mua, oli ahistavaa ja pelottavaa. Mulla on semmonen tunne että oisin nähny aikasemin tommosta vähän samanlaista unta. Hyih Ja kyllä, oletan nyt että kyseinen murhaaja oli mies. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Näin jotenki ihhan sairasta unta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja