Syvälliset Näin jotenki ihhan sairasta unta

Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Hyi oli ihan hirveän ahistavaa. Kiva alottaa aamu itkemällä :)

~alla oleva teksti on erittäin sekalaista ajatusten sekamelskaa, ei kannata ehkä edes lukea~

Siinä olin ensin ihan tavallisesti tutustumassa mun jostain syystä uusiin luokkalaisiin. Siinä oli tuttuja ihmisiä ja aikusia mun ala-asteelta, ja ihan tuntemattomiaki. Oltiin jossaki kauppakeskuksessa joka oli niiku Oulun Valkea.

Ei siinä mittään, mutta yhtäkkiä olin laskettelemassa (ehkä lumilaudalla?) Jossaki todella epämääräsessä ja pimeässa paikassa illalla. Olin sinänsä yksin, mutta siellä paikassa oli niitä mun uusia luokkalaisia ja pikkuveli. Yhtäkkiä oon jossaki kuopassa, missä on mun joku tuttu valmiks. Kuopan keskellä mennee läpinäkyvä naru, ja siihen ei saa koskea (koskeminen laukasee hälytyksen ja paikalle saapuu hullu murhamies). Ei mitään käry ätä miten tää mun kaveri ties hälytyksestä. Paikalle saapu kolmas henkilö, joka osu naruun. Lähettiin kaikki helvetin kyytiä karkuun ja jotenki se murjaaja oli mun kannoilla tai jotaki.

Jotenki päädyin tohon valtatien laitaan ja soitin paniikissa äitille että tullee hakemaan. Kotia noin 1km. En sitten uskaltanu kävellä kotia päin ko olin siinä murhaajan nähtävillä, eli lähin tien yli haahuilemmaan. Jotenki päädyin soittamaan äitille uuestaan, selvis että pikkuveli oli tullu kotia, mutta oli ollu jotenki outo. Äiti ei silti luvannu hakea mua. Tässä kohtaa olin noin 0,5km päässä kotoa. Sitten päädyin mun luokkalaisen kotiin. Niillä oli paljon pieniä lapsia, ja lisäksi siellä oli mun kaks serkkua syystä X.

Murhamies saapui paikalle, ja äitiki jossaki kohtaa. Mie olin jo ihan hysteerinen ja kukaan ei silti uskonu. Se murhaaja piilotteli jotenki niissä mun serkuissa. Siis silleen ko Voldemort pysty ottamaan haltuun jonku ruumiin, niin tää murhaaja piiloutu sinne. Sen murhaajan paidassa muuten luki jotaki geenimutaatioista. Ja mie huusin ja itkin ja kukaan ei uskonu että se aiko tappaa mut. Ne kaikki aikuset oli kyllä nähny sen, mutta sen jälkeen se murhaaja piiloutu :)

Oli tosi ahistava uni, jotenki se, että kukaan ei uskonu mua, oli ahistavaa ja pelottavaa. Mulla on semmonen tunne että oisin nähny aikasemin tommosta vähän samanlaista unta. Hyih

Ja kyllä, oletan nyt että kyseinen murhaaja oli mies.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ja siis en missään kohtaa tienny mitä se aikoo mulle tehä. Raiskata? Ja laittaa johonki ihmiskokeeseen? Ja tappaa sit? Ehkä. No ei ainakaan mitään kovin tervettä.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ja unen lopussa tajusin jo että ahaa tää on unta. Sit koitin vaan piettää silmiä kiinni ja jatkaa unen kattomists koska väsytti ihan hulluna.

Nytki väsyttää.

Oon kyllä nukkunu jonku 9h. Edellisenä yönä 5h unet takana, hyi.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Olipa ahdistava! D: Mistä noita painajaisia oikein tulee?

Voisin myös kertoa viimeyön unestani, jossa isäni kaksoisolento yritti tappaa minut. Ammuin sitä ensin olkavarteen, sitten päähän. Sen kuollessa sitten tajusin, että se olikin oikea isä. Traumaattista. Miten sairas mieli pitää olla, että näkee tällaisia? Pelottavinta on se, että heräsin ja halusin nähdä, mitä seuraavaksi tapahtuu.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Olipa ahdistava! D: Mistä noita painajaisia oikein tulee?

Voisin myös kertoa viimeyön unestani, jossa isäni kaksoisolento yritti tappaa minut. Ammuin sitä ensin olkavarteen, sitten päähän. Sen kuollessa sitten tajusin, että se olikin oikea isä. Traumaattista. Miten sairas mieli pitää olla, että näkee tällaisia? Pelottavinta on se, että heräsin ja halusin nähdä, mitä seuraavaksi tapahtuu.
Mietin samaa!

Hyi mikä uni! D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Siis itekki oon nähäny ton tapasta unta et joku tyyppi on halunnu tappaa mut mut kukaan muu ei oo uskonu D:
(Viime ja toissayön uneni olivat yllättävää kyllä ihan mukavia vaikka viime yönä toki siinä ihimisiä ammuttiin hengiltä mut se ei ollu pääosassa siinä unessa joten..)
Mää nään ite tosi usein unta kuolemasta ja jostaki kidutuksista ja raiskauksista tai sit on semmonen kauhuelokuvamainen uni missä oon säikkyä hengiltä mutta en herää unesta
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Näköjään tosi moni näkee ihan kauheita unia nyt kesällä :O
Itekki olen nähnyt ihan päättömiä ja sairaita unia, esim. toissa yönä näin niin kauheeta unta etten sitä haluaisi edes selittää.
Viime yönäkin näin joitakin hyvin kummallisia unia D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,481
On kyllä hirveä unia, mutta jotenkin jäi tämä vaivaamaan (eikä sillä ole merkitystäkään) mutta: oliko se tuttu kuopassa allasi vai vieressäsi? Koska omissa vastaavissa unissa/painajaisissa tömähdän sinne kuoppaan niin että näen henkilön x kasvot vieressä enkä alla..
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
On kyllä hirveä unia, mutta jotenkin jäi tämä vaivaamaan (eikä sillä ole merkitystäkään) mutta: oliko se tuttu kuopassa allasi vai vieressäsi? Koska omissa vastaavissa unissa/painajaisissa tömähdän sinne kuoppaan niin että näen henkilön x kasvot vieressä enkä alla..
Se oli siis semmonen ei-kovin-syvä-lumikuoppa ja tää mun tuttu oli mun vieressä.
 
Ylös Pohja