Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
näin taas entisen ystäväni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1238" data-source="post: 82813" data-attributes="member: 1238"><p>Ei haittaa yhtään ettet vastannu, mä ymmärrän kyllä :3 </p><p>Hyvä ettet oo nähny häntä D: ja joo näin mä aavistelinkin että mahdotonta vältellä häntä. Mutta siis ymmärrän täysin että sulla on ristiriitanen olo hänestä, toivot tietysti hänelle hyvää, mutta se on vaikeeta koska hän on sulle aiheuttanu jonkinlaista pahaa oloa ja huonoja muistoja D:</p><p>Sä et ollu huono ihminen etkä oo nytkään. Se ei tee susta huonoa ihmistä että oot joskus ala-asteella käyttäytyny vähän ajattelemattomasti, ja kun sähän et jokatapauksessa tahalteen niin tehny etkä halunnu satuttaa ketään. Ja jos te kerta sovitte niin en usko että mitään pahaa oikeesti tapahtu, vaikka siitähän on jo tosi kauan aikaa... D:</p><p>Ei mua haittaa että kirjotit pitkästi, ei sitä tarvi pyytää anteeks :3 eikä susta saanu mitään kauheeta kuvaa, mulla on susta hyvä ja ihana kuva, joten ei yks teksti sitä voi muuttaa<3 </p><p>Eipä kestä, kiva jos helpotti avautua :3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1238, post: 82813, member: 1238"] Ei haittaa yhtään ettet vastannu, mä ymmärrän kyllä :3 Hyvä ettet oo nähny häntä D: ja joo näin mä aavistelinkin että mahdotonta vältellä häntä. Mutta siis ymmärrän täysin että sulla on ristiriitanen olo hänestä, toivot tietysti hänelle hyvää, mutta se on vaikeeta koska hän on sulle aiheuttanu jonkinlaista pahaa oloa ja huonoja muistoja D: Sä et ollu huono ihminen etkä oo nytkään. Se ei tee susta huonoa ihmistä että oot joskus ala-asteella käyttäytyny vähän ajattelemattomasti, ja kun sähän et jokatapauksessa tahalteen niin tehny etkä halunnu satuttaa ketään. Ja jos te kerta sovitte niin en usko että mitään pahaa oikeesti tapahtu, vaikka siitähän on jo tosi kauan aikaa... D: Ei mua haittaa että kirjotit pitkästi, ei sitä tarvi pyytää anteeks :3 eikä susta saanu mitään kauheeta kuvaa, mulla on susta hyvä ja ihana kuva, joten ei yks teksti sitä voi muuttaa<3 Eipä kestä, kiva jos helpotti avautua :3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
näin taas entisen ystäväni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja