Aihe vapaa Näin unta, jossa olinkin yhtäkkiä taas seiskalla D:

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Eli siis oon nyt ysiluokan loppupuolella, mutta unessa menin jotenkin ajassa taakse päin ja olinkin yhtäkkiä seiskaluokan alussa. D: En tiedä miten niin tapahtu mutta tiedostin kyllä menneeni ajassa taaksepäin mutta muut ei tienneet.

Päätin sit alkaa muodostamaan kaveriporukkaa mun luokalta ja koitin saada siihen muitaki luokan tyttöi ku vaan niitä joitten kanssa oon paljon jo nyt. Koska siis joillekki luokan tytöille oon uskaltanut puhua vasta näin ysillä niin ois ollut hyv jos olisin puhunut jo seiskalla ja nyt olin jo rohkeampi ku mitä olin ollut pari vuotta sitten.

Ja sit ku yks luokkalainen kiusas mua seiskan puolesta välistä alkaen ja sitten vielä kasiluokalla niin sit päätin etten aio nyt taas tulla kiusatuksi ettei se nyt tee musta epäitsevarmempaa, surullista yms. Sit päätin et aion olla niin itsevarma ettei se haluu kiusata ja jos kiusaa niin kerron siitä heti opeille, ja kavereille saadakseni tukea.

Mut sit mietin et ehkä alanki kiusaamaan sitä niin ettei se ainakaan uskalla kiusata mua ja sit aloinki vähän väliä esim. kamppaamaan sitä tai tein jotain muuta ilkeää sille tosi usein. Ja oikeestihhan en niin todellakaan tekis. Ja sit en voinut ees selittää kellekkään et se kiusas mua kun ei se ollut siinä unessa vielä kiusannut mua. Ja sit se oliki yhtäkkii silleen et mä olin se kiusaaja. Se tyyppi ei kyl tullut siitä niin surulliseks ku mitä mä oisin tullut mut oli se vähän surullinen. Oikeessa elämäs se ois kyl varmaan vaan suuttunut mulle siitä ja alkanut kiusaamaan mua takasin.

Mitäköhän tää unk oikein tarkotti? D: Oli vähän hämmentävä. Millasia unia te näitt viime yönä?(ja siis mäki näin tän lisäks monta muutakin unta mut kerroin nyt vaan tästä yhestä)
 
Ylös Pohja