Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
totta puhuen en kyllä minäkään kuten toisinaan huomaat D:En mää nyt mitään semmosia kattele usein D:
totta puhuen en kyllä minäkään kuten toisinaan huomaat D:En mää nyt mitään semmosia kattele usein D:
Pirunmoinen fasisti D:totta puhuen en kyllä minäkään kuten toisinaan huomaat D:
En perkele D:Pirunmoinen fasisti D:
Kirosana! Kirosana!En perkele D:
Itsehän aloitit niin saat sen myös kestää! D:Kirosana! Kirosana!
En usko sinua.Itsehän aloitit niin saat sen myös kestää! D:
Minähän sanoi sinulle viimeksi että seiska on huono luku...Japanissakin shichi eli seitsemän on huono ja siksi käyttävät siitä arkikielessä nana muotoa..Katkera ja näin…
Ikinä ei uskota...En usko sinua.
En puhukaan japania, mistä olisin tiennyt…Minähän sanoi sinulle viimeksi että seiska on huono luku...Japanissakin shichi eli seitsemän on huono ja siksi käyttävät siitä arkikielessä nana muotoa..
Siihen on syynsä…Ikinä ei uskota...
Minä varoitin...En puhukaan japania, mistä olisin tiennyt…
HöhSiihen on syynsä…
Ei läheskään! Oletko mukana?Eikö ole vielä täynnä?
Juu ilmoittauduinkin jo tuolla ylempänä. Mikä on tilanne, paljonko paikkoja on vielä tyhjinä?Ei läheskään! Oletko mukana?
Illalla tiedän paremmin, kun pääsen kotiin, nimittäin lista kaikista osallistujista on läppärillä.Juu ilmoittauduinkin jo tuolla ylempänä. Mikä on tilanne, paljonko paikkoja on vielä tyhjinä?
Tervetuloa vyöhykkeelle 5!Aina mä huomaan nää vähän myöhässä. Mutta jos vielä mahtuu niin olen mukana.
Eikös me oltu edellisessäkin pelissä molemmat vyöhykkeellä 5? :D Jos tällä kertaa molemmat olisi elossa vielä kolmantena päivänä.Tervetuloa vyöhykkeelle 5!
Voitetaan tää!! :3