Varasija 23 ollut jo about viikon eikä näytä sijat liikkuvan suuntaan tai toiseen.
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,011 Reaktioarvo 763 25.6.2023 #1 Varasija 23 ollut jo about viikon eikä näytä sijat liikkuvan suuntaan tai toiseen.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 21,003 Reaktioarvo 8,801 25.6.2023 #2 Varasijahan on ollut jo pari vuotta..
Minkelii Lempeä kissojen palvelija Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 4,446 Reaktioarvo 3,134 25.6.2023 #3 Mikä ala?
Hydrangea Asiantuntija Liittynyt 13.4.2023 Viestejä 586 Reaktioarvo 310 25.6.2023 #5 Mun siskolle ei ainakaan ole edes tullut yliopistojen tuloksia vielä. Voi siis ihan hyvin liikkua vielä reilustikin.
Mun siskolle ei ainakaan ole edes tullut yliopistojen tuloksia vielä. Voi siis ihan hyvin liikkua vielä reilustikin.
Xanor Asiantuntija Liittynyt 26.2.2021 Viestejä 1,121 Reaktioarvo 886 25.6.2023 #6 Hydrangea sanoi: Mun siskolle ei ainakaan ole edes tullut yliopistojen tuloksia vielä. Voi siis ihan hyvin liikkua vielä reilustikin. Napsauta laajentaaksesi... joo vissii ammattikorkean tulokset on jo julkaistu
Hydrangea sanoi: Mun siskolle ei ainakaan ole edes tullut yliopistojen tuloksia vielä. Voi siis ihan hyvin liikkua vielä reilustikin. Napsauta laajentaaksesi... joo vissii ammattikorkean tulokset on jo julkaistu
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,011 Reaktioarvo 763 26.6.2023 AP AP #7 Minkelii sanoi: Mikä ala? Napsauta laajentaaksesi... Suomen kieli ja kirjallisuudentutkimus Oulussa D:
Minkelii sanoi: Mikä ala? Napsauta laajentaaksesi... Suomen kieli ja kirjallisuudentutkimus Oulussa D:
Minkelii Lempeä kissojen palvelija Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 4,446 Reaktioarvo 3,134 26.6.2023 #8 auringonkukkapuu sanoi: Suomen kieli ja kirjallisuudentutkimus Oulussa D: Napsauta laajentaaksesi... Aa okei. Tiiätkö paljonko sinne otetaan opiskelijoita vuodessa? Onko eka kerta ku hait?
auringonkukkapuu sanoi: Suomen kieli ja kirjallisuudentutkimus Oulussa D: Napsauta laajentaaksesi... Aa okei. Tiiätkö paljonko sinne otetaan opiskelijoita vuodessa? Onko eka kerta ku hait?
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,011 Reaktioarvo 763 26.6.2023 AP AP #9 Hydrangea sanoi: Mun siskolle ei ainakaan ole edes tullut yliopistojen tuloksia vielä. Voi siis ihan hyvin liikkua vielä reilustikin. Napsauta laajentaaksesi... Ai :o mulla ainakin näkyy opintopolussa että enkun kielelle en päässyt ja suomen kielelle oon varasijalla. Ja ainakin psykologian tulokset on tullut nyt ihan vasta. En tiedä, oon ihan amatööri näissä jutuissa.
Hydrangea sanoi: Mun siskolle ei ainakaan ole edes tullut yliopistojen tuloksia vielä. Voi siis ihan hyvin liikkua vielä reilustikin. Napsauta laajentaaksesi... Ai :o mulla ainakin näkyy opintopolussa että enkun kielelle en päässyt ja suomen kielelle oon varasijalla. Ja ainakin psykologian tulokset on tullut nyt ihan vasta. En tiedä, oon ihan amatööri näissä jutuissa.
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,011 Reaktioarvo 763 26.6.2023 AP AP #10 Minkelii sanoi: Aa okei. Tiiätkö paljonko sinne otetaan opiskelijoita vuodessa? Onko eka kerta ku hait? Napsauta laajentaaksesi... Olikohan se 38 tai 40 per vuosi. Ja joo, oli eka kerta D:
Minkelii sanoi: Aa okei. Tiiätkö paljonko sinne otetaan opiskelijoita vuodessa? Onko eka kerta ku hait? Napsauta laajentaaksesi... Olikohan se 38 tai 40 per vuosi. Ja joo, oli eka kerta D:
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 21,003 Reaktioarvo 8,801 26.6.2023 #11 auringonkukkapuu sanoi: Suomen kieli ja kirjallisuudentutkimus Oulussa D: Napsauta laajentaaksesi... Kanssaopiskelijat laadukkaita tuolla.
auringonkukkapuu sanoi: Suomen kieli ja kirjallisuudentutkimus Oulussa D: Napsauta laajentaaksesi... Kanssaopiskelijat laadukkaita tuolla.
auringonkukkapuu Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,011 Reaktioarvo 763 26.6.2023 AP AP #12 Okei kaveri sai vakuutettua, että vielä on mahikset päästä. En edes tajunnut, että eri paikkakunnilla tulee eri aikoihin tuloksia :D Siispä odotellaan vielä ihan rauhaksiin.
Okei kaveri sai vakuutettua, että vielä on mahikset päästä. En edes tajunnut, että eri paikkakunnilla tulee eri aikoihin tuloksia :D Siispä odotellaan vielä ihan rauhaksiin.