Napakoru?

Liittynyt
24.2.2023
Viestejä
28
Reaktioarvo
15
Mistä suomesta (etälä-suomi) voi hankkia napakorun alle 18 ilman vanhemman lupaa?? Oon lukenu että joissain paikoissa se on mahdollista. Haluun kovasti ja aijon hakkia mutta porukat ei suostu ees antaa toisii korvakorui nii ei ne vitus oo antaas napakoruu ikin. Äiti haukkuu napakoru tytsyt huoriks? Onks kukaa hankkinu joskus 15 16 vuotiaan???
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,399
Reaktioarvo
965
Siis luulin että napakorun saa jos on 16v? Hups oon vähän pihalla :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tietääkseni useimmilla lävistäjillä 16 ikärajana joihinkin lävistyksiin että voi ottaa ilman vanhempien lupaa. Joillain varmasti myös se 18
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,715
Reaktioarvo
844
En kyllä suosittelis napakorun ottoa sinänsä kenellekään, aika perseestä ku menee puoli vuotta ennenku se paranee
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
En kyllä suosittelis napakorun ottoa sinänsä kenellekään, aika perseestä ku menee puoli vuotta ennenku se paranee
Mulla parani parissa kuukaudessa, ainakin niin ettei enää ollut ollenkaan arka, punottanut. Brigde taas ei parantunut millään, jouduin ottaa pois ja kaks monttuu siitä muistona mikä ei enää haittaa. Nenäkoru on kans ollut ongelmallinen, 1,5v sen otosta ja oikuttelee aina sillon tällöin. Napakoru on ollu mulla kaikista helpoin, tiedä sit minkä takia. Ehkä se parani helpoiten kun elämäntavat oli sillon erilaiset.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,715
Reaktioarvo
844
Mulla parani parissa kuukaudessa, ainakin niin ettei enää ollut ollenkaan arka, punottanut. Brigde taas ei parantunut millään, jouduin ottaa pois ja kaks monttuu siitä muistona mikä ei enää haittaa. Nenäkoru on kans ollut ongelmallinen, 1,5v sen otosta ja oikuttelee aina sillon tällöin. Napakoru on ollu mulla kaikista helpoin, tiedä sit minkä takia. Ehkä se parani helpoiten kun elämäntavat oli sillon erilaiset.
Mulla se lakkasi tossa tammikuun loppupuolella ärtymästä kun teki asioita, sitä ennen oli pari kk sellainen että yleensä ok mutta välillä tuntu suuttuvan jostain.

Mihin vuodenaikaan se ois järvevintä ottaa? Ei varmaa kesään vastaan ettei sit mitenkään tulehu ku ui ainakaan normaalia paremmin
Joku syys-lokakuu varmaan ihan optimaalinen aika niin kerkeää sitten ennen seuraavaa kesää parantua eikä varmasti häiriinny jos elokuussa tulee helteitä vielä
 
Ylös Pohja