Muu nauran miun syrkille :D

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ostin siis hänelle torin kautta ikean mustan detolfin, ja hän sai sen tänään käyttöönsä :3 siellä on kaikki hamsuni tavarat ja oon miettiny, että vois koristella / sisustaa sitä jotenkin, kun on kerta kunnolla tilaa (aiempi oli ärsyttävän pieni). no äsken hän sit tietenki just sillä sekunnilla kun painoin pääni tyynyyn, alotti kauheen rapistelun ja siementen nykertämisen ja kolistaa vaikka mitä :D hänellä on kauheesti virtaa päällä ja pelkään koko ajan että hän keksii karata, koska tuossa ei oo mitään kantta (on toki detolfin ovi, mutta se on niin painava, että pidän sen mieluummin auki kun alan säätämään).
hänellä on myös joku ihmeen fetissi pumpuliin, ja kun oon laittanu sitä pumpulia kahteen eri paikkaan jotka hänen terraariossa on (siis kieputtanu parin semmosen tangon(?) ympärille), niin hän varastoi sitä vaan toisesta tangosta poskipusseihinsa, mutta toiseen tankoon ei koske ollenkaan :'D

vähän kyllä tuntuu siltä etten tuu nukkumaan ollenkaan tänä yönä, koska tuo hänen juoksentelu, purujen pölistys ja kaikki kolistelu on jotain niin yliampuvaa :D voi rakas, hän on vaan niin oma persoonansa <3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
no niin, rapinaa kuulu edelleen ku heräsin tuossa vartti sitten :D yks on ihan innoissaan uudesta asumuksestaan <3
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ihana😍 hyvä, että löysit sille uuden asumuksen ja kiva, että hän näyttää selkeesti myös tykkäävän siitä. <3 Sillon, kun mulla oli kesyrottia ne tykkäs kanssa yöllä touhuta kaikkee ja hetkeks ne piti siirtää toiseen huoneeseen, että sain nukuttua. :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mä tulisin hulluksi jos hamsteri pitäis kauheesti ääntä D: lapsuuden yöunia vainosi marsut ja rotat, onneksi tuolla vanhuksella on jonkinlainen maapohja niin se on aika hiljaa siellä :D
haha joo, itellä kans tuntu eilen alussa ettei nukkumisesta tuu mitään :D ja voi ei, voin vaan kuvitella miltä se on tuntunu, kun ne häiritsi :D: hyvä kun nykynen lemmikki (onko siulla muuten mikä eläin?) on hiljaa :D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ihana😍 hyvä, että löysit sille uuden asumuksen ja kiva, että hän näyttää selkeesti myös tykkäävän siitä. <3 Sillon, kun mulla oli kesyrottia ne tykkäs kanssa yöllä touhuta kaikkee ja hetkeks ne piti siirtää toiseen huoneeseen, että sain nukuttua. :D
jep, selkeesti tykkää kun ei oo koskaan aiemmin hillunu noin paljon (paitsi sillon ihan alussa kun tuli meille) :D <3 ja voi ei, rip siun yöunet :D::
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
haha joo, itellä kans tuntu eilen alussa ettei nukkumisesta tuu mitään :D ja voi ei, voin vaan kuvitella miltä se on tuntunu, kun ne häiritsi :D: hyvä kun nykynen lemmikki (onko siulla muuten mikä eläin?) on hiljaa :D
Mä muutin lapsena suosiolla eri huoneeseen että sain nukkua :D
Kumppanin talvikko on tuo mahtavan äänetön eläin, ei meillä silti oo hiljaista ku pelkästään koiria on kolme ja siihen päälle kissa, matelijat ja ötökät :'D
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mä muutin lapsena suosiolla eri huoneeseen että sain nukkua :D
Kumppanin talvikko on tuo mahtavan äänetön eläin, ei meillä silti oo hiljaista ku pelkästään koiria on kolme ja siihen päälle kissa, matelijat ja ötökät :'D
ymmärrän hyvin :D ja meilläkin on ollu pari talvikkoa aiemmin D: ne oli kyllä muuten aika hiljasia, mutta niiden juoksupyörästä kuulu tosi kova ääni... tuolla syrkillä taas on sellanen puinen juoksupyörä, niin ei haittaa oikeestaan yhtään. ja oho, onpas teillä miun mittapuulla aika paljon eläimiä :o varmaan vilskettä riittää suuntaan jos toiseenkin :D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
ymmärrän hyvin :D ja meilläkin on ollu pari talvikkoa aiemmin D: ne oli kyllä muuten aika hiljasia, mutta niiden juoksupyörästä kuulu tosi kova ääni... tuolla syrkillä taas on sellanen puinen juoksupyörä, niin ei haittaa oikeestaan yhtään. ja oho, onpas teillä miun mittapuulla aika paljon eläimiä :o varmaan vilskettä riittää suuntaan jos toiseenkin :D
Tuolla on juoksulautanen, on pyörää hiljaisempi eikä se vanhuuttaan siinä edes juokse :D puinen pyörä kuulostais ihan jo esteettisesti parhaalta vaihtoehdolta.
Nyt kun miettii niin mulla oli tänne tullessa kaksi eläintä, kumppanilla nopeesti laskettuna 23(plus torakat yms) ja silti se on mun kissa joka yksinään metelöi ja riehuu enemmän ku muut yhteensä :'DD
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tuolla on juoksulautanen, on pyörää hiljaisempi eikä se vanhuuttaan siinä edes juokse :D puinen pyörä kuulostais ihan jo esteettisesti parhaalta vaihtoehdolta.
Nyt kun miettii niin mulla oli tänne tullessa kaksi eläintä, kumppanilla nopeesti laskettuna 23(plus torakat yms) ja silti se on mun kissa joka yksinään metelöi ja riehuu enemmän ku muut yhteensä :'DD
miusta taas juoksulautanen on nimenomaan kovaäänisempi ku juoksupyörä D: tai ainaki se meijän juoksulautanen (jota sanoin vahingossa juoksupyöräks :D) piti ihan hirveetä kolinaääntä, joten se piti ottaa aina yöks pois D: ja jep, puinen on tosiaan niin ekologisempi kun hiljasempikin. ja haha, ihana tapaus se siun kissa :D :3
 
Ylös Pohja