en viitsi kertoa pää- enkä sivuaineita, mut kolmesta eri tiedekunnasta käyn kursseja tällä hetkellä. nyt ensi viikolle on luettavana 2 kirjaa, 2 artikkelia ja 2 gradua sekä tehtävä harjoitustehtäviä.
Tiedän tunteen. Tuntuu että about kaikki vapaa-aika menee niiden kanssa. Sain juuri yhden esseen tehtyä, mutta vielä pitäisi tehdä huomiseksi kaikenlaista..
Tiedän tunteen. Tuntuu että about kaikki vapaa-aika menee niiden kanssa. Sain juuri yhden esseen tehtyä, mutta vielä pitäisi tehdä huomiseksi kaikenlaista..
mä oon vetänyt itselleni ihan alusta alkaen sellaisen rajalinjan, etten tee lauantaisin ja sunnuntaisin mitään kouluhommia. arkisin voin vetää vaikka 12 tunnin päiviä, mut minähän otan sen 2 päivää viikossa näistä toipumiseen. D:
ja hyvä sinä! mulla ei onneksi ole ollut tälle syksylle vielä yhtäkään esseetä, niitä odotellessa.
mä en voi suositella kyllä kenellekään ellei sit oikeasti oo intohimona jokin yliopiston ala. mun ystävistä kaikki on vaihtaneet lopulta jossain vaiheessa ammattikorkeaan ja samaa yritän itse nyt. :D pitkä opiskeluaika, ei mitään taetta työllistymisestä osalla aloista ja ne jotka viihtyy tuntuu viihtyvän pelkkien bileiden takia.