Syvälliset niin paha olla henkisesti että elimistöki käy ylikierroksilla

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
eilen ku puhuin yhen miun kaverin (vaikka jessen) kanssa snäpissä ja laitoin hänelle videosnäppejä, niin snäppi ei suostunu lähettämään niitä, ja monta minuuttia siinä luki ”lähetetään”. sanoin tästä jesselle ja hän sano, että miun pitäs sulkee snäppi, koska se ei varmaan suostu lähettämään niitä ennen ku hyväksyn uudet käyttöehdot. mie en kuitenkaan ymmärtäny miten snäpin pystyy sulkemaan, mitä hän niinku tarkotti sillä D: kyllähän mie nyt sen sovelluksen osaan poistaa ja myös sieltä välilehdistä ottaa pois, mutta siis… ku en mie osaa sulkee snäppiä :DD tai sitte tiiän miten se tehään, mut en vaan saa kiinni tuosta miten se pitäs sulkee.

äh en tiiä, joka tapauksessa menin ihan jumiin tästä koko asiasta. tunsin itteni tosi tyhmäks ku en tajunnu mitä tuo sulkeminen käytännössä meinaa ja mua alko hävettämään se niin paljon, etten vaan kehannu sanoo jesselle. selitin sitten että se ei vieläkään suostu lähettämään niitä ja että en tiedä, miten saan hyväksyttyy ne uudet käyttöehdot. Jesse sit sano, että sulje se sovellus, niin siihen näytölle tulee se vaihtoehto että ”hyväksy uudet käyttöehdot”. sit sanoin että ”tää ipad ei edes äsken suostunu sulkemaan snäppiä :D mut nyt se onnistu” (en siis edes sulkenu sitä vaan poistin, ja ne on varmaan kaks ihan eri asiaa… en kuitenkaan vielä kehannu sanoo etten osaa, aattelin vaan koko ajan että hänen on pakko tarkottaa sitä poistamista). sit hän kysy että miten niin ei antanu sulkee. siinä vaiheessa laitoin näin:

”en mie tiiä mitä tää oikein sekoili D: poistin koko snäpin ja latasin uusiks, nyt se näyttää etten ees oo laittanu siulle mitään videoita.
oikeesti hävettää ku en tajuu tekniikka-asioista mitään ja sit en oo varma aina tajuunko mitä tarkotat, jonka takia miun aivot menee ihan solmuun niinku nytki kävi :D ja sit tulee taas se syyllisyyden tunne et mie oon tyyliin ihan tyhmä (kiitos iskän) D: ylireagoin taas niin vahvasti että melkein itkettää ja on vaan sellanen möykky kurkussa D: kuulostaa varmaan ihan absurdilta ku näin pienestä asiasta, mut tämmönen mie oon.
pakko lähtee nukkumaan, ku tää paha olo vaan jatkuu ja jatkuu jos en katkase sitä nukkumalla. varmaan johtuu myös väsymyksestä osittain, ku ajatukset saa ihan uudet mittasuhteet D: vastaan sit aamulla, öitä.

hän on näköjään kattonu tuon, mutta eu oo vastannu mitään. sen takia mielikuvitus lähti laukkaamaan, että nyt tein tai sanoin jotain tosi pahaa / tyhmää, nyt hän pitää mua sekopäänä yms. jotenki kyllä tunnistan ite että mie vaan ylireagoin ja ettei tässä oikeesti oo mitään pahaa, mutta miks hän ei sit vastannu D:: oikeesti puhukaa järkee miun päähän ja rauhottakaa, miulla on nyt tosi kauhee olo ja tänäänki kävin hätäkakalla ku tän tilanteen jälkeen oon ollu jossain ihan hirveessä shokkitilassa, vaikka tuskin tää todellisuudessa on niin iso asia ku miten se miun päässä kulminoituu. onneks pääsin äsken avautumaan psykalle nii olo ei oo enää yhtä paha, kun hänkin herätteli mua siihen, että tää on selvästi vaan yliajattelua ja anto joitain vinkkejä ja näkökulmia.
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Mä oon ihan varma, että sä et tehny tai sanonu mitään typerää tai väärää, ei hätää<3
Ehkä Jesse ei tiiä miten vastais ja sen takia ei oo vastannu. Tai sit hänellä on kiire tai ei oo muuten ehtiny vielä vastata sulle. Kyllä hän varmasti vielä jotain vastaa:) En usko että hän pitää sua millään tavalla sekopäänä tai muutenkaan tyhmänä. Sä et ylireagoinu, sulla on täys oikeus miettiä tollasia asioita ja ihmetellä miks jotain kävi. Vaikka se tietenkin itestä on välillä ärsyttävää jos ylireagoi tai yliajattelee kaikkea, mutta mä en usko että se haittaa ketään muuta. Sun ei tarvi hävetä sitä ettet tajunnu mitä se snäpin sulkeminen tarkotti, se on okei ettei ymmärrä kaikesta tekniikka jutuista mitään.
Hyvä, että pääsit jo avautuu tosta psykalle, ja ettei oo enää ihan niin paha olo. Mut mä oon tosi pahoillani, että sulla on tällä hetkellä kauhee olo D: toivottavasti se helpottais ja saisit Jesseltä jonkinlaisen vastauksen. Mä kyllä uskon, että saat D: Tsemppiä ja voimia täältä<3
Toivottavasti sain rauhoteltua sua edes vähäsen D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mä oon ihan varma, että sä et tehny tai sanonu mitään typerää tai väärää, ei hätää<3
Ehkä Jesse ei tiiä miten vastais ja sen takia ei oo vastannu. Tai sit hänellä on kiire tai ei oo muuten ehtiny vielä vastata sulle. Kyllä hän varmasti vielä jotain vastaa:) En usko että hän pitää sua millään tavalla sekopäänä tai muutenkaan tyhmänä. Sä et ylireagoinu, sulla on täys oikeus miettiä tollasia asioita ja ihmetellä miks jotain kävi. Vaikka se tietenkin itestä on välillä ärsyttävää jos ylireagoi tai yliajattelee kaikkea, mutta mä en usko että se haittaa ketään muuta. Sun ei tarvi hävetä sitä ettet tajunnu mitä se snäpin sulkeminen tarkotti, se on okei ettei ymmärrä kaikesta tekniikka jutuista mitään.
Hyvä, että pääsit jo avautuu tosta psykalle, ja ettei oo enää ihan niin paha olo. Mut mä oon tosi pahoillani, että sulla on tällä hetkellä kauhee olo D: toivottavasti se helpottais ja saisit Jesseltä jonkinlaisen vastauksen. Mä kyllä uskon, että saat D: Tsemppiä ja voimia täältä<3
Toivottavasti sain rauhoteltua sua edes vähäsen D:
puhuin psykalle tästä ja jessenkin kanssa saatiin asiat puhuttua, mie sillon alunperin ymmärsin sen mitä hän tarkotti ihan oikein mutta sitten aloin epäilemään itteeni. kaikki on nyt siis ok ja niin on oikeestaan koko ajan ollukin, mie vaan ylireagoin D: ja jessekin sano ettei hän pidä mua mitenkään tyhmänä jos en tiedä tai ymmärrä jotain asiaa, joka myös helpotti oloa D: mutta kiitos siulle ihanasta viestistä D:💗
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
puhuin psykalle tästä ja jessenkin kanssa saatiin asiat puhuttua, mie sillon alunperin ymmärsin sen mitä hän tarkotti ihan oikein mutta sitten aloin epäilemään itteeni. kaikki on nyt siis ok ja niin on oikeestaan koko ajan ollukin, mie vaan ylireagoin D: ja jessekin sano ettei hän pidä mua mitenkään tyhmänä jos en tiedä tai ymmärrä jotain asiaa, joka myös helpotti oloa D: mutta kiitos siulle ihanasta viestistä D:💗
Ihana kuulla, että sait jessen kanssa asiat selvitettyä:3 Se ei haittaa, että sä ylireagoit, vaikka asiat olikin koko ajan ok.D:
 
Ylös Pohja