Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No huhhels
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 110218" data-attributes="member: 34"><p>Tosin mä en silti tajuu et miks.</p><p></p><p>Mut mitä oikeesti tapahtui.</p><p></p><p>Mä en voi ymmärtää.</p><p></p><p>Mä en voi ymmärtää sitä miten tää vaan yhtäkkiä alkoi silloin, ja sit se vähän rauhottui hetkeks ja sit nyt taas ku näin sen yhen vidin ni se ainakin teki sen et hui oli taas enemmän mieles ja sit oli se yks yö ku kuuntelin girl crushia ja mietin sitä ja sit tää yuto asia voimistu + taeil</p><p>Ja sit aattelin kuitenkin huita jatkuvasti mut sit ku näin sen unen niin sen jälkeen it was done ja nyt oon ollu sata prosenttia sekasin sen jälkeen ja SE SIITÄ.</p><p>literally this is it.</p><p></p><p>Silti rakastan taeilia mut se ei silti oo hui.</p><p></p><p></p><p>Rakastan molempia iha törkeen paljon se on ihan selvä. Mut hui on kuitenkin hui, i guess. Literally mitä mä oon nyt täs viimiset kolme-neljä päivää sekoillu. Niiku ei saakeli. Niiku sen unen jälkeen kaikki ollu ihan mitä vittua oikeasti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 110218, member: 34"] Tosin mä en silti tajuu et miks. Mut mitä oikeesti tapahtui. Mä en voi ymmärtää. Mä en voi ymmärtää sitä miten tää vaan yhtäkkiä alkoi silloin, ja sit se vähän rauhottui hetkeks ja sit nyt taas ku näin sen yhen vidin ni se ainakin teki sen et hui oli taas enemmän mieles ja sit oli se yks yö ku kuuntelin girl crushia ja mietin sitä ja sit tää yuto asia voimistu + taeil Ja sit aattelin kuitenkin huita jatkuvasti mut sit ku näin sen unen niin sen jälkeen it was done ja nyt oon ollu sata prosenttia sekasin sen jälkeen ja SE SIITÄ. literally this is it. Silti rakastan taeilia mut se ei silti oo hui. Rakastan molempia iha törkeen paljon se on ihan selvä. Mut hui on kuitenkin hui, i guess. Literally mitä mä oon nyt täs viimiset kolme-neljä päivää sekoillu. Niiku ei saakeli. Niiku sen unen jälkeen kaikki ollu ihan mitä vittua oikeasti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No huhhels
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja