Aihe vapaa No huhhels

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
And i can't fight this feeling anymoreee 😭

Miks kaikki biisir vaan osuu niin lujaa tähän kohtaan.

Ja ennen kaikkea: miks tää tapahtui. Oliks tarkotus tapahtuu niin vai? Vai mokasinko vaan ite jotenki niin että tää tapahtui vaikka ei pitänyt? Vai pitiks tän tapahtuu?

Tai siis NÄÄ jutut. Ihan ku täs ois muka vaa yks ihastus keissi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Lähinnä nyt mietin huita ja taeilia. Ei luoja miten voikin olla vahvat tunteet. Huhhels en voi uskoa et tää kaikki alkoi jo maaliskuussa molempien osalta. Itse asiassa katsoin youtube historiaani niin sieltä näkyi se että tää hui-juttu on alkanut 25.3. ja taeil juttu about samoihin aikoihin mutta en tiedä oliko ihan samana päivänä.

HUHHELS todellakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Ja onks oikeesti tarkotus olla näin tai ku en pysy perässä et miks esim yuto jää kuitenkin taka-alalle atm vähän. Koska ihan hetki sitten se oli ihan törkeen pahana se case, mut nyt se jää noiden kahen varjoon? Niin en ymmärrä että miks? Mikä siinä on? Ja miks kaikki vaihtuu niin nopeesti. Onks sen tarkoitus olla niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Ja onks oikeesti tarkotus olla näin tai ku en pysy perässä et miks esim yuto jää kuitenkin taka-alalle atm vähän. Koska ihan hetki sitten se oli ihan törkeen pahana se case, mut nyt se jää noiden kahen varjoon? Niin en ymmärrä että miks? Mikä siinä on? Ja miks kaikki vaihtuu niin nopeesti. Onks sen tarkoitus olla niin
Uskon että mulla on tunteita yutoo kohtaa edelleen mut vähän se jää silti noiden kahden varjoon.......... Oikeesti oon niin pahassa pulassa elämäni kanssa. En voi uskoo et tää on mun kohtaloni D': jooooh tota noin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Ja siis oikeesti jos totta puhutaan niin ei oo kyse pelkästään noista kolmesta ihmisestä. Koska se on ihan selvää että kaikkia muitakin kantaa mukanaan aina. Ihan sama onko ne pinnalla vai ei mut ne on silti siellä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Uh taeil on näköjään tapahtunut 24.3. lmao. Tai siis sillon iin kattonu sen yhen vidin, sit katoin nillili mambo... Ja siit se vähän niinku alkoi pikkuhiljaa mutta en tiiä oliko se just tuo päivä jolloin ne tunteetkin alkoi mutta siitä tää koko case lähti. Ja siis se eka video oli vaa joku kpop räppäreiden vertailuvidi mut sit siin oli block b:stä ja ilmeisesti i was interested.... Ja sit katoin kaikkee block b:hen liittyvää. Ja sit jos ei nyt ihan heti niin melkein heti ne tunteet alko taeilii kohtaan. Itse asiassa muistelisin kyllä että se oli just se 24.3. kun mulla heräs ainakin jotain pieniä tunteita jo siihen. Ahshshs. Ja muistan kuinka se oli niiiiiiiiin jotenki oudon tuntusta :D ja huvittavaa että sit 25.3. Katoin sen Pentagon vidin ja hui keissi alko siitä samantien ja niin vitusti alkokin........ Oliks siin muka noin vähän väliä???????? Miks mä muistin et taeil ois ollu aikasemmin... Ugh. Ja koska toi ei riittänyt niin samaa aikaa sekosin hansest aivan järkyttävän pahasti. Mutta ehkä sit hui aika nopeesti rauhotti sen tilanteen tai no ei kokonaan mut ehkä se vähän rauhotti sitä hanse casee. Vaikka ei se mikää lievä ollu silti sekään koskaan. Siis LITERALLY taeil, hanse ja hui (+ yuto ja jinho ainakin) kaikki siin samaan aikaan ihan limittäin lomittain pamahtaa päälle samaan aikaan, mitä vittua. Ei hetken hengähdystaukoa :D ei ihme että jouduin ambulanssiin siinä jossain niinä aikoina :D paitsi jos se muka oikeesti johtu noista nii vittu mä nauran :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei voi olla.... En kyl vielkää usko että se ois ollu pelkästään jotain ihastusjuttuja koska mulla oli aikasemminkin ollu ihan törkeen paha olo. Niin ois se saattanu siltikin mennä siihen samaan pisteeseen saakka.

Siis mitä oikeesti 😭 ja niiku 😂 nyt on kesäkuu. Ja noi kaikki on periaatteessa edelleen. Tai joo, kuten sanottu niin tavallaan taeil, yuto, hui. Mut sit kyl muutkin. PLUS GD. joka alkoi jo aiemmin, helmikuussa viimeistään.

Tirsk.

Harmi että kaikkea ei voi saada. Sen kanssa mä en osaa elää vieläkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Miten mulle voi käydä näin kun vanhoissakin keisseissä on niin paljon kaikkea eikä MITÄÄN oo käsitelty

Hyvänen aika mä en oo käsitelly yhtään mitään vanhoja juttuja kunnolla niin sit vaa kasautuu jotai noin järkyttävän vahvaa viel lisäks siihen päälle. Siis silleen en ainakaan oo saanu mitään rauhaa vieläkään niistä aikasemmistakaan et joo vittu :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
En oo ees saanu rauhaa viel timpastakaan kunnolla (enkä saa ikinä)

Enkä edes karista joka sentään alkoi 2010. Niinku kaikki on vaa sillee lololololol mitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Uh onks crash boom bang vähän niinku täst aiheesta kertova biisi, en oo kuunnellu näit sanoja mut kuulostaa vähän siltä. My theme song.

Vau onks tää oikeesti musta kertova kappale
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Voi luoja miten kateellinen oon aromanttisille....... Niinku täys aroille. Jotka ei ihastu ollenkaan tai mitään. D: thats some shit. D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Um miks romanttisen rakkauden pitää olla olemassa

Niinku halooooooo

Mitä tää auttaa missään asiassa

Voi hyvä ihme sentään mutta eipä auta kuin luottaa että joku ylhäällä tietää mua paremmin mitä tarviin lmao sksksksksksksk

Enkä edelleenkään tiedä mihin uskon mutta järki lähtee jos ei pysty luottamaan että kaikki on hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Um en kestä sitä että 95 % musiikkikappaleista on ehkä romanttisesta rakkaudesta kertovia ja se yksistään kertoo jo siitä mitä paskaa tämä on kokonaisuudessaan. En sentään ole yksin täällä kärsimässä :DDDDDDDDDDD voi vittujen kevät.

Mikä perkeleen tarkotus tällä on

Miten vitussa kukaan pääsee ikinä yli

Mä en vittu pääse.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Siis oikeastaan hah jos totta puhutaan niin elämisessä ei oo paljon muusta kyse kuin siitä että sä ihastut ja rakastut ja pääset EHKÄ yli ja sattuu sattuu sattuu sattuu ja joskus ehkä joku yks ainut juttu miljoonasta onnistuu ja sit oot onnellinen sekunnin.

Tai siis että elämässä ei oo paljon muusta edes kyse kuin jatkuvasta rakastumisesta lmaooooooooooooooo i'm not wrong

I'M NOT WRONG DON'T @ ME

Oikeastaan mikä mua hämmentää niin miten pystyn edes nauramaan tällä hetkellä. Miten pystyn edes hymyilemään ottaen huomioon olosuhteet..
Ja miten joku random uni huista voi tehdä onnelliseks vaikka sen ei pitäis edes merkitä mitään. Eihän se oo muuta ku uni. En mä koskaan tuu olee sen ihmisen kanssa joten mun pitäs olla jo (periaatteessa) vetämässä ranteita auki. Mitä ihmeen syytä mulla on hymyillä koskaan mut silti mä vaan nauran (ja itken) tälle

Kiva asia se että nää pilaa mut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Ja sit se huvittava asia että lapsuudessa on saanu olla vähän rauhassa näiltä vaikka tietenkin lapsuudessa on ollu yhtä lailla ihastuksia mulla ainakin mut ei se tämmöstä ollu. Tää totaalinen kidutus alkoi vasta silloin 2010. Eiku.... Ehkä vitosella sittenkin. Joo, viidennellä luokalla alkoi silleen enemmän tässä muodossa. Ja sit koko ajan vaa paheni :D eikä oo paljon taukoa ollu rakastumisissa siitä lähtien joten jees jees
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Ja se vitun huutis asia että unet on oikeasti niin törkeän merkittäviä. Siis toi hui-uni ensinnäkin, aivan järkyttävää. En pääse yli ikinä. Se muutti kaiken xD

Ja ei saakeli.

+ Se yks uni sillon sugasta ja.... Hobista? Kai. Ugh seki oli merkittävä ko muistan sen vieläkin.

+ Kaikki unet timpasta on ollu samantyyppisiä

Se yks uni olast. Se yks uni hyukast. Kaikki ihastusunet on vaa jotai niin HUUTISTA.

Että............ Näin.

Ei vittu mul muuten soi otsukare täs päässä joku aika sitten ja olin sillee anteeks MITÄ VITTUA NYT. XDDDDDDD EN VOI ELÄÄ TÄN KANSSA. näiden asioiden kanssa. En voi. Elää. En.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Miks just mulle kävi näin.

Onks mun aivoissa synnynnäisesti joku juttu mikä aiheuttaa tän astetta pahemman ihastussekoilun.

Vai oonko niin "fucked up" ja kokenu sen verran turvattomuutta että must on sen takia tullu tämmönen. Ja siis jo todella nuorena koska kuten sanottu olin tämmönen samanlainen jo viidennellä luokalla. Ehdottomasti olin. Aivan hullu :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Is everything meant to be?

JA mikä tärkeintä:
What if nothing exists and were all in someones dream.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Huutista line without a hookille xFDDDDD koska tiny dancer mainittu ja siitä tuli mieleen se ajanjakso josta ei puhuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Hihihihi tiny dancer ja se ajanjakso kun olin hulluna daveen HIHIHIHI HAUSKAA ON

jos se ees oli silloin.

En kyl tiiä oonko davest yli ees mut juuh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Okay

Ranking the loves of my life koska miksi ei:
1. Hui (kyllä se nyt on uskottava että se on kaikista pahin, kyllä, pahempi kuin timppa, ainakin toistaiseksi hui taitaa olla se joka on se "love of my life", the worst one)
2. Timppa EHKÄ koska totta helvetissä se on ihan kamala keissi ollu since the beginning lmao ja tosiaan varmaan ennen huita kelasin et timppa on se love of my life mut nyt oikeesti alkaa tuntua et hui on se.... Mikä vitun järki.
3. Taeil ehkä koska ihan järkyttävää enkä voi päästä yli koskaan rakastan rakastan rakastan niin paljon
Okei muuta en tiedä. Tai joo näit on ihan mahdotonta laittaa järjestykseen mut. Vai onks kaikki sittenkin yhtä pahoja :D ja niinku entäs kari ja entäs ne yhdet opet joista todellakin hajosin silloin ja se oli niinku um yep.

En oikeesti tiiä mut mul tuli vaa jotenki niin vahva sellanen fiilis et hui on love of my life. Yllättävä keissi koska luulin et se oli timppa mut 🤷

Ja ne syyt sille miks just hui on se:
1) se uni, en oo kenestäkään mun mielestä ikinä nähny tollasta unta
2) hui oli ensimmäinen henkilö koskaan ketä ajattelin ku kuuntelin queenin love of my life ja siitä tuli sen biisi tavallaan, siis tietenkin oon ajatellut aiemminkin muita, mut muistan vieläkin sen kuinka vasta huin myötä tajusin sen biisin kunnolla. En ollu aiemmin vaan kokenu sellasta samanlaista, tietyn tyyppistä ahaa elämystä. En pysty unohtamaan sitä miltä se tuntui kun kuuntelin sitä biisii ja kaikki loksahti paikoilleen.
3) ihan vaa tää kaikki miltä tää tuntu sillon ja miltä tää tuntuu nyt, en tiedä miksi, mä vaan uskon siihen että jos mun pitää sanoo yks pahin kaikista niin se olis hui.
4) myös se että oon kerta toisensa jälkeen varsinkin sen yhden vidin kohdalla ollu sillee thats it hes the one

5) mulle vaan tuli jo silloin sellanen olo et tää on vähintään yks pahimpia koskaan
6) OON VARMA SIITÄ

7) EN OO KOSKAAN OLLU NÄIN RAKASTUNUT KEHENKÄÄN TOISEEN 😃

en oikeesti tiedä. Must on uskomatonta et kaikista ihmisistä se olis muka hui johon oon ollu kaikista eniten rakastunu mut ei täs oo enää mitään järkee. Mä todella sekosin siitä. Ja se jatkuu vieläkin. En voi sanoin selittää näitä tunteita. En oo koskaan nähnyt kenestäkään toisesta niin ihanaa unta. En oo ikinä mun mielestä ollu niin onnellinen kenenkään kanssa kun siin unessa kun olin huin kans. En edes silloin, tai edes se ei tuntunut niin oikeelta kun olin j:n kanssa, ja se tapahtu sentään ihan valveilla eli oikeesti.

On se pikkuhiljaa uskottava kai.

Mut entä hobi 🤔 tai just timppa. Yms. Ah niin järkyttäviä keissejä kaikki mut luulisin et hui on se kaikista järkyttävin. Toki timppa oli niin absolute helvettiä ja oikeestaan se on helvettiä vieläkin ja rakastan sitä edelleen. Mut .......... Uskallan väittää et tää on ehk vielä pahempaa. Tai sit se on nii päin et timppa on pahin ja hui tokana mut joka tapauksessa jomminkummin i think :D koska ne varmaan oikeestikin on ne kaks pahinta kaikista.. EHKÄ. todennäköisesti. Mahdollisesti.

Who knows really

Mut EN todellakaan pääse yli ikinä.

Enkä pääse taeilistakaan yli ikinä wut sekin on vähintään top kympissä kaikista

Vai onks näit oikeest ees mahollist rankata lmao

Oon niin väsynyki et oon ihan sekasin jo at this point, piti herätä nimittäin aikasin joskus 6:30 tai jotain????????? Koska oli hammaslääkäri lmao and it was ...... Well. Interesting. Sitä paitsi nukuin muutenki iha oudosti ja en meinannu saada unta illalla ollenkaan ja mietin vaa huita ja about itkin :D lisäks mulla soi eräs biisi sillon joskus yöllä päässä ja mietin vaa huita. Eräs biisi aikasemmilta vuosilta, liittyen aikasempiin tyyppeihin. Mut tää kohta vaan jotenki kuvas tätä koko asiaa: "en pysty koskaan sua unohtaa/sä olet aina osa minua/ja vaikka koitin kaiken sen tappaa/se on elossa" 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Pistää todellakin miettimään.

Huutista vois muuten kuunnella sen biisun pitkästä aikaa. Huutista joka tuutista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Like literally

Lmao joka kerta ku katon tän vidin:

Niin oon silleen HAHA juuh tell me again kuinka hui ei oo love of my life. Niinku tell me how hes actually not the love of my life. Bitch you KNOW IT. 😭😭😭😭😭😭😭


I'M NOT OKAY 😂😂😂😂😂😂😂😂 send.... Help.......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Stop.... Toi video yksistään on se syy miks hui on love of my life 😃😃😃😃

Ja kaikki muukin ahahahaahhhhaaaaaaaaaaaaaa

Apua

Sry everyone i love you ALL but nobody can beat hui tho 🤔

I'm pretty sure.

And i fucking hate this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Myös tää video on syy sille niinku mitä VITTUA:
Hahahahaha
Mitä VITTUA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Literally how

I........



Oon niin

Done

Kaikki on niiiiiiiiiiin tyhjää

Like is there anything that could save me anymore nope

Ok bye

Mhm

Jos toi ei oo elämäni rakkaus niin en tiedä kuka on.

Mitä tää on edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,688
Reaktioarvo
2,893
Wtf never ever seen anyone cuter in my life:

Bye i'm gone now
 
Ylös Pohja