Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No huhhels
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 110275" data-attributes="member: 34"><p>Hahahhah taitaa olla toiveajattelua että se olis enneuni mutta saapa nähdä.</p><p></p><p>Mut tää ei myöskään oo pelkästään sitä että mä toivon että niin kävis vaan musta "tuntuu" että niin kävis.</p><p></p><p>Koska hei, samalla tavalla mä oon saattanut toivoo vaikka kenestä samaa aiemmin. Mut kovin monesta mulle ei oo tullu sitä tunnetta et "musta tuntuu et niin saattaa käydä" tai et jotenki vaa ihan ku se ois meant to be. Don't ask me, mä oon yhtä ihmeissään ku kuka tahansa koska kaiken järjen mukaan mä tiedän että höpöhöpö niin ei koskaan käy ja se siitä, ja kuten sanottu niin mä masennun kuoliaaks sen takii, mut silti mul on tunne että ihan ku niin kävis joskus. Jotenki samalla tavalla ku siiin unessa. Mul ei todellakaan jokasesta tyypistä tuu tämmönen fiilis niin mietin vaan et kertooks se vaan siitä kuinka tolkuttoman rakastunu oon vai mikä tää juttu on.</p><p></p><p>Jotain niin omituista siinä unessa vaan oli. Mut ehkä se oikeesti vaan johtuu siitä että alitajunta basically sano mulle: "älä kuvittelekaan pääseväs yli, hui on sun suurin rakkaus ja sä oot edelleen niin tolkuttoman rakastunu siihen niin siks mä nyt teen tämmösen unen sulle tässä, ihan vaan jotta sä voisit olla yhä ja vieläkin rakastunu ja jotta sä rakastuisit vielä enemmän ja enemmän ja enemmän"</p><p></p><p>That's what my brain said i guess</p><p></p><p>Siis yrittääkö mun alitajunta johtaa mut itsemurhaan tällä kaikella.. mitä helevettiä se oikein tekee.</p><p></p><p>Mutta ei, en oo kyssaamassa. En siltikään. En vaan voi. En voi. Sitä paitsi en usko että se on tän kaiken tarkotus, siis jos on niin että on joku suunnitelma ja kaikki tapahtuu syystä, niin en usko että tän kaiken on tarkotus johtaa mua tappaan itteni vaikka tuskallista tää onkin, mutta se ei vaan voi olla se ratkasu. Mä uskon et on olemas jotain mikä odottaa mua. Mä en tiedä onko se hui, järjellä ajateltuna tuskin, mut mul on sellanen tunne et on jotain olemas mitä kohti mä oon menos. Ja ei kai se mitään jos mä ajattelenkin niin että kaikki nää asiat tapahtu syystä. Voihan se ollakin niin. Kuka voi muka todistaa satavarmasti mitään? Tavallaan must tuntuukin että kaikella on tarkoitus. Vaikka sitähän mä en tiedä et mihin tää johtaa.</p><p></p><p>Damn it. If god could just tell me. Niiku what the heck mitä tää on. Whats the reason.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 110275, member: 34"] Hahahhah taitaa olla toiveajattelua että se olis enneuni mutta saapa nähdä. Mut tää ei myöskään oo pelkästään sitä että mä toivon että niin kävis vaan musta "tuntuu" että niin kävis. Koska hei, samalla tavalla mä oon saattanut toivoo vaikka kenestä samaa aiemmin. Mut kovin monesta mulle ei oo tullu sitä tunnetta et "musta tuntuu et niin saattaa käydä" tai et jotenki vaa ihan ku se ois meant to be. Don't ask me, mä oon yhtä ihmeissään ku kuka tahansa koska kaiken järjen mukaan mä tiedän että höpöhöpö niin ei koskaan käy ja se siitä, ja kuten sanottu niin mä masennun kuoliaaks sen takii, mut silti mul on tunne että ihan ku niin kävis joskus. Jotenki samalla tavalla ku siiin unessa. Mul ei todellakaan jokasesta tyypistä tuu tämmönen fiilis niin mietin vaan et kertooks se vaan siitä kuinka tolkuttoman rakastunu oon vai mikä tää juttu on. Jotain niin omituista siinä unessa vaan oli. Mut ehkä se oikeesti vaan johtuu siitä että alitajunta basically sano mulle: "älä kuvittelekaan pääseväs yli, hui on sun suurin rakkaus ja sä oot edelleen niin tolkuttoman rakastunu siihen niin siks mä nyt teen tämmösen unen sulle tässä, ihan vaan jotta sä voisit olla yhä ja vieläkin rakastunu ja jotta sä rakastuisit vielä enemmän ja enemmän ja enemmän" That's what my brain said i guess Siis yrittääkö mun alitajunta johtaa mut itsemurhaan tällä kaikella.. mitä helevettiä se oikein tekee. Mutta ei, en oo kyssaamassa. En siltikään. En vaan voi. En voi. Sitä paitsi en usko että se on tän kaiken tarkotus, siis jos on niin että on joku suunnitelma ja kaikki tapahtuu syystä, niin en usko että tän kaiken on tarkotus johtaa mua tappaan itteni vaikka tuskallista tää onkin, mutta se ei vaan voi olla se ratkasu. Mä uskon et on olemas jotain mikä odottaa mua. Mä en tiedä onko se hui, järjellä ajateltuna tuskin, mut mul on sellanen tunne et on jotain olemas mitä kohti mä oon menos. Ja ei kai se mitään jos mä ajattelenkin niin että kaikki nää asiat tapahtu syystä. Voihan se ollakin niin. Kuka voi muka todistaa satavarmasti mitään? Tavallaan must tuntuukin että kaikella on tarkoitus. Vaikka sitähän mä en tiedä et mihin tää johtaa. Damn it. If god could just tell me. Niiku what the heck mitä tää on. Whats the reason. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No huhhels
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja