Aihe vapaa No tietysti piti mennä taas näkemään random unta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Ja nimenomaan vieläpä timpasta D: ehhh se oli jotenki niin raastavan suloinen että häiritsee mua vieläkin 😭😭😭😭😭❤️ snif snif

HUOH unet

Mitähän seuraavaksi

Ps. Siinä unessa saattoi olla myös Hessu 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Hmm 😭 voi olla että siinä unessa oli myös Emppu 😒
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
VOI EI HELVETTI TAAS XDDDDD

SAMPSA, TEEMU JA VIVI

give me a god damn break

Tästä puuttuu enää Jouko 🙈🙈🙈🙈 tää on niiku kaikki maailman asiat uudestaan ja uudestaan ja uudestaan

Ja sillo vuos sit tapaninpäivänä vaa mietin teemuu ja joukoo aivan HULLUN PALJON ja sit tuli timppa ja se oli menoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ja HUVITTAVAA että kuuntelen atm bts:ää ja sillon tammikuussa 2019 oli noin Samoihi aikoihin Teemu+ hobi 😂😂 oikeesti LEAVE ME ALONE

JA SAMPSA. vittu mitä.

Tulee vaa mieleen ne ajat kun se oli sillon ekan kerran Salkkareissa ja käytännössä sillon jo olin sillee aa on se ihan söpö 😵😵😵😵 PLS. ja joo, teemustaki saatoin aatella sillon et se on ihan söps. Ei juma. Vois muute kattoo tiettyjä videoita uudelleen D: nostalgisia semmosia damnnnnnnn

En oo nyt sillee miettiny anuu mut siinä oli se jännä juttu et se käytännössä tais alkaa siit ku se oli siin oomin mainokses ja olin sillee ei vittu sil on ihana ääni???? Niiku iha out of nowhere??? PLS 😩😩

miks KUULEN SUGAN ÄÄNEN ATM

PLIIS

AAAAAAAAAAAAAAAA

oon selkeesti kattonu liikaa salsu matskuu mut SAMPSA

JA TEEMU

JA VIVI

JA no vittu okeiiiiiiiiiii ihan sama m8

Srsly

Olga ja Emma?????? I guess. Idk why.

I'm DONE 🤨

vitun Sampsa oikeesti se oli nii saatanan söpö sillo nuorena hahaha pikkune 🤭

Ei vittu mut pls ei joukoo eikä petee lmao EIKÄ ANTEROO mä sen vaa sanon et nyt vittu ei tämmösii

HUUTISTA

tuleekyl iha tammikuu 2019 mielee kosk teemu ahahhha huutista i can't
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
EI SAATANA BOM SHUT UP 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 tää biisi on raastava ja jos joku on eri mieltä ni asdffkdkkdl come on

Tää on raastavin biisi EVER
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Ei oikeesti taas tätä

Teemu siis

Ah siit on niin kauan oikeest mitä nyt taas

Sitä paitsi löysin mun screenshottei muista sarjoista mis se on nuori lmaooooooo GIVE ME A BREAK

muistan ku katoin metsoloit ja öö tuliportaat ja mikä se yks saatana oli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Ei juma tää biisi

Ei toki tuu mieleen ne ajat ku hessu case alkoi. Ei toki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Kyl häiritsee niin paljon

En tajuu vielkää mite o mahollista

Vaikka merkit oli ilmassa siitä lähtien ku olin pieni lapsi

Sillee oikeesti don't tell me you didn't know koska oli se nyt aika selvää ihastuin tyttöpuoliseen kaveriiniki sillon ku olin pieni. Ni älä ny vittu viitti olla sillee "wat mite voin muka olla bi emmä tämmösest tienny" BITCH YOU KNEW VERY WELL

OIKEEST stop acting stupid
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Kyl häiritsee niin paljon

En tajuu vielkää mite o mahollista

Vaikka merkit oli ilmassa siitä lähtien ku olin pieni lapsi

Sillee oikeesti don't tell me you didn't know koska oli se nyt aika selvää ihastuin tyttöpuoliseen kaveriiniki sillon ku olin pieni. Ni älä ny vittu viitti olla sillee "wat mite voin muka olla bi emmä tämmösest tienny" BITCH YOU KNEW VERY WELL

OIKEEST stop acting stupid
Bro iha ku et ois tienny ja ny on vaa sillee "outoo et oon muka bi" lmaooo it was cLEAR AF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Sillee nyt ku miettii nii joo clear af mut sillon siin oli vaa se ongelma et se oli nii helppo sivuuttaa ku tykkäs jätkistä. Joten ain vaa olin sillee "lmao ei tää oo ihastumista oikeesti" OK HUUTISTA juu eipä. En tajuu miten en oikeesti..... Siis.. aaaaaaaa. Millä logiikalla se muka ei ollu ihastumista

Mut varmaa siks aattelin ku sitä aina sanotaan just kaikkee et girl crush yms ja ollaa sillee "sä oot silti hetero it's just a girl crush!" Ugh niiku don't even-

I fucking hate that 😌 ja sen takii oon varmaan nyt edelleen sillee "mite voin muka olla bi"

Mutjoo tuli vaa mielee tost basically ku tuntuu oudolta että oikeesti voin tykätä jostai vivistä yms.

Niiku VIELÄKIN tuntuu ihan saatanan oudolta vaikka oon tienny tän sata vuotta

No oikeestaan jo 2010 olin sillee "oonkoha sittenki bi" lmao

Ehkä jo aiemminkin

Nii et en ymmärrä miks se on nii vaikeeta aina 😭😂

Mut joo mitä olinkaa tekemäs

Hitto tää sugan playlist aaaaaaaaaaaaaaa HEMMETTI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Huoh. Nonnii nyt olis sit vuosipäivä 🤨 tasan vuosi takana tätä sekoomista (mutta tavallaan enemmänkin kuin vuosi).

Onpa ollu mielenkiintoista tämäkin aika..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Siis.... Miten mä aina onnistun aattelee tota yhtä... Tarkotan olaa... Siis ihan sama kuinka kauan aikaa menee etten aattele sitä juuri yhtään mut AINA mä päädyn vaa lopulta taas takas samaa pisteesee

Tismalleen sama juttu ku Nikon kans koska olin just ollu sillee et VAU mähän en oo aatellu nikoo ikuisuuksiin et nyt mä en oikeesti oo enää yhtään millään tavalla kiinnostunu koko ihmisestä, ei vois vähempää kiinnostaa. Ja tossa uskossa olin melko pitkään kunnes tyyliin eilen????? Ihan vahingossa periaatteessa klikkasin yhtä haastista ja tajusin et ei saatana mä en oo millään tasolla yli nikosta??????? Että sinne meni sekin harhaluulo että oisin oikeasti siitä yli :----D turha kuvitella kuule.

Vähä nii ku teemuki, senki suhtee on pitkiä aikoja etten ees ajattele sitä ja sit yhtäkkiä alkaa joku helvetin sekoomine ja kaikki taas muistuttaa siitä

Siis

Onks noil kolmel joku vitun ongelma?????? :D

Nii, ja Aleksi myös......... Oon kyl myös sitä mieltä et porko..... Saattaa tapahtua taas jossai vaiheessa mut tällä hetkellä en ajattele sitä silleen ihmeemmin (wtf idk)

Mut emt..... Aleksi ja Niko.... Emt.......

Sama nää vitu twice setit siis oikeesti joka toinen päivä oon sillee haahhaa en ees välitä dahyunist :)) ja joka toinen päivä oon sillee ahahha cute i love her

Sama varsinkin jeongyeon oikeesti puolet ajasta oon sillee idc mut sit yleensä aina jos kuulen sen äänen tai jtn oon iha et noooooooooooooo gosh 😭💕 tai niiku jotenki sil on ihana ääni en ees tiiä?????? Dahyunil myös 😌 sama minan kohal oikeest saatan olla kauan sillee "en välitä vittuakaan" mut sit aina joku YKS pieni juttu pudottaa mut taas sinne kuoppaan. Siis se on sama about kaikkien kans. Jos oon jonku aikaa niin sanotusti mukamas kuivilla nii sit aina joku YKS PIENI ASIA pudottaa mut takas. Nordmaninki kohalla se yks pieni asia oli tyylii vaa se ku jouluaattona tuli mielee joulu 2014 ku olin iha sekasin joonaksest. Nii sit se vaa sai mut tajuumaa et en kai mä siitäkää oo yli

Vittu. Ja l. L vasta onkin jännä. Se aina on sillee pitkää et ei kiinnosta ei kiinnosta, sit yhtäkkiä oon sillee "VITTU SE ON MUN IRL-IHASTUKSISTA PAHIN" niiku vittu get a grip. Ja varmaa l:n tai jonku takii alointaas aattelee duvee. Tai villun. Tai vittu ku noita samanolosia on niin paljon: villu, duve, l, lukas, dave, vähintäänkin. Ja sit periaatteessa allu mut..... Allu on kans ihan siis IHAN samannäkönen ku SAMPSA 😭😭😭😭😭😭 OIKEESTI ÄLKÄÄ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂 PLIIS

ja...... You know what is disturbing. Vittu SALSUT YLEENSÄKIN. Mä en osaa ees laskee kui monta salsuihastusta mul on ollu. Niiku ei jeesus

Jos lasketaa kaikki (nekin jotka ei ehkä oo enää mut on ollu jossai välis) ni:
- teemu
- Axel (vittu oliks sen nimi ees Axel, no se kuitenkin)
- tuure (huoh hoih)
- emma
- vivi
- olga
- jurkka (hehe timo,,,, hehe,,,, 😂)
- sannamaija
- Andrei
- piitu (i guess then,,,, huoh hoih)
- anu (miks......)
- jouko (ei saatana)
- Sampsa (huutis)
- Jasmin
- Ilona
- VILLE
- Venla
- Pete
- Antero
- i guess Jasper???
- Jarmo (koska mitä muuta voi olettaa MULTA SIIS)
- ja RAIMO TIETENKIN lmao ainakin yhdessä vaiheessa se oli ja miksei olis ollu, sehä o vanha mies
- jonna i guess????? Mitä vittua nyt taas
- Aleksi

No siis vittu emt ainakin noi ja täs taas tulee esiin se kuinka pystyn niiiiiiiiiiiin helpolla ihastumaan näyttelijään tietämättä siitä vittuakaan. Voi vitu vittu mut onneksi mus ei oo mitään vikaa mut ihmisistä on tietysti hauska vittuilla siitä jos ihastuu jotenki epätyypillisellä tavalla. Mut onneks sellaset voikin lähettää suoraan vittuun omasta elämästään.

Plus en myöskään tiedä onko noissa kyse puhtaasti ulkonäöstä (voi hyvin olla) mut joo mut emt. Ulkonäöstä ja ÄÄNESTÄ koska esim Teemulla on ihana ääni 😭🥰😍🤩 huoh hoih i don't give a shit. Mut et joo on noit vittu aika paljon ollu joo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
EI VITTU MIKS TÄL PLAYLISTIL ON SHINEETÄ

TAEMIN vittuu siitä nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Miten ees unohin tolt listalt Teron.........??????????? Hmmmmm! Venaas.................... Ok en tiiä muista mut noi ainaki

Eiku nii vittu, Janne nyt on aivan selvä. Sehän oli sillon ainaki todella pahana ku tykkäsin kans santusta (jaa ihan ku en enää tykkäis santusta..)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Jaahas

Teemu on näköjään taas niin pahasti mielessä enkä vieläkään ymmärrä miks vitussa. Tuntuu oikeasti melkein samalta kun sillon ööh venaas, tammi-helmikuussa 2019. Ei helvetti. Hurjaa. Ja tosi väärältä taas tuntuu vaikka ei siinä mitään väärää oo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Oikeasti :D en ymmärrä miten kukaan voi olla noin söps

Tää on niin outoa ku luulin että tää ois jo melkeinpä ohi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
JOO MITÄ

siis MITÄ

mikä TOI uni sit oli

En oo ihan varma oliko Ola siinä mutta en ainakaan nyt taas saa sitä mielestäni en vaikka päälläni seisoisin 🤨 taas samaa paskaa xD siis mua ei edes itketä enää, mua vaan huvittaa.

Tietenkin mietin myös teemua jnejne mutta viiittu. Ola on rakas 💕🙃

Also v saattoi myös olla mun unessa ja JIMIN??? ahaa. Vai niin.

Jooh Ola case on niin järkyttävä että en tiedä mitä sanoa :D (ja tietenkin timppa, pakko mainita nyt kun on taas uudenvuoden aatto, lmao viimeks ajattelin sitä niin saatanasti ja nytkin mutta myös OLAA lmao)

Oikeest pliis stop

Oikeest PLIIS STOP

tuntuu vaan että vuos meni salamannopeesti ja nyt on taas caset on ON

lisäks kuuntelen tätä hiton biisiä mistä tulee tavallaan mieleen Sampsa, tavallaan anu???? Tavallaan teemu??? Tavallaan ola??????????????? Tavallaan Timppa?????????? Vai sittenkin ihan kaikki 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

Ei Juma tää on paha biisi.

Hahahahahs

Siis Ola on ollu keväästä 2020 vähintään nii emmä ny kestä tätä

Siitä tulee kohta kaks vuotta...

Lmao kaks vuotta

LMAO

ehhhhhhh AINA SAMA JUTTU

ja just kun en ajattele sitä pitkään aikaan ni sit taas yhtäkkiä pudottaa takas sinne kuoppaan joku juttu ja kunnolla.

Emt en tiedä mistä se edes tuli uniin tai tällee??? En tajuu

No joo saatoin selata jotai mun vanhoi kuvii siitä

Mut selasin kyl mm. Villustakin ja hessusta ja timpastaaaaa

Ah nää kaikki vie järjen multaaaaaaaa

Kiitos 😍

Mut siis. Ku heräsin se oli iha karseet kosk mul soi päässä The worrying kind (ja ehkä vieläkin vähän soi päässä), sit kuuntelin i got you ja sit se alkoi soimaan päässä ja en oikeest voi hyvin :D rakastan muutenki niit molempia biisejä (vau yllättävää)

Huoh

Nyt kuuntelen erästä biisiä mutta ei kai tää oo se yks mikä on olan listal D:::::: tai en tiiä???

AAAAPUA

mutta also salsut häiritsee niin paljon ja siis todella paljon niiku todella todella paljon

Niiku pale ja jurkka ja teemu ja aaaaa

Pls don't

Mut

hahahahahahahs

Okei äsken alko soimaa jag vill :--------D emmä voi hyvin.

EMMÄ VOI HYVIN XDDDDDD hei tää biisi on oikeesti aliarvostettu ja nimenomaan tää ruotsinkielinen

Niiku pls

Miks tän piti alkaa soimaa :Ddddddddddd i don't know how to feel I DON'T KNOW HOW TO FEEL

koko biisi on yhtä traumaa :-D

Kiitos Teemu 🙃 kiitos elämä 😌

Mutta siis.

Nyt asiaan D:

Nimittäin oon liian rakastunu.... Olaan. Mut siis. Oliks se eilen ku selasin sen soittolistaa ja kattelin et mitä hemmetin biisuja siel on ja must tuntuu et jos oisin eilen kuunnellu sitä listaa ni ei se ois tuntunut miltään. Mut nyt ku aattelen sitä niin paljon ni. Se tuntuu iha erilaiselt kuunnella sitä listaa. Tai uskon et tuntuis. Koska oon muutenkin huomannut sen et sillon jos ei oo mitää tosi intense sekoomista jostain ihmisestä nii sillon musa on jotenki värittömämpää. Mut sit jos on tämmöne niiku nyt mul on olan suhteen niin se musa resonoi täysin eri tavalla. Ero on ku yö ja päivä. Ja tavallaan kaikki semmosetki biisit mistä ei normaalisti ajattelis mitää ihmeellistä nii ne muistuttaakin yhtäkkiä vaan siitä yhdestä ainoosta tyypistä.

(Ei siis sillä että pelkästään olaa ajattelisin mut tässä ny on joku tämmöne case näköjään menossa)

Tosin nyt tää aika ja tää uudenvuodenaatto saa mut aattelee timppaa kans aika pahasti mut juu

Että en kyllä voi hyvin 🤭😂

Enkä tiiä onko tää vaa että aika kultaa muistot mut must tuntuu et nään sen kevään 2020 jotenki tosi helppona aikana :DDDDDDD siis muistan kyllä aivan kirkkaasti kuinka itkin olkkarin lattialla koska Lasse vitun Turunen mutta että.... Helppoa aikaa silti oli varmasti :D eihän se nyt niin vaikeaa voinu olla :D mut no joo se lasse-vaihe oli kyl paha mut ennen sitä oli se Ola-vaihe ja sillon en kuitenkaan tainnu itkeä niin paljon? Jostain syystä. Ja joo, ihme ja kumma että ne oli tolleen peräkkäin koska eihän Ola toki näytä yhtään lasselta....... Siis siin yhdessä albumin kannessa voin kertoa et nään joka kerta 100 % lassen siinä.

Juurikin tämä kansi:
Niiku kysyn vaa et miks niiden molempien pitää olla noin saakelin mahottomia????? Oikeest rauhottukaa ny vähän älkääkä koko ajan tuhotko mua :D pliis

PLIIS

mut joo

En myöskään tykkää tästä biisistä:
Tulee liikaa kaikenlaisia random muistoja

En kyllä tykkää näistä tyypeistä. En olasta, en lassesta, en sampsasta. Ja lista nyt vois jatkua vaik loputtomiin.

Ja kyllä tulee niin jumalattoman paljon mieleen taas Timppa. Joo, tästä ajasta mutta periaatteessa tästä musastakin, vaikka kuuntelenkin oikeestaa sampsan listaa.

Niiku älkää nyt oikeesti jaksako.

Niiku älkää ny VIITTIKÖ

älkää

Viittikö

Mutta OLAA rakastan

Mutta timppaa rakastan

Mutta teemua rakastan

Mutta jenssiä rakastan (mitäh, en????)

Mutta taeminia rakastan

Mutta hobia rakastan

Mutta sugaa rakastan 😩😩😩😩😵😵😵😵😵😭😭😭😭🙄

No hei kuka voi muka väittää että suga ei oo ihana

Siis???????????

En tajuu näitä tyyppejä oikeesti voitteko lopettaa siis ja NIKO MYÖS, kyllä, NIKO MYÖS

............. Ja hessu myös

....... Mutta olaa rakastan

Ei mutta siis vittu oikeesti, tähän niko juttuun menee hermo XDDDDD kuinka kauan tämäkin on kestänyt jeesus sentään se oli toukokuu ku rakastuin siihen

Niin... Jos ei nyt lasketa mukaan sitä kun aattelin sillon aiemminkin ehkä että se on söpö


Mutta joo toukokuussa muistaakseni lähti käsistä, yllättäen. Tai vähemmän yllättäen. Kuten arvata saattoi.

Joo emmä kestä

Niin se nyt vaan on että miehet joilla on tämmöset silmät kuten timpalla ja olalla ja hpllä niin voi painua vittuu koska tämmösii mä sit rakastun ihan väistämättä aina
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Nonniin! :D ja vuoden ensimmäinen (?) Uni oli taas HYVIN outo. Erityisesti häiritsi se kun Niko ja ten oli siinä. Oop ne oli niin söpöjä

APUA oikeesti

Ja vielä sekin case kävi siinä unessa että halasin j:n kanssa?????????????? MITÄ VITTUA? mitä vittua j??????? Nyt taas? Siis siinä unessa se oli ihanaaaaa vaikka kylläkin luulin että en tykkää siitä enäää..... Siis en todellakaan uskonut että ajattelisin sitä vielä. Hmm.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Ja siis, eikö muka Ola ollu siinä unessa? Outoa jos ei ollu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
En voi muuten käsittää sitä että mä en oo tallentanu kuvia ihastuksista (siis kenestäkään) 30.11. jälkeen. Niiku mitä helvettiä, yhtäkkiä oon rauhottunu kuvien tallentamisen suhteen?????????? En tiiä koska mul ois viimeksi ollu näin, ei varma vuosikausiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Miten siit voi olla vuos

Miten siit voi olla vuos ku mä aloin vasta tajuumaan kunnolla et oon rakastunut timppaan.
Muistan niin hyvin sen 1. Tammikuuta 2021 kun mietin timppaa koko ajan ja olikohan se just se yks ilta kun itkin ja tyylii pyörin ympyrää olkkaris ja sit taisin lähtee kävelylle ja alko menee tunteet niin yli siin kohtaa. Tai siis siin kohtaa vasta ne syveni silleen tosi tosi paljon. Niin sitä en ymmärrä miten siit voi olla vuosi ja tuntuu että tunnen vieläkin semmosta sydämentykytystä timpan takia ja siit on vittu VUOS. Tuntuu että silleen loppujen lopuks ei kuitenkaan oo laimennu paljoo tää, tavallaan jos miettii.

Mut tunnenhan mä hobinki suhteen edelleen tämmöstä fyysistä tunnetta rinnassa vaikka siitä on basically vielä kauemmin tai no mistä sen nyt laskee mut nii. Et juu 😬 ja Dave, siitäkin on jo reilusti yli vuosi. Vaikka se niin sanottu pahin vaihe olikin vaan vähän aikaa sitten. En osaa muuten yhtää sanoo et mistä mihin se vaihe kesti 😬 se alkoi hobin jälkeen ja loppui varmaan joskus idk jossain joulukuussa. Ei se pahin vaihe kovin kauaa kestänyt but am i over him? Lmao no.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Huutista ei saatana ei saatana :D en kestä olaa ja nikoa. Miten tää nyt taas meni tähän....... Kaiken tän ajan jälkeen vieläkin..... Huomasinpa että niillä on melkein yhtä pitkät soittolistat. Nikolla 17 tuntia 23 minuuttia muistaakseni ja olalla 17 tuntia 19 minuuttia 😌 huhhuh on kyl saakeli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,866
Reaktioarvo
2,893
Huutista mitä

Aika paha

Tsekkailin mun 2021 soittolistaa :S ja lokakuun biisinä on tää:
Eli pelkkiä traumoja.....

Ja joulukuun biisinä tää:
Eli pelkkiä traumoja............
 
Ylös Pohja