Aihe vapaa No vittu hirveä armeija oli ihmisiä unessani

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Jestas niiku tyyliin: hessu, timppa, kaitsu, teemu, taylor 🤔🤔 ja sitten lisäksi tietty kaikkia tyyppejä mutta basically noi oli ne joita kohtaa tunsin jotain romanttisia tunteita siinä unessa. tayst en oo kyl varma ku muistan sen aika hämärästi. Ja sit siin saatto olla ehkä myös jotain muitakin joita kohtaan tunsin jotain mutta noi nyt oli ne kaikista selkeimmät. Ihmettelen kyllä fr jos oikeasti juha tai costi ei ollut unissani missään kohdassa. Ja samalla ihmettelen mistä kaitsu sinne tupsahti. Ehkä siksi kun muistelin äidin kanssa kesää 2019 niin voi olla että siitä hänkin jäi sitten alitajuntaan xcccc mutta jännä et muistan hessun kaikista selkeimmin noista mitä vittuu lmao, en osaa kyllä selittää mitä siin tapahtu mut aikamoista draamaa sanoisinko D:::: miks mun unet on aina niin dramaattisia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Eeieiiiiii ok mitä vittua muistin just et saatoin nähä hoseokista unta myös voi viddu ny. En muista kyllä yhtään mut tuli sellanen outo tunne et seki ois ollu siin. En vaa muista ollenkaan mitä siinäkään tapahtu sit. Mut. Ei kyl ihmekään jos se oli siin, ku oon aatellu sitä täs pari päivää sen verran paljon. Ei saakeli nyt emmä kestä huudan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu ahdistaa varsinkin hoseok

Toisaalta myös
  • Costi
  • Juha
  • Pepe
  • Santtu
  • Ola
  • Pote
  • Mari
  • Kaitsu
  • Teemu
  • Hessu
  • Timo
Mm näin. Mistä noista voi tietää edes että keistä tykkään. Okei no santtu on ainakin aika selvä asia koska ajattelen sitä taas ihan samalla tavalla kuin ennenkin joten oon selkeästi taas/edelleen rakastunu siihen. Ehkä olaankin tai sitten en. Rääh.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Vittu XD mä olin saanu käsiini Aleksin dna:ta disneylandista. Raahasin siksi väkipakolla Aleksia ja sen tyttöystävän suoraan englannin kuningasperheen syliin. Yhtäkkiä olin maanalaisessa kammiossa louhimassa malmia ja liityin liittoon koska virkailija oli hyvännäköinen :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Vittu XD mä olin saanu käsiini Aleksin dna:ta disneylandista. Raahasin siksi väkipakolla Aleksia ja sen tyttöystävän suoraan englannin kuningasperheen syliin. Yhtäkkiä olin maanalaisessa kammiossa louhimassa malmia ja liityin liittoon koska virkailija oli hyvännäköinen :D
:DDDDDDDDDDD eihhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ei juma pakko tänneki nyt vaahdota siitä viimeöisestä unesta mistä vähän jo toiseen kesuuni selitinkin. Eli siis like i said niin timppa oli siinä ja katoin sitä iha vitu lumoutuneena mut mua ahdisti ihan helvetisti. Olin niin uncomfortable. En oo varma huomasko se mua ees siin mut mua ahdisti ihan vitusti. En tiä tapahtuks siin mitää erityistä mut muistan vaa sen kauheen tunteen. Sit siin unessa oli hessuki mut en muista siit mitään. Jossain kohtaa siinä oli joku random muijakin josta en tiiä kuka se oli mutta eka oltii vaa iha frendein mut sit se alko flirttaa tms ja olin iha et "👁️👄👁️" ja öö joo en tiiä ja sit olin jossai vitu random paikas jossa oli myös arto ja santtu ainaki ja katoin niit ku ne sekoili jtn omaansa ja katoin niit oikeest tälleen: "😍" niiku iha täysi lumoutuneena. Sit olin jossai paikas ja mul tuli kipee olo ja aattelin et apua pakko lähtee äkkii kotii ettei kukaa saa koronaa 😂😑💅 voi vittu. Öö ketä muita siin oli, timppa, hessu, random muidu, santtu ja arto ja sit viel joitai. Yksi entinen opettajani ja teemu ainakin. Teemun suhteen ei tapahtunu mitää kovin ihmeellistä mut se mun entinen ope niin mitä vittua koska kävelin vaa sitä vastaa ja sit se muistaakseni kysy mult jotai en muista enää mitä ja se oli vitu hämärää mut sit suudeltii tai jotai et öö mitäh???? Näin??? Semmonen vitu outo uni sitte.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
REPS TÄÄ HYMIÖ "👁️👄👁️" ON IHA VITU OUDON NÄKÖNE TÄS JULKASTUSSA VIESTISSÄ LMAOOOOOOOO I-
 
Ylös Pohja