Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noi vie hengen multa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 27408" data-attributes="member: 34"><p>Lmaoo miks tämmösii asioita ei käsitellä koulussa tho ku varmaan se ois auttanu mua jos oikeest oisin tajunnu jo sillon et tää on normaalia ja iha perus, lmao, ku kirjaimellisesti se tuntuu tai tuntui niin luonnottomalta ihan ku se ois joku erikoinenki asia. Ainakin ku ihmiset suhtautuu siihen silleen. Ois ollu oikeest kivs kuulla joltai opettajalt et voi ihastuu vaik 50 vuotta vanhempii jatkuvasti ja se on normaalii. No mut ei se mitään. Oon sentään nyt tässä vaiheessa jo tajunnu sen et iha normaalia on, vaikka välil tuleeki näit ahistavia fiiliksiä siit</p><p></p><p>Ainii paitsi gerontofilia luokitellaa vissii oikeestiki parafiliaks mitä vittua. Tosin en tiiä mitä gerontofilia siis on? Lasketaaks mun keissi sellaseks ees :D mulha on kai enemmän viis-kuuskymppiset. Mut muunki ikäset kyl. Ni en ny sanois. Et en tiiä mikä luokitellaa gerontofiliaks mut joka tapauksessa miks vitussa se on parafilia :DDDDD mitä vittua. Mikä siit tekee parafilian.</p><p></p><p>Ja siis basically ihan sama vaikka olis kuinka sairasta, at this point i don't care, i'm okay with that. Mut en vaa iha käsitä millä perusteel gerontofilia on parafilia, eikö se ny oo vaa suuntautuminen. Duh. I mean it's not sick tho? Mutta vaikka oliski ni who cares. I'm proud af anyway.</p><p></p><p>Huhhuh vittu tääki biisi saa mut nii tunteelliseks, huoh ja hoih, itku lähel. Jep pitäs mennä nukkuu salee ku itku kurkussa kuunnellaan musiikkia D: snif snif.</p><p></p><p>Hah ei SAATANA :D zen cafe alko soida ja muistin rakastumiseni putroon ja kuin automaationa oon vaa sillee "mut entä jos se onki joku mun isään liittyvä juttu" XDDD sillee.... Dude???? Tää ei liity millään tavalla mun isääni ymmärrä se ny jo XD miks vitussa liittyis. Mielestäni tää on täysin erillinen asia mun isästäni mut totta kai tää stereotypia on juurtunu muhun ja koen häpeää siit XD niiku ei helvetti ny oikeest, täl ei oo hiukkaakaan tekemistä mun isän kanssa, jestas sentään, ei tää oo vittu mikään,,, mikään ongelma?? On se ny saatana ihmeellistä et jotkut kuvittelee et sil on jotain tekemist mun isäsuhteen kanssa jos satun rakastumaan vanhoihin miehiin. Niiku se ois jotenki mahotonta ihan vaan sattua tykkäämään sellasist. I'm done xd eiks ny luulis sen olevan iha vaa suuntautuminen mutta iän suhteen ei sukupuolen. Ja eikö sen luulis olevan joku biologine juttu. Ainii ja varmaan mul on joidenkin mielest sit äitiongelmiiki ku oon ihastunu vanhempiin naisiinki välil. Koska eihä se ny muute oo mahollist. Juu isä- ja äitiongelmia juu kyllä kyllä. Näin. Huoh kui tyhmii ihmiset o xd nyt karistan noi stereotypiat mielestäni 👋👋👋👋 bye</p><p></p><p>Oof meen nukkuu väsyttääää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 27408, member: 34"] Lmaoo miks tämmösii asioita ei käsitellä koulussa tho ku varmaan se ois auttanu mua jos oikeest oisin tajunnu jo sillon et tää on normaalia ja iha perus, lmao, ku kirjaimellisesti se tuntuu tai tuntui niin luonnottomalta ihan ku se ois joku erikoinenki asia. Ainakin ku ihmiset suhtautuu siihen silleen. Ois ollu oikeest kivs kuulla joltai opettajalt et voi ihastuu vaik 50 vuotta vanhempii jatkuvasti ja se on normaalii. No mut ei se mitään. Oon sentään nyt tässä vaiheessa jo tajunnu sen et iha normaalia on, vaikka välil tuleeki näit ahistavia fiiliksiä siit Ainii paitsi gerontofilia luokitellaa vissii oikeestiki parafiliaks mitä vittua. Tosin en tiiä mitä gerontofilia siis on? Lasketaaks mun keissi sellaseks ees :D mulha on kai enemmän viis-kuuskymppiset. Mut muunki ikäset kyl. Ni en ny sanois. Et en tiiä mikä luokitellaa gerontofiliaks mut joka tapauksessa miks vitussa se on parafilia :DDDDD mitä vittua. Mikä siit tekee parafilian. Ja siis basically ihan sama vaikka olis kuinka sairasta, at this point i don't care, i'm okay with that. Mut en vaa iha käsitä millä perusteel gerontofilia on parafilia, eikö se ny oo vaa suuntautuminen. Duh. I mean it's not sick tho? Mutta vaikka oliski ni who cares. I'm proud af anyway. Huhhuh vittu tääki biisi saa mut nii tunteelliseks, huoh ja hoih, itku lähel. Jep pitäs mennä nukkuu salee ku itku kurkussa kuunnellaan musiikkia D: snif snif. Hah ei SAATANA :D zen cafe alko soida ja muistin rakastumiseni putroon ja kuin automaationa oon vaa sillee "mut entä jos se onki joku mun isään liittyvä juttu" XDDD sillee.... Dude???? Tää ei liity millään tavalla mun isääni ymmärrä se ny jo XD miks vitussa liittyis. Mielestäni tää on täysin erillinen asia mun isästäni mut totta kai tää stereotypia on juurtunu muhun ja koen häpeää siit XD niiku ei helvetti ny oikeest, täl ei oo hiukkaakaan tekemistä mun isän kanssa, jestas sentään, ei tää oo vittu mikään,,, mikään ongelma?? On se ny saatana ihmeellistä et jotkut kuvittelee et sil on jotain tekemist mun isäsuhteen kanssa jos satun rakastumaan vanhoihin miehiin. Niiku se ois jotenki mahotonta ihan vaan sattua tykkäämään sellasist. I'm done xd eiks ny luulis sen olevan iha vaa suuntautuminen mutta iän suhteen ei sukupuolen. Ja eikö sen luulis olevan joku biologine juttu. Ainii ja varmaan mul on joidenkin mielest sit äitiongelmiiki ku oon ihastunu vanhempiin naisiinki välil. Koska eihä se ny muute oo mahollist. Juu isä- ja äitiongelmia juu kyllä kyllä. Näin. Huoh kui tyhmii ihmiset o xd nyt karistan noi stereotypiat mielestäni 👋👋👋👋 bye Oof meen nukkuu väsyttääää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noi vie hengen multa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja