Aihe vapaa Noi vie hengen multa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Juu pepe jonttu timppa ja hessu. Oikeesti on kauhee ikävä pepen ja jontun näkemistä vaikken ikin oo puhunu niille mut oon kummiski käyny keikoil. Timppaa ja hessuu en oo ikin nähny irl mut ehk joskus viel. Ihan karseeta oikeest on niin ikäväääääää ;_; huutista itselleni. Huutista ku kaikki on niin vaikeeta mulle ku oon tämmönen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Miks mun pitää olla tämmönen 😂

Oikeesti räähkistä ku en haluu ees miettii varsinkaan pepee ja jonttuu, hei haloo en oo pitkään aikaan seonnu niistä näin pahasti ja nyt taas, voi vittu itkettää Iha kunnol :DD Voisko rauhottua pls

Also en tiiä vittuileeko dysforia vai mikä ny ku tuntuu et panic mode aktivoituu. Kai tää ny si jonkinlaista dysforiaa on. Vieläkään en tiä mitä vittua mut jossain määrin pelkkä she tai her sanojen kuuleminen aiheuttaa pientä "paniikkia" oon vaa sillee ":)))))" vaikka sitä ei käytettäs must mut siis välil se triggeröi jos sen vaa kuulee esim jossai biisis :D hah. Miten o mahollist. Emt. En kuitenkaan myöskään tunne itteäni täl hetkel täysin agenderiks, mut ehk jotai siit välist. En varmaa kuitenkaan täysin muijakskaan? emt tuntuu hankalalt. Luulen et se kertoo mulle jonku verran et mihi suuntaa mun aivot on shiftaamas ku välil oon iha sillee ya of course oon muija ja ylpee siit, mut välillä en haluu mitään tekemistäkää koko sukupuolen kaa. Ja just noi pronominit, musiikkia kuunnelles sen huomaa kai aika hyvin et välil triggeröi she/her ja välil just jees. Huoh hoih 🙃 aivovammat tulilla

Siis miten ihan kaikki ny hajottaa mua niin lujaa :D vannon. Noi kaks miestä oikeest :-----D i beg you to stop 😩 toki mietin timppaaki ja itken miettiessäni asioita

Interesting

Mihin mun mieli oikeen meneekään,,,,,

Kun yrität vaa chillaa mut sun mieli yhtäkkiä vaeltaa johonki random kuvitelmiin: and i oop-

Oikeest pls help xd oikeest aivovammat niin pahasti tulilla. En tajuu miten noi voi tehä tän mulle, kehtaavatki viel. Illegal. I'm cry. En tiä ees kumpi vituttaa enemmän täl hetkellä timppa vai pepsi 🙃 ja ne on: samannäkösiä

hermoromahus nii lähel taas :D mut ei täs mitää.

Oon oikeest nii tunteis mut en tiiä mitä tunnetta tunnen eniten kaikki on ihan all over the place. Oon niiku vaa hämmennys. Ehk pitäs nukkuu siks ku oon niin hämmentyny ja väsyny ja aaaaa vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Siis miten saatanallinen ikävä voi yhtäkkiä vaan tulla out of nowhere? Ihan älytön ikävä: timppaa ja pepeä erityisesti ainakin noit kahta varmaa muitaki mut niiku seis? Mun mieli on vaa sillee: juu, kyllä, sä haluat ajatella niitä, etkä nukkua. Sä haluat ajatella niitä kunnes halkeet ikävästä. Sä haluat ajatella niitä kunnes itket jotain huutoitkua.

Siiss aaaaa tää tunne on jotenki sellanen kauhee alemmuuskompleksi viel kaiken lisäks, en tuu ikinä riittää, kumpikaan niist ei haluu mua eikä tuu ikinä haluumaa (no vittu ei ne ees tiiä kuka oon) oml vitun rejected olo :DDD RÄÄH

Sillee WHY THE FUCK DON'T YOU LOVE ME 🤧 kuolen tähän kipuun. Also hating myself koska tunnen itteni niin säälittäväks ja huonoks ja teiniks vaikka tiedänki että ei julkkisihastumisissa ole mitään pahaa mutta muiden asenteet tarttuu muhun nii herkästi en kestä. Mun pää vaan toistaa niit samoi asioit mitä oon kuullu ihmisten sanovan tai mitä tiiän et ne aattelee, pelkään kosk oon kuullu niin mont kertaa kun mun tunteit vaa vähätellään ni,, mun mieli on vaa sillee "idiootti ei sul oo oikeutta tuntee mitää tollast, lopeta kosk toi o vitu säälittävää, sitä paitsi et voi tykätä niist oikeesti koska et tunne niit joten oot säälittävä ja feikkaat sun tunteet ja tykkäät niistä koska oot emotionally unstable etkä oo kykenevä oikeeseen ihastumiseen" ja blaablaablaa just kaikkee tollast. Tunnen itteni oksettavaks kosk en oo "normaali". Sillee miks vitus oot noi lapsellinen voitko oikeest vaa lopettaa. Yritän ajatella et tää on ok mut ku ihmiset on sanonu asioit ni ne kaikuu jostai syyst täl hetkel mu pääs tho. Huutista silleki ku näin youtubes vaa jonku daddy issues videon, siis en kattonu sitä vaa näin vaa sen thumbnailin ja olin et mitä vittua nyt taas. Sit vaa tolkuttaa itelleen et "mul ei oo minkäänlaisia daddy issues ei todellakaan oo, tää on vaa mun suuntautuminen, se ei johu mistään ongelmista tms, se on vaa mun suuntautumine ja luultavasti jotain biologista emt" lmao pelkkä tollasen videon näkeminenki triggeröi ko mun mieli meinaa alkaa miettii sitä et onks mul daddy issues. Mut ku ei mul oo tho. Tolkutan vaa itelleni et tää ei johu mistää ongelmast, se vaa on. Ei se liity mihinkään mä vaan oon tämmöne. Mul on vaa pinttyny mielee aik vahvasti se ajatus et ettisin jtn isähahmoa tms siks että oon jotenkin rikki. Vaik mun mielestä tää on ihan normaalia rakastumist siinä missä muillaki. Jotenki toi stereotypia on vaa jääny mul kummitteleen. Aa triggeröi ku yks ammattilainenki kerran kysy mult et millanen isäsuhde mul on. Pls. Siis saahan sitä kysyä ei siin mut ku oikeest i'm fucking embarrassed ihan ku oisin vittu jotenki rikki ja kasvanu kieroon. En jaksa et mun tunteit yritetään pistää johonkin muottiin et ne ois jotenki "eri asia" ku normaali rakkaus. Et mul ois joku ongelma. Heliä lainatakseni (🥺🤧❤️): "mul ei oo mitään muita ongelmia ku toi sun asennevammas" DDDDD: true. Huutis kaikki nää vuodet ku oon miettinyt et mul on joku henkinen ongelma ja siks oon semmone ku oon. Huutistaaaaa joo varmaan. Ihan ku ihmiset ei vois viehättyä tietyn ikäsist ihmisist ilman et se on joku traumasta johtuva juttu suurinpiirtein. Oikeest oon miettiny tonki suhtee välil pääni puhki et mikä vittu mun elämäs on menny vikaan ku oon tämmöne. Et kiitti vaa vitusti siitä D: emt pahinta on just tää epätodellinen tunne, kosk niiku se on viel iha perus jos oon sillee huoh en sais olla tämmöne mut se epätodellinen olo ku tuntuu et mun tunteet ei oo ees oikeita? Se on ehkä se pahin. Ku kaikki tuntuu yhtäkkiä niin epätodelliselt ja et pysty ajattelee niitä ihastuksia iha vaa ihastuksina vaan pelkäät just että ne on jtn seurausta siitä et oot jotenki unstable ja??? Tai se tuntuu jotenkin ettei ne tunteet oo todellisia. Emt ei mul kai "tavallisten" ihastusten suhteen oo tollasta. Mut "väärien" ihastusten suhteen mul tulee aina se "mut entä jos tää ei oo ees ihastus vaan joku psykoosi siks et sun aivot ei toimi oikein" :D uskomatonta. Mut se todellakin välillä tuntuu että se ei oo normaalia ihastumista vaik kirjaimellisesti tiedän et se on??? Ainakin luulisin niin, vaikuttaa silt. Emt mun pitää kuunnella repeatil jtn itsensä hyväksymis biisuja kuten this is me xd emmä tiiä en kyl siltikään pääse eroon varmaan tost tunteest et nää on fake crushes lmao mut ei se mitään, tiedän kuitenkin mitä tunnen. I guess. On vaa nii vahvasti se oletus ettei ihmiset voi ihastua muihin ku omanikäsii ni kai se tunne tulee siit. Et no mitäs tää sit on jos ei ihastumist. Jos kerran se on nii mahdotonta nii mitä tää sit on. Huoh ja hoih mutta vois yrittää nukkua ehk.

Huutista psykooseilleni tosiaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Tietty kuin vittuillakseen alkaa soimaan paulin get enough biisu xD sillee "tässä sulle vielä vanhempi jäbä jota voisit taas miettiä"

Juu en oo niin paljon paulii miettiny hetkeen mut onhan se söötti ja rakas ja sillee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Lmaoo miks tämmösii asioita ei käsitellä koulussa tho ku varmaan se ois auttanu mua jos oikeest oisin tajunnu jo sillon et tää on normaalia ja iha perus, lmao, ku kirjaimellisesti se tuntuu tai tuntui niin luonnottomalta ihan ku se ois joku erikoinenki asia. Ainakin ku ihmiset suhtautuu siihen silleen. Ois ollu oikeest kivs kuulla joltai opettajalt et voi ihastuu vaik 50 vuotta vanhempii jatkuvasti ja se on normaalii. No mut ei se mitään. Oon sentään nyt tässä vaiheessa jo tajunnu sen et iha normaalia on, vaikka välil tuleeki näit ahistavia fiiliksiä siit

Ainii paitsi gerontofilia luokitellaa vissii oikeestiki parafiliaks mitä vittua. Tosin en tiiä mitä gerontofilia siis on? Lasketaaks mun keissi sellaseks ees :D mulha on kai enemmän viis-kuuskymppiset. Mut muunki ikäset kyl. Ni en ny sanois. Et en tiiä mikä luokitellaa gerontofiliaks mut joka tapauksessa miks vitussa se on parafilia :DDDDD mitä vittua. Mikä siit tekee parafilian.

Ja siis basically ihan sama vaikka olis kuinka sairasta, at this point i don't care, i'm okay with that. Mut en vaa iha käsitä millä perusteel gerontofilia on parafilia, eikö se ny oo vaa suuntautuminen. Duh. I mean it's not sick tho? Mutta vaikka oliski ni who cares. I'm proud af anyway.

Huhhuh vittu tääki biisi saa mut nii tunteelliseks, huoh ja hoih, itku lähel. Jep pitäs mennä nukkuu salee ku itku kurkussa kuunnellaan musiikkia D: snif snif.

Hah ei SAATANA :D zen cafe alko soida ja muistin rakastumiseni putroon ja kuin automaationa oon vaa sillee "mut entä jos se onki joku mun isään liittyvä juttu" XDDD sillee.... Dude???? Tää ei liity millään tavalla mun isääni ymmärrä se ny jo XD miks vitussa liittyis. Mielestäni tää on täysin erillinen asia mun isästäni mut totta kai tää stereotypia on juurtunu muhun ja koen häpeää siit XD niiku ei helvetti ny oikeest, täl ei oo hiukkaakaan tekemistä mun isän kanssa, jestas sentään, ei tää oo vittu mikään,,, mikään ongelma?? On se ny saatana ihmeellistä et jotkut kuvittelee et sil on jotain tekemist mun isäsuhteen kanssa jos satun rakastumaan vanhoihin miehiin. Niiku se ois jotenki mahotonta ihan vaan sattua tykkäämään sellasist. I'm done xd eiks ny luulis sen olevan iha vaa suuntautuminen mutta iän suhteen ei sukupuolen. Ja eikö sen luulis olevan joku biologine juttu. Ainii ja varmaan mul on joidenkin mielest sit äitiongelmiiki ku oon ihastunu vanhempiin naisiinki välil. Koska eihä se ny muute oo mahollist. Juu isä- ja äitiongelmia juu kyllä kyllä. Näin. Huoh kui tyhmii ihmiset o xd nyt karistan noi stereotypiat mielestäni 👋👋👋👋 bye

Oof meen nukkuu väsyttääää
 
Ylös Pohja