Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Noni, enpä sit tuu kavereita koulusta ens syksynä saamaan etäopetuksen takii.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ujobiseksuaali" data-source="post: 50172" data-attributes="member: 195"><p>joo siis en mäkään tietenkää vähättele mut tietyllä tasolla se asenne myös vaikuttaa siihen. meillä järjestettiin hyvin pieniä tapahtumia ihan syksyn alussa ja sit ne loppu ku seinään. kyllä mä tiiän monia jotka ei just oo päässy kiinni opiskelijaelämään/-yhteisöön ja tietyllä tapaa mäki kuulun tähän porukkaan koska just se perinteine opiskelu yliopistolla ja eri opiskelijatapahtumat on jääny uupumaan, mutta samaan aikaan mä oon kuitenki kyenny löytämään kavereita ja tuttuja koska oon myös ite ollu aktiivinen kaikessa heti syksyn alusta asti ja olin myös etätapahtumissa paikalla + hain aktiiviks mikä sit lisäs ihmismäärää ympärillä ku yhtäkkiä oli 30 muuta aktiivia joitten kans oli tekemisis. mä en tuntenu ketään ennestään, muutin täysin uuelle paikkakunnalle 600km päähän kotikaupungista ja oon tosi pahasti esimerkiks ahistunu ja sosiaalisia tilanteita pelkäävä. mun ei mun viestillä ollu tarkotus aiheuttaa keskustelun alottajalle mitenkää sellasta vähättelyn tms tunnetta vaa lähinnä just halusin tuua esille sen et asiat ei välttämättä oo niii miten just ny aattelee vaan ne voi mennä paremminki - tän takia oman kokemuksen tähän toinki koska mulla sattu olemaan just itteniki positiivisesti yllättäny kokemus. olin nimittäi ihan samoilla linjoilla vuosi sitten ja stressasin et en ikinä saa kavereita ja jään täysin yksin. missään nimessä ei ollu tarkotus vähätellä asiaa vaan tuua myös se positiivinen puoli esille ja se et ei kannata luovuttaa ennen ku ei täysin varmasti voi tilanteesta tietää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ujobiseksuaali, post: 50172, member: 195"] joo siis en mäkään tietenkää vähättele mut tietyllä tasolla se asenne myös vaikuttaa siihen. meillä järjestettiin hyvin pieniä tapahtumia ihan syksyn alussa ja sit ne loppu ku seinään. kyllä mä tiiän monia jotka ei just oo päässy kiinni opiskelijaelämään/-yhteisöön ja tietyllä tapaa mäki kuulun tähän porukkaan koska just se perinteine opiskelu yliopistolla ja eri opiskelijatapahtumat on jääny uupumaan, mutta samaan aikaan mä oon kuitenki kyenny löytämään kavereita ja tuttuja koska oon myös ite ollu aktiivinen kaikessa heti syksyn alusta asti ja olin myös etätapahtumissa paikalla + hain aktiiviks mikä sit lisäs ihmismäärää ympärillä ku yhtäkkiä oli 30 muuta aktiivia joitten kans oli tekemisis. mä en tuntenu ketään ennestään, muutin täysin uuelle paikkakunnalle 600km päähän kotikaupungista ja oon tosi pahasti esimerkiks ahistunu ja sosiaalisia tilanteita pelkäävä. mun ei mun viestillä ollu tarkotus aiheuttaa keskustelun alottajalle mitenkää sellasta vähättelyn tms tunnetta vaa lähinnä just halusin tuua esille sen et asiat ei välttämättä oo niii miten just ny aattelee vaan ne voi mennä paremminki - tän takia oman kokemuksen tähän toinki koska mulla sattu olemaan just itteniki positiivisesti yllättäny kokemus. olin nimittäi ihan samoilla linjoilla vuosi sitten ja stressasin et en ikinä saa kavereita ja jään täysin yksin. missään nimessä ei ollu tarkotus vähätellä asiaa vaan tuua myös se positiivinen puoli esille ja se et ei kannata luovuttaa ennen ku ei täysin varmasti voi tilanteesta tietää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Noni, enpä sit tuu kavereita koulusta ens syksynä saamaan etäopetuksen takii.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja