Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Noniin kertokaapas teidän horoskoopit
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 133526" data-attributes="member: 32"><p>Ja oinaiden kohdalla mulla on ollut eri tilanteita. Osan kanssa ollaan oikeesti tosi läheisiä mutta sitten on taas ollut sellaisiakin oinaita, joiden kaa oon ollut sillee ”mitäs helvettiä tuo haluu musta, tykkääkö tuo ees?” Siis nyt puhutaan kaverisuhteista.</p><p>Se on silti ollut aina kaikista kiehtovin horoskooppi kun olen ihaillut aina oinaita jollain tapaa. Jopa katsonut vähän ylöspäin.</p><p>Mikä on ollut aika mielenkiintoista kun en ole ennen tiennyt tähtimerkeistä saman verran kuin nyt.</p><p>Mut suurin osa ystävistäni ovat kaloja. Kalat on sellaisia tosi ystävällisiä ja herttaisia tyyppejä, myöskin fiksuja. Sellaisten kanssa on kiva puhua.</p><p>Skorpionit monesti aluksi vähän pelottaa mua mutta oikeesti lopulta ne osoittautuu tosi mukaviksi tyypeiksi. Mut en edes yllättynyt kun kuulin et Gordon Ramsay ja mun eräs tosi helposti tulistuva eno ovat myös skorppareita. </p><p>Vesimiesten kaa mul on monesti jotain jännitystä mutta kun tutustuu niin tosi helposti voidaan heitellä hymyjä toisillemme ja jutella lisää. Mukava olo tulee ajan kanssa. Sama kauriiden kohdalla, mikä on minusta kiinnostavin horoskooppimerkki tällä hetkellä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 133526, member: 32"] Ja oinaiden kohdalla mulla on ollut eri tilanteita. Osan kanssa ollaan oikeesti tosi läheisiä mutta sitten on taas ollut sellaisiakin oinaita, joiden kaa oon ollut sillee ”mitäs helvettiä tuo haluu musta, tykkääkö tuo ees?” Siis nyt puhutaan kaverisuhteista. Se on silti ollut aina kaikista kiehtovin horoskooppi kun olen ihaillut aina oinaita jollain tapaa. Jopa katsonut vähän ylöspäin. Mikä on ollut aika mielenkiintoista kun en ole ennen tiennyt tähtimerkeistä saman verran kuin nyt. Mut suurin osa ystävistäni ovat kaloja. Kalat on sellaisia tosi ystävällisiä ja herttaisia tyyppejä, myöskin fiksuja. Sellaisten kanssa on kiva puhua. Skorpionit monesti aluksi vähän pelottaa mua mutta oikeesti lopulta ne osoittautuu tosi mukaviksi tyypeiksi. Mut en edes yllättynyt kun kuulin et Gordon Ramsay ja mun eräs tosi helposti tulistuva eno ovat myös skorppareita. Vesimiesten kaa mul on monesti jotain jännitystä mutta kun tutustuu niin tosi helposti voidaan heitellä hymyjä toisillemme ja jutella lisää. Mukava olo tulee ajan kanssa. Sama kauriiden kohdalla, mikä on minusta kiinnostavin horoskooppimerkki tällä hetkellä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Noniin kertokaapas teidän horoskoopit
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja