Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Noniin kertokaapas teidän horoskoopit
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Vikatikki" data-source="post: 133528" data-attributes="member: 438"><p>Mun aurinko- ja kuumerkki on kalat, nouseva leijona. Kumppani on myös aurinkomerkiltä kalat, muita merkkejä en muista tarkkaan mutta jotain ilmamerkkejä mahdollisesti.</p><p></p><p>Ollaan molemmat stereotyyppisiä kaloja mutta eri tavoin, toinen on se haaveileva taiteilija ja minä se eskapistinen lusmu. Ollaan synnytty eri kuukausina, olkoon täyttä roskaa kaikki horoskoopit mutta pidän noita kuukausia syynä meidän samankaltasuuden eri "sävyihin".</p><p></p><p>Nouseva leijona mussa näkyis varmaan siten että vaikka oon vähän surkea hissukka ja ristiriidoissa itteni kans on mun itsetunto kuitenki sillä tapaa kohdillaan että muiden kommentit ei osu ollenkaan. En esimerkiks koe minkäänlaisia ulkonäköpaineita muiden mielipiteiden pohjalta koska ei kiinnosta muut mielipiteet ku mun oma. Puhun paljon ja joskus liian suoraan mutta toisaalta saatan olla ihan hiljaa, varmaan joku kalan ja leijonan ristiriita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vikatikki, post: 133528, member: 438"] Mun aurinko- ja kuumerkki on kalat, nouseva leijona. Kumppani on myös aurinkomerkiltä kalat, muita merkkejä en muista tarkkaan mutta jotain ilmamerkkejä mahdollisesti. Ollaan molemmat stereotyyppisiä kaloja mutta eri tavoin, toinen on se haaveileva taiteilija ja minä se eskapistinen lusmu. Ollaan synnytty eri kuukausina, olkoon täyttä roskaa kaikki horoskoopit mutta pidän noita kuukausia syynä meidän samankaltasuuden eri "sävyihin". Nouseva leijona mussa näkyis varmaan siten että vaikka oon vähän surkea hissukka ja ristiriidoissa itteni kans on mun itsetunto kuitenki sillä tapaa kohdillaan että muiden kommentit ei osu ollenkaan. En esimerkiks koe minkäänlaisia ulkonäköpaineita muiden mielipiteiden pohjalta koska ei kiinnosta muut mielipiteet ku mun oma. Puhun paljon ja joskus liian suoraan mutta toisaalta saatan olla ihan hiljaa, varmaan joku kalan ja leijonan ristiriita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Noniin kertokaapas teidän horoskoopit
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja