Nyt kyllä v*tuttaa kaikki

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ärsyttää maailma ja ihmiset. Maailman tilanne, kaikki ihmisten keksimät turhat asiat ja rahanahneus. Niin ja Amber Heard... Maailma on inhottava paikka, kunpa ei olisi ihmisiä ja olisin vaikka joku mato.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,009
Reaktioarvo
8,485
Minustakin ihmiset ovat keksineet turhia asioita, mutta muu eläinkunta ei ota niitä käyttöön.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mitä veikkaat todetaanko Amber syyttömäksi?
Viimeaikoina oon seurannut tätä juttua vähän vähemmän, kun en jaksa kuunnella niitä sen juttuja, joten lähinnä jostain lehdistä oon lukenut miten homma edistyy. Toivon niin paljon, että se saa jonkun tuomion ja onneksi ainakin maailma näyttää olevan enimmäkseen Johnnyn puolella, mutta eri asia onkin, että mitä oikeudessa päätetään. Kaikki sen Amberin jutut vaikuttaa valheilta ja keksityiltä ja todisteetkin puhuu jotain ihan muuta, kun mitä Amberin suusta tulee, joten ihmettelen tosi paljon, jos se todetaan syyttömäksi. D:
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Viimeaikoina oon seurannut tätä juttua vähän vähemmän, kun en jaksa kuunnella niitä sen juttuja, joten lähinnä jostain lehdistä oon lukenut miten homma edistyy. Toivon niin paljon, että se saa jonkun tuomion ja onneksi ainakin maailma näyttää olevan enimmäkseen Johnnyn puolella, mutta eri asia onkin, että mitä oikeudessa päätetään. Kaikki sen Amberin jutut vaikuttaa valheilta ja keksityiltä ja todisteetkin puhuu jotain ihan muuta, kun mitä Amberin suusta tulee, joten ihmettelen tosi paljon, jos se todetaan syyttömäksi. D:
Sitä mä pelkään et se todettais syyttömäks. Ois aika iso vitsi mun mielestä.
 
Ylös Pohja