Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Nyt ois taas sääntömääräiset teatteri-ikävät tulilla
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 134686" data-attributes="member: 56"><p>Mikä tässä on kun tekee mieli palata siihen harrastukseen:D</p><p>En tiedä riittäiskä mulla kuitenkaan siihen sitoutumisen ja työn määrään nyt jaksaminen ja mielentila. Mut tekisi kyllä vähän mieli hmm</p><p></p><p>Tämä siis lähti kun pari päivää sitten katsoin youtube videoita missä muutama muisteli random teatterimuistojaan ja se vanha innostus taas vähän heräili.</p><p></p><p>Olin ollut kuitenkin silleen että en mä ehkä kun en mä osaa mitään</p><p></p><p>mutta sitten kun tässä olin yhdessä koulun tapahtumassa juontajana mä muistin miten kivaa on olla monen sadan ihmisen edessä hillumassa (:D)</p><p></p><p>Ja mulla oli sinä päivänä sen jälkeen tosi hyvä olo. Paras pitkään aikaan.</p><p></p><p>Ja tähän mennessä useampi opettaja (ja yhdet tuntemattomat opiskelijat + yksi perhetutun lapsi) on käytävällä tulleet sanomaan että hienosti meni. Eli en mä ihan surkea voi olla?:D</p><p></p><p>Mut siis oikeesti nuo opiskelijat oikeesti lämmitti sydäntä kun en niitä tuntenut ja ne vaan käytävällä mulle siitä sanoi, oli kiva kuulla että sain niiden juhlasta hauskan ja mieluisen <3</p><p></p><p>(Silti vähän pelkään että ne ei olleet tosissaan ja vaan vinoilivat jostain ihme syystä D:D)</p><p></p><p>Jotkut saattaa muistaa kun oon tehny tästä tyyliin syksyllä joskus keskustelun. Mulla on noin puolen vuoden välein tämmönen ihme kaipuu esiintymiseen :D</p><p></p><p>Mutta pelkään sitoutua ja entä jos en osaa ja entä jos se ei olekkaan sitä mitä sen muistelen olevan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 134686, member: 56"] Mikä tässä on kun tekee mieli palata siihen harrastukseen:D En tiedä riittäiskä mulla kuitenkaan siihen sitoutumisen ja työn määrään nyt jaksaminen ja mielentila. Mut tekisi kyllä vähän mieli hmm Tämä siis lähti kun pari päivää sitten katsoin youtube videoita missä muutama muisteli random teatterimuistojaan ja se vanha innostus taas vähän heräili. Olin ollut kuitenkin silleen että en mä ehkä kun en mä osaa mitään mutta sitten kun tässä olin yhdessä koulun tapahtumassa juontajana mä muistin miten kivaa on olla monen sadan ihmisen edessä hillumassa (:D) Ja mulla oli sinä päivänä sen jälkeen tosi hyvä olo. Paras pitkään aikaan. Ja tähän mennessä useampi opettaja (ja yhdet tuntemattomat opiskelijat + yksi perhetutun lapsi) on käytävällä tulleet sanomaan että hienosti meni. Eli en mä ihan surkea voi olla?:D Mut siis oikeesti nuo opiskelijat oikeesti lämmitti sydäntä kun en niitä tuntenut ja ne vaan käytävällä mulle siitä sanoi, oli kiva kuulla että sain niiden juhlasta hauskan ja mieluisen <3 (Silti vähän pelkään että ne ei olleet tosissaan ja vaan vinoilivat jostain ihme syystä D:D) Jotkut saattaa muistaa kun oon tehny tästä tyyliin syksyllä joskus keskustelun. Mulla on noin puolen vuoden välein tämmönen ihme kaipuu esiintymiseen :D Mutta pelkään sitoutua ja entä jos en osaa ja entä jos se ei olekkaan sitä mitä sen muistelen olevan? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Nyt ois taas sääntömääräiset teatteri-ikävät tulilla
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja