Taide Nyt ois taas sääntömääräiset teatteri-ikävät tulilla

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Mikä tässä on kun tekee mieli palata siihen harrastukseen:D
En tiedä riittäiskä mulla kuitenkaan siihen sitoutumisen ja työn määrään nyt jaksaminen ja mielentila. Mut tekisi kyllä vähän mieli hmm

Tämä siis lähti kun pari päivää sitten katsoin youtube videoita missä muutama muisteli random teatterimuistojaan ja se vanha innostus taas vähän heräili.

Olin ollut kuitenkin silleen että en mä ehkä kun en mä osaa mitään

mutta sitten kun tässä olin yhdessä koulun tapahtumassa juontajana mä muistin miten kivaa on olla monen sadan ihmisen edessä hillumassa (:D)

Ja mulla oli sinä päivänä sen jälkeen tosi hyvä olo. Paras pitkään aikaan.

Ja tähän mennessä useampi opettaja (ja yhdet tuntemattomat opiskelijat + yksi perhetutun lapsi) on käytävällä tulleet sanomaan että hienosti meni. Eli en mä ihan surkea voi olla?:D

Mut siis oikeesti nuo opiskelijat oikeesti lämmitti sydäntä kun en niitä tuntenut ja ne vaan käytävällä mulle siitä sanoi, oli kiva kuulla että sain niiden juhlasta hauskan ja mieluisen <3

(Silti vähän pelkään että ne ei olleet tosissaan ja vaan vinoilivat jostain ihme syystä D:D)

Jotkut saattaa muistaa kun oon tehny tästä tyyliin syksyllä joskus keskustelun. Mulla on noin puolen vuoden välein tämmönen ihme kaipuu esiintymiseen :D

Mutta pelkään sitoutua ja entä jos en osaa ja entä jos se ei olekkaan sitä mitä sen muistelen olevan?
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Mitäää?? Miten?? Kuulostaa ihan täysin mun kirjottamalta. Ihan samoja fiiliksiä...
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Aa kiva jännää:D
Miten sä tähän tilanteeseen päädyit?
Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta D:
Mutta siis harrastin pitkään teatteria, mutta sitten etäteatteri ei ihan napannut. Varsinkaan kun olin just sillon päässyt isoon proggikseen mukaan. Sitten syksyllä 21 ajattelin, että ihan turhaa olisi mennä taas ja pettymään. No enpä olisi joutunut. Viime syksynä olisin halunnut aloittaa mutta vanhempien mielestä koulu ja läksyt riittää...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta D:
Mutta siis harrastin pitkään teatteria, mutta sitten etäteatteri ei ihan napannut. Varsinkaan kun olin just sillon päässyt isoon proggikseen mukaan. Sitten syksyllä 21 ajattelin, että ihan turhaa olisi mennä taas ja pettymään. No enpä olisi joutunut. Viime syksynä olisin halunnut aloittaa mutta vanhempien mielestä koulu ja läksyt riittää...
Aa ikävää:/
Mä en ikinä tehnyt mitään lasten teatteria kummempaa. Tai olin yhdessä proggiksessa mut se ei varsinaisesti ollu teatteria xd
 
Ylös Pohja