Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nyt pärähti psykoosit tulille ja lujaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 55286" data-attributes="member: 34"><p>Miten mua VOI ahdistaa näin paljon. Sinänsä positiivine juttu on se että frendi peru huomisen tapaamisen ni ei tarvi sitä stressaa, mut silti ahdistaa. Enkä tosiaan tiedä miksi. Nyt voin relata vähän enemmän ku ei tarvi pelätä huomista mut silti oon ihan paineissa jostain tuntemattomasta syystä. Väsymys? Saattaa vaikuttaa. Pakko-oireet? Kaikki tuntuu vähän epätodelliselta. Mutsi anto lähtiessään listan juttuja mitä tehä kuten vie roskat jne (vaikka tiedän ettei mun oo pakko niitä tehä jos mua ahistaa) ja nyt mulla lähtee ajatukset menee sitä rataa etten enää tiiä suurinpiirtein et kuka oon. Tuntuu et yhtäkkiä en oikee tajuu elämäst mitää. Tai itestäni. Tai siit et mitä mun olikaa ny tarkotus tehä. Plus oon miettiny liikaa mm. Matisyahua mikä vaa saa mut aattelee et oon tehny taas väärin. En voi sille mitään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 55286, member: 34"] Miten mua VOI ahdistaa näin paljon. Sinänsä positiivine juttu on se että frendi peru huomisen tapaamisen ni ei tarvi sitä stressaa, mut silti ahdistaa. Enkä tosiaan tiedä miksi. Nyt voin relata vähän enemmän ku ei tarvi pelätä huomista mut silti oon ihan paineissa jostain tuntemattomasta syystä. Väsymys? Saattaa vaikuttaa. Pakko-oireet? Kaikki tuntuu vähän epätodelliselta. Mutsi anto lähtiessään listan juttuja mitä tehä kuten vie roskat jne (vaikka tiedän ettei mun oo pakko niitä tehä jos mua ahistaa) ja nyt mulla lähtee ajatukset menee sitä rataa etten enää tiiä suurinpiirtein et kuka oon. Tuntuu et yhtäkkiä en oikee tajuu elämäst mitää. Tai itestäni. Tai siit et mitä mun olikaa ny tarkotus tehä. Plus oon miettiny liikaa mm. Matisyahua mikä vaa saa mut aattelee et oon tehny taas väärin. En voi sille mitään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nyt pärähti psykoosit tulille ja lujaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja