Aihe vapaa Nyt pärähti psykoosit tulille ja lujaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Noin 🥴🥴🥴🥴🥴 loppu sanat yhtäkkiä tän tilanteen edessä :---------D mitäs sitä mitään enää sanomaankaan 🥴 tosin mikään sinänsä uusi tilanne tää ei ole. Ja on mulla salkkarinäyttelijöitä ollut ihastuksien joukossa jo aiemminkin sen verran että tuttua puuhaa, tuttua puuhaa. Kunhan nyt ei samat psykoosit alkais mitkä oli joukosta sillon viime vuoden puolella..... Mutta niitä psykooseja on kyllä riittänyt niin monia nimenomaan salsuihin liittyen ettähhhh en tiiä ees enää :D en nytkään tiiä ees ketä kaikkia tässä kuolailen. Vitulliset psykoosit :DDDD what the fuck oikeesti. Onko tuo sarja koskaan aiheuttanut mitään hyvää mulle, noh, ainakin jos ihastuksista puhutaan.......... T. On rakastuttu teemuun, on rakastuttu joukoon ja on rakastuttu anteroon, ja niin edelleen. Sitä paitsi viimeksi kun kattelin salkkareita psykoosissa viime vuoden puolella niin lopulta se johti siihen että päädyin jotenki tsiigaa kummeleit ja siitähän tämäkin keissi sitten lähti että.... Salsujen vika varmaa seki. Hei mä kiljun kohta oikeesti :D pitäs kyllä varmaan.... Emt ensinnäkin hengittää tai jotain, aivot sumenee kohta, nyt vittu :D eih siis mitä vittua nyt kenestä mä oikeen tykkään tai siis KEISTÄ. voi vittu ei taas joukoa.... Ei.... Ei...... :D miks tää aina tapahtuu. Salsut menee kohta ohi big brotherin, ihastusten määrässä siis .... Seis. Miks andreiki :D niiku miks. Luojan kiitos teemu ei oo vielä noissa jaksoissa mutta niissä kesäuusinnoissa se on joita MYÖS katon ja se on jo vähän liikaa hei mäki oon vaa ihminen 🤷 nyt SEIS. Ja ei ei ei ei ei kai muuten... Ei..... Ei yhtään enempää pliis. Noi muutamat kyllä kestän mutta ei mitään älytöntä joukkoo ihmisiä nyt pls. Voi jeesus. Tää on muutenki taas niitä hetkiä ku biseksuaalisuudesta ei oo yhtään hyötyä :D pelkkää haittaa. Miks mä oon koskaa alkanu kattoo tota sarjaa.. ja se vitu psykoosin määrä ku oikeasti sillon aikoja sitten menin rakastumaan teemuun. Juu juu aivan näin. Se oli jännää aikaa se. Muistan vielki ku näin joku vähintään kaks viikkoa (enemmänkin muistaakseni) putkeen unta teemusta.... Se oli lievästi sanottuna outoa ja mun frendi meinas et oon seonnu iha liikaa. 🤷 Ei kai ny sentää..

Nyt ihan oikeesti

Sen mä voin sanoo että teemuu kuolaan edelleen, joukookin, andreita tietysti, venlaa, sure, mut ei kai ny ketää muuta. Eih niin paljon vanhoja asioita hyppää mieleen :DDDDDD oikeesti siis viime joulu mä- 😂 meinas karata mm. Antero-psykoosit käsistä siinä vaiheessa mut sit timppa tuli mun elämään (jaa ihan ku muka oikeesti olis tullu sillee irl) ja siihe loppu antero-psykoosit siltä erää. Joo eii helvetti. Tää on niin ennalta-arvattavaa. Mutta...... Mä en tajuu miten mulla vieläkin voi olla näin paljon tunteita teemuuki kohtaa. Ei herrane aika nyt. Kui se ees voi olla noin söpö. Ja teemust tulee aina mieleen risse psykoosit.... Anna mun kaikki kestää.. also onks tää jotai vitu universumin pilkkaa et just nyt alkaa soimaa ressun biisi :DDDDD siis ihan salsujen suhteen juu hauskaa hehHEH mutta liittyy siihen muutakin.... Joo okei mä-

Kiitos 😃

Aaäaaaaaaaaaaäaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Voi vitun Antero tho-

Ei sitä nyt vittu enää :DDDDD muistan ku mul oli vuoden lopussa niin sellai vaihe et kuolasin joukoo ja teemuu ja anteroo ja juhaa ja näin mut sit yhtäkkiä timppa case tapahtu ja olin et "........ Ai" ja siitä lähti sekin sitten-

Ihan sydämestä ottaa XDDDDDDDD kiljun. Oikeesti muuten ottaa sydämestä ku mietin niitä ensimmäisiä hetkiä ku rupes aivokemiat sekoomaan timpast ja hessust. Oi niitä aikoja 🧐 oli kyllä sairasta se ja on edelleen. Mihinkäs nää keissit tästä koskaan muuttuis. Mut oikeesti, salsut? Tää on liikaaaaaaaa mulle atm xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Aha mä en selkeesti taas pysty istuu paikoillaan

Liikaa asioita on

Onh

Mut

Miks

Tulee mieleen asioita jotka ei liity mitenkään mihinkään

Ei

Eihhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mistä HELVETISTÄ Chris nyt mun mieleen hyppäs voi jumankauta nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Huhhuh kyllä tää rupee oleen jo vitun sekavaa. Että semmosta tällä kertaa sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Jaa miksköhän helvetissä tääkin ihminen on olemassa:

Tää on niin... Tätä. Ja taas mennään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ihan oikeesti hei. Piti mun silmieni vielä tääkin nähdä. Must alkaa tuntua että mulla sekoo pää pahemman kerran. Ihan jo pelkästään esim. Juhan takia jos ei muuten. Täytyy varmaan jatkaa salsujen kattelua jos tässä ny aletaan saatana juhan perään taas haikailemaan ????? Siis ihan ku en ois koko ajan muutenki haikaillu. Mut mietin vaan et... Ok emmä ees tiiä. Pitää se vitu hobinki nyt pyöriä mielessä, PERKELE.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ja mikä se juttu oli et hobi oli mun unessa, perkele jos se alkaa olee niis useemminki ni en ees vittu kestä xD ihan sairasta kaikki tää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
No helvetti huutista, enkö mä nyt ees vois saaha matisyahuu pois mielest. Hemmetin Matthew 🙄 must vaa tuntuu et pää hajoilee, hmm. Also iha ku oisin kuullu sunshinen joskus aiemminki?? Ehkä?? Huoh en tajuu miks mun pitää koko ajan omaksua muiden ihmisten ajatukset must ja pitää itteeni tyhmänä siks että oon ihan rakastunut tyyppiin jost en ees tiä mitää. Aina sama homma. En kai mä ny sille mitää voi kui vahvasti tunnen. Silti mun on pakko halveksii itteeni sen takii mitä mulle on kaikki sanonu ja tuntuu silt niinku oisin maailman tyhmin ihminen. Enkö mä vaan vois unohtaa sen mitä muut on musta mieltä ja ajatella että tää on ihan normaalia. En mä jaksa koko ajan ajatella kaikkee sellast mil ei o vittuukaa välii. Jos mul on tunteit julkkist kohtaa ni mitä vittua sitte. Sitä paitsi matis muistuttaa jotain tyyppiä enkä tiedä ketä, sinänsä loogista jos se mahdollisesti jotai mu ihastusta muistuttaa, et mul on senkin takia vahvoi tunteit siihe. Jos näitä nyt voi edes vahvoiks laskee 🙂 paitsi että mun tunteet on aina vahvoja, oli ne sit kuinka lievii tahansa ni ne tuntuu aina vahvoilta, koska mä en osaa tuntee mitään haaleesti. Ilmeisesti.

Ei tämäkään nyt taas ollu yhtään yllättävää. Nii vitu perus. Onneks ihastuu nii harvoin ja nii lievästi ettei tuu mitään ongelmii ollenkaan elämäs. Kaikki on aina niin vitun helppoa =]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
No nyt vasta psykoosia pukkaakin xD


Oikeest olin unohtanut ton voiton ja elinan jutun huuuutista :D seppo: "kato ny tota, mun ikänen mies!" 🤔🧐 Faija varmaan olis samanlainen jos mul ois tommonen case.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Johan nyt on SAATANA eihän tässä saa mitään ajatuksia mihinkään suuntaan vedettyä ja anteeks mitä mä just näin

Mitä kettua nyt taas

Näinkö just Sampon lärvin. Vitun unreal moment.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
SAMPO ei vittu iha oikeesti :D siitäki on ikuisuus ku aloin tykkää siit

Mut joo tää matis keissi on kylläkin official nyt tai no siis ei kyl oo mikää uus juttu ohan se ollu jo jonkun aikaa mut damn pahenee vaa :Dd ja joskus sitä vaa huomaa asioita...... Kuten sen että jälleen kerran mul on hyvinkin samoja piirteitä ku ihastuksellani 🤔 siis kasvonpiirteit. Mut keltä se näyttää myös? Ihan varmana joltai mutta en todellakaan osaa sanoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Siis miten mä oon näin helvetin palasina yhtäkkiä. Mitä tapahtu? Mul on ihan kauhee ahistus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Miten mua VOI ahdistaa näin paljon. Sinänsä positiivine juttu on se että frendi peru huomisen tapaamisen ni ei tarvi sitä stressaa, mut silti ahdistaa. Enkä tosiaan tiedä miksi. Nyt voin relata vähän enemmän ku ei tarvi pelätä huomista mut silti oon ihan paineissa jostain tuntemattomasta syystä. Väsymys? Saattaa vaikuttaa. Pakko-oireet? Kaikki tuntuu vähän epätodelliselta. Mutsi anto lähtiessään listan juttuja mitä tehä kuten vie roskat jne (vaikka tiedän ettei mun oo pakko niitä tehä jos mua ahistaa) ja nyt mulla lähtee ajatukset menee sitä rataa etten enää tiiä suurinpiirtein et kuka oon. Tuntuu et yhtäkkiä en oikee tajuu elämäst mitää. Tai itestäni. Tai siit et mitä mun olikaa ny tarkotus tehä. Plus oon miettiny liikaa mm. Matisyahua mikä vaa saa mut aattelee et oon tehny taas väärin. En voi sille mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Sattuu ihan todella paljon mul on niin jäätävät tulehukset vissii ikenis et juu kiva. Sattuu syödä mut sattuu vaikka ei söiskää.

En yhtään tiedä mitä kuuluu tehä. Pakko-oireet. Yritän vaa unohtaa mutta en pysty. En vaa pysty. Parasta ois kai tässä tilanteessa yrittää nukkua mutta en tiedä auttaako sekään välttämättä ja pystynkö edes. En pysty ainakaa viel. Ahistaa liikaa. Sattuu liikaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Rääh mun pakko-oireet on ihan out of control mikä ei sinänsä oo yhtään yllättävää, ku ottaa huomioon kuinka väsyny oon, ku oon nukkunu niin katkonaisesti. Jos nukkumine on tätä tasoo ni ei todellakaan ihme että pakko-oireet on aivan vitusti valloillaan. Ja tää kipu on aivan saatanallinen välillä. Ja ahdistaa niin paljon matis. Ja kaikki. Mä en yksinkertaisesti ymmärrä mistä tää yhtäkkiä alko et mietin sitä. Mikä vittu on se syy. Mun on pakko saada tietää syy miks tää on näin nyt yhtäkkiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
JUU MITÄ VITTUA

timppa ja Chris näyttää ihan samalt räääähhhhh

En vieläkään ymmärrä mist tää matis case oikeen tuli???????? Jotenki en kertakaikkiaan tajua mitä tässä on tapahtunut

Also toi oli ehkä psykoottisin kerta ku oon kattonu kummeleit, ja se johtuu todennäköisesti yksinomaan siitä että siit on jonku verran aikaa ku oon kattonu noit. Ja ehkä väsymys kans aiheuttaa tän sekoomisen. Actual traumat kaikest, en ees kykene

Siis mä oon iha vitun sekasin :D en vaan pysty must tuntuu et en about pysty hengittää. Oli sairast kans ku mun veli tuli kattoo et katonks kummeleit D:::::::: oisin voinu suunnilleen hajota siihe paikkaa. Hajota kappaleiks. Oon iha kujal.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Rakastan timppaa niin paljon hahhah ok ei pää kestä koht enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Siis herranjestas yhtäkkiä mun elämä tuntuu siltä niiku täs ois menny jotenki iha vitusti aikaa ja nyt yhtäkkiä taas kaikki jotenki vaa pysähtyy ja oon sillee "..... Timppa 😭" ja jotenki vaa tuntuu et kaikki on niin.... Outoa.

Ja siis en ees tiedä kuka oon tai niiku is this real. Mut i guess..... Se on varmaan hyvin pitkälti sitä väsymystä ku mul oli tämmönen samantyyppinen olo sillon joskus töissä kun olin aivan hiton väsyny ja sit must alko tuntuu silt etten actually taida olla olemassa. Siis tämmöset extra epätodelliset olot tulee aina siitä kun on väsyny. Joten ei kai pitäs olla syytä olla huolissaan. Tavallaan osa must haluis mennä jo nukkumaan mut osa must on sitä mieltä että ei ihan vielä D::::

Siis mitä helvettiä täällä tapahtuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mistä tää unreal ahistus ees tulee

Hmm

Ehkä yritän vaan mennä nukkumaan jos se mitenkään auttais tähän oloon vau ehkä se jopa toimii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Näköjään ihan täys stressi ja psykoosi päällä ku heräsin enkä saa nukuttua enää. Jees jees vittu. Niin kova ahistus että koko ajan vaa meinaan alkaa hyperventiloimaa. Mistä helvetistä tämä nyt johtuu? Ja pitääkö mun kattoo salkkareit ku ei kerta se uni näytä enää tulevan tai ainakaan tällä hetkellä. Ja salsut o siitä hyvät että sillon saa EHKÄ jotenkuten pahan olon pois mielestä.

Siltikin kyllä mietin timppaa sun muita joten aika ahistavaa joka tapauksessa mut kyl mä varmaan jossain vaiheessa saan nukuttua. Tai sitten en..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
No ainaki salkkarit aiheuttaa kevyttä huutistelua :DDDDD mitä vittua aleksi on seki hyvä kuittailemaa voiton ja elinan ikäerosta ku ite rupee Hannan kaa säätää :D vaikka onhan niillä pienempi ikäero kai Hanna on joku kolmekymppinen tai jotain. Mut niin huvittava toi kohtaus :DDDDDDD aaaa tosin en kyllä tiiä pitäskö itkee vai nauraa at this point
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Oikeesti stop xDDDDDD "sä suutelet jotai ikivanhaa äijää täällä" :DDDDDDDD NYT SEIS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Huutista. Helvetti että itkettää. Mistähän tämäkin nyt johtuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mä en ymmärrä mistä mulla on näin paha olo ja miksen pysty nukkumaan. Ei se pelkästään ihastuksistakaan voi johtua. En kertakaikkiaan tajuu.
 
Ylös Pohja