oi että, oon niin ilonen kun nyt pääsee taas varasijaan <3

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miun puhelin siis lakkas toimimasta pari päivää sitten ihan täysin, enkä saa sitä millään auki. näyttö vaan pysyy pimeenä vaikka mitä tekisin, myös muilta oon kysyny apua ja kukaan ei oo osannu auttaa. siinä on siis ollu jo ostohetkestä asti (ihan maaliskuun lopusta) ihan outoja vikoja, jotka on hämmentäneet mua tosi paljon, että mistä ne oikein voi johtua. mitään selitystä niille ei oo löytyny ja välillä ne on vähän vaihtunutkin, osa on lähtenyt ja joitain uusia on tullu tilalle. gigantista vaan sanottiin että ottakaa kaikki tärkeet esim. kuvat talteen ja sitten vaihtakaa ne tehdasasetuksrt, jos ei sillonkaan toimi niin he lähettää sitten etelä-suomeen huoltoon. Meidän oli tarkotus vqihtaa ne tehdasasetuksrt ihan tässä lähiaikoina mutta ei, puhelin kerkes kuolla jo ennen sitä :)) vituttaa ja harmittaaa suunnattomasti etenkin se, että siellä oli todi paljon tärkeitä kuvia, joita ei varmaan edes jääny talteen mihinkään, kun niitä ei oo tietääkseni varmuuskopioitu tai mitään. Tai no oon kyllä lähettäny osan niistä miun äidille, mutta osa varmaan hävinny kun tuhka tuuleen. oon vaan niin turhautunu tähän, miks tässä piti käydä näin?! Jatkossa AINA varmuuskopioin kaiken D: huoh, vittu sentään. Lisäks vielä entisessä puhelimessa on paljon kuvia jotka haluisin siirtää talteen johonkin, mitä jos sekin vielä tekee tenän… kirjotan nyt siis ipadillä, onneks tätä on sentään mahdollista käyttää D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kiva kun pääsit taas tänne<3 mä hetken jo mietinki mihin hävisit D:
Ja siis varmasti ärsyttää kun tärkeet kuvat luultavasti hävis lopullisesti. Toivottavasti saisit edes osan pelastettua, ettet ihan kaikkea menetä. D:
joo kunnossa ollaan, kiva kuulla että mietit missä oon <3 ja niinpä, on kyllä tosi iso pettymys D: ja vielä kun tuo on tosiaan ollu alusta alkaen niin huono, niin voin sanoa että on tullu jo parit itkut itkettyä nyt tän lopullisen sammumisen takia, vaikka se on ”vaan” puhelin ja vaikka ne on ”vaan” valokuvia. moh huomenna (tai siis tänään, kun on aamuyö) se selviää, kun mennään giganttiin tän kanssa ja ostetaan varmaan jo samalla kertaa uus D:
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
joo kunnossa ollaan, kiva kuulla että mietit missä oon <3 ja niinpä, on kyllä tosi iso pettymys D: ja vielä kun tuo on tosiaan ollu alusta alkaen niin huono, niin voin sanoa että on tullu jo parit itkut itkettyä nyt tän lopullisen sammumisen takia, vaikka se on ”vaan” puhelin ja vaikka ne on ”vaan” valokuvia. moh huomenna (tai siis tänään, kun on aamuyö) se selviää, kun mennään giganttiin tän kanssa ja ostetaan varmaan jo samalla kertaa uus D:
Toivottavasti selviää ja saisit toimivan puhelimen, jossa ei oo alusta asti mitään ongelmia. D:
Kerrotko sitten miten meni ja selviskö? D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Toivottavasti selviää ja saisit toimivan puhelimen, jossa ei oo alusta asti mitään ongelmia. D:
Kerrotko sitten miten meni ja selviskö? D:
älä muuta sano D: ja toki kerron :) gigantti lähetti sen tänään huoltoon ja sain sieltä lainapuhelimen (joku ikivanha huawei :D), nyt on jotenki helpottunu olo kun tiiän että tää asia menee eteenpäin D: nyt vaan ootellaan mitä siitä selviää ja mitä ne tekee asialle, saako niitä kuvia enää mistään yms. joka tapauksessa varmaan puhelimen osto on edessä, kun en jotenkin jaksa uskoa että tuo tuosta korjaantuu D: on se nimittäin niin mäsänä ollu, että ei tosikaan. kaverille myös kävi xiaomin kanssa niin et siinä oli ihan outoja vikoja ja sitten se yhtäkkiä sammu täysin, gigantti lähetti sen huoltoon ja se oli siellä 3kk, jonka jälkeen tuli tieto ettei sitä voi korjata.
tuolla aiemmin piti muuten kirjottaa noh eikä moh, hyvä mie :D tällä ipadillä on vaan jotenki vaikee kirjottaa, kun en oo tottunu D: en oikein uskalla käyttää sitä lainapuhelinta muuhun ku perus viestittelyyn ja soittamiseen, kun pelkään että sössin muuten jotain tai siihen tulee viruksia yms. laitoin kuitenkin siihen oman sim-kortin, niin parempi pelata varman päälle.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Kerran mun emojit ei toiminut ja palautin sit tehdasasetukset et alkais toimimaan ja alkoki varmaan mut unohdin ne varmuuskopiot niin hävis kans kaikki kännykältä :D
 
Ylös Pohja