Oikeastaan yle vaikuttaa oikein mukavalta työpaikalta

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Pitääkö tässä kohta alkaa tutkimaan jo mikä olisi hyödyksi sinne? Hmmm, jollei insinööriksi tai vastaavaksi niin sitten toimittajaksi 🤔
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Yleisradiolla on muuten yllättävän paljon työntekijöitä, kun tarkistin takiasi!
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,860
Reaktioarvo
1,422
Yle on yks niistä työpaikoista, jotka kuuluu mulla lemppareiden listaan. Haluisin sinne just toimittajaks, tai sit tekemään vaikka jotain dokkareita, tai muita videojuttuja.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Yle on yks niistä työpaikoista, jotka kuuluu mulla lemppareiden listaan. Haluisin sinne just toimittajaks, tai sit tekemään vaikka jotain dokkareita, tai muita videojuttuja.
Tämä onkin Yleisradion hienous, ihmiset haluaa sinne töihin toimittamaan, tekemään jotain tärkeää. Vai kuinka moni ilmoittaa, että haluaa Sanomalle töihin että pääsee kuvaamaan jonkun Temptation Islandin perseitä..
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,688
Reaktioarvo
1,687
Ylestä on kyllä tullu itelle positiivinen mielikuva D: Kannattaa ainakin ehottomasti ottaa selvää :)
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ylestä on kyllä tullu itelle positiivinen mielikuva D: Kannattaa ainakin ehottomasti ottaa selvää :)
Niin minullekin D: en tosiankaan mihinkään sanomalle halua, mieluummin yleisradiolle vaikka radiojuontajaksi!

Tämä onkin Yleisradion hienous, ihmiset haluaa sinne töihin toimittamaan, tekemään jotain tärkeää. Vai kuinka moni ilmoittaa, että haluaa Sanomalle töihin että pääsee kuvaamaan jonkun Temptation Islandin perseitä..
Ei varmaan moni… ymmärrettävistä syistä toki!

Yle on yks niistä työpaikoista, jotka kuuluu mulla lemppareiden listaan. Haluisin sinne just toimittajaks, tai sit tekemään vaikka jotain dokkareita, tai muita videojuttuja.
Ehkä nähdään joskus, jos sinne kummatkin eksytään!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Niin se tekee! Jumalan rauhaa ystäväiseni. Papiksi en tosin halua…
Itse sain fudua pappismiehen virasta, kun olin katolilainen.. en suostunut panemaan naapurin poikaa niin heittivät pois koko järjestöstä.. minkä minä sille voin, että se läski pentu ei saanut heijaria heräämään..
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Itse sain fudua pappismiehen virasta, kun olin katolilainen.. en suostunut panemaan naapurin poikaa niin heittivät pois koko järjestöstä.. minkä minä sille voin, että se läski pentu ei saanut heijaria heräämään..
Ymmärrän täysin… itse erosin tosin vain kun en jaksanut sitä pakotusta enään…
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Ymmärrän täysin… itse erosin tosin vain kun en jaksanut sitä pakotusta enään…
Outoa.. luulin että pakottavat kyrpää vain poikalasten suuhun..

On muuten viimeinen kerta, kun hyväksyn Timo Soinin kojusta mitään!
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Outoa.. luulin että pakottavat kyrpää vain poikalasten suuhun..

On muuten viimeinen kerta, kun hyväksyn Timo Soinin kojusta mitään!
Ehkä olenkin jeesus? Ei sitä kukaan tiedä…

ai kamala! Timo onkin epäilyttävä kaveri välillä…
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Koska talosi edelliset asukkaat olivat pihejä, ja jos olet sen itse rakentanut vika on sinussa!
Ne äitiään rakastelevat lurjukset! Asun nykyään sodan aikana rakennetussa puutalossa..

Mutta tulipa "höh snif"-fiilis, kun menehtynyt lankoni oli puuseppä ja joidenkin vapahtajan nimikaima.. (ei espanjalainen kuitenkaan!)..
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ne äitiään rakastelevat lurjukset! Asun nykyään sodan aikana rakennetussa puutalossa..

Mutta tulipa "höh snif"-fiilis, kun menehtynyt lankoni oli puuseppä ja joidenkin vapahtajan nimikaima.. (ei espanjalainen kuitenkaan!)..
Sitä minäkin aina olen sanonut! Kyllä ne ajat olivat silloinkin huonontuneet jo…

olemmeko sattumoisin tavanneet? Olen myös puuseppä (itseoppinut), ja olen itseni kaima!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Sitä minäkin aina olen sanonut! Kyllä ne ajat olivat silloinkin huonontuneet jo…

olemmeko sattumoisin tavanneet? Olen myös puuseppä (itseoppinut), ja olen itseni kaima!
En usko, koska asuin käytännössä koko aikuiselämäni Helsingissä ja muutin pari vuotta takaisin Savoon pitämään äidistäni huolta ja olen sen jälkeen ollut nuoriso-ohjaaja pienessä kunnassa, nykyisin taas vapaaherra.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
En usko, koska asuin käytännössä koko aikuiselämäni Helsingissä ja muutin pari vuotta takaisin Savoon pitämään äidistäni huolta ja olen sen jälkeen ollut nuoriso-ohjaaja pienessä kunnassa, nykyisin taas vapaaherra.
Ahaa! Itse asustelin jerusalemissa kunnes kuolin, nousin taivaaseen ja nyt katselen asuntoja kouvolasta! Saat armahduksen, äitisi on siunattu!
 
Ylös Pohja