Uutiset Oikeasti sairaita tällaset ihmiset

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mies tappoi pienen tyttärensä erokostona – Lapissa muhii väkivaltainen rikosilmiö, joka jää naapureilta pimentoon

En ymmärrä miten kukaan voi omalle pienelle lapselle tehä näin. Ihan hullua. Miksi tällaisia ihmisiä on olemassa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Ja vielä sairaampaa on että näille ei koskaan anneta kunnon rangaistuksia, vaan ne laitetaan lomakotii- siis vankilaan ehkä kymmeneksi vuodeksi ja sitten toivotaan että eivät tee samaa enää uudelleen.
Vapauden riistäminen on oikeasti aika anuksesta ja se on se suurin pelote rikoksen tekijöille eikä ne olot vankilassa, joiden tarkoitus on ehkäistä uusimista.
Tuollainen "tapanpa oman lapseni"-heebo kyllä kuuluu elinkautisen piiriin ja vähän vanhempaan, kämäisempään vankilaan tyyliin entinen Kakola.
 

thot

Uusi
Liittynyt
13.4.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
3
Oon Lapista kotosin ja kuullu niin monta tän tapasta juttua. Mun oma isä uhkaili itsemurhalla kun äiti yritti erota ja se on ehkä pienin hänen rikoksistaan omaa perhettään kohtaan. En tajua mikä tää perheväkivalta kulttuuri siel on. Tiedän myös naisen joka sytytti asuntoauton tuleen jossa sen (vasta hänet jättänyt) mies nukkui. Mies selvis onneks. Nainen ei istunu linnassa päivääkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,640
Reaktioarvo
2,892
Oon Lapista kotosin ja kuullu niin monta tän tapasta juttua. Mun oma isä uhkaili itsemurhalla kun äiti yritti erota ja se on ehkä pienin hänen rikoksistaan omaa perhettään kohtaan. En tajua mikä tää perheväkivalta kulttuuri siel on. Tiedän myös naisen joka sytytti asuntoauton tuleen jossa sen (vasta hänet jättänyt) mies nukkui. Mies selvis onneks. Nainen ei istunu linnassa päivääkään.
Mitä vittua

Tosta pitäs istua linnassa monta vuotta imo
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oon Lapista kotosin ja kuullu niin monta tän tapasta juttua. Mun oma isä uhkaili itsemurhalla kun äiti yritti erota ja se on ehkä pienin hänen rikoksistaan omaa perhettään kohtaan. En tajua mikä tää perheväkivalta kulttuuri siel on. Tiedän myös naisen joka sytytti asuntoauton tuleen jossa sen (vasta hänet jättänyt) mies nukkui. Mies selvis onneks. Nainen ei istunu linnassa päivääkään.
Aivan hirveetä...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,640
Reaktioarvo
2,892
Murhan yritys on nyt vaan ihan eri juttu, jos sen tekee muka mielenvikaisena ja väittää, ettei tiennyt siellä olevan ihmisiä.
Hassua sinänsä koska mielestäni kaikki murhan yritykset vaativat aina jonkinasteista mielenvikaisuutta 🤣 suomen laki..

Se vaasankin kouluiskua suunnitellut muikkeli kuulemma sais korkeintaan jonkun 4 vuoden tuomion, jee, elikkäs 4 vuotta ja takas samanlaisia juttuja suunnittelemaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Hassua sinänsä koska mielestäni kaikki murhan yritykset vaativat aina jonkinasteista mielenvikaisuutta 🤣 suomen laki..

Se vaasankin kouluiskua suunnitellut muikkeli kuulemma sais korkeintaan jonkun 4 vuoden tuomion, jee, elikkäs 4 vuotta ja takas samanlaisia juttuja suunnittelemaan.
No jaa, jos sitä haluaa tappaa ihmisen jonkun hyödyn takia niin ei se vaadi mielenvikaisuutta.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,475
Mun mielestä kyllä vaatii, en voi kuvitellakaan tekeväni niin kuin äärimmäisen pakon edessä tai jotakin
No jaa, suuri osa ihmisistä on pelkkiä turhakkeita. Jos minun pitäisi valita, jätänkö henkiin jonkun pikkukunnan väestön vai otanko miljardi euroa niin jälkimmäinen ihan ilman tunnontuskia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,640
Reaktioarvo
2,892
No jaa, suuri osa ihmisistä on pelkkiä turhakkeita. Jos minun pitäisi valita, jätänkö henkiin jonkun pikkukunnan väestön vai otanko miljardi euroa niin jälkimmäinen ihan ilman tunnontuskia.
Siitä oon samaa mieltä, periaatteessa inhoan suurinta osaa ihmisistä mutta en silti tappais.
 

thot

Uusi
Liittynyt
13.4.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
3
No jaa, suuri osa ihmisistä on pelkkiä turhakkeita. Jos minun pitäisi valita, jätänkö henkiin jonkun pikkukunnan väestön vai otanko miljardi euroa niin jälkimmäinen ihan ilman tunnontuskia.
L + kukaan ei oo turha + peace and love on planet earth
 
Ylös Pohja