Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oikeest vitun stimmaus
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91941" data-attributes="member: 34"><p>Ah rakastan tätä biisiä</p><p></p><p>(Nonii vittu liitty taas asiaan :D mutta tää on nii vitu bängeri)</p><p></p><p>Mutta siis joo selkeesti mun aivot on kyllä ihan UFOT :D sen nyt näkee kuka tahansa että ei tolla muijal oo kaikki ihan kotona :D</p><p></p><p>Jotenkin outoo vaan se että mussa on ihan ääripäät vaihtelevasti eli on hetkiä jolloin oon ihan jotenki HYPER. ja sit niitä hetkiä et oon aivan käytännössä liikkumaton ja ylirauhallinen ja sellane niiku tosi tosi rauhallinen ja hillitty tai miten sen sanois, hiljanen ja ujo ? Ja sit on näitä hetkiä ku oon aivan hyper ja en pysty keskittymään mihinkään ja ravistelen koko ajan jotain käsiä ja siis en tajuu.</p><p></p><p>Mut sit en tiiä jos se on ihan normaalia tho??????</p><p></p><p>Anyway</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91941, member: 34"] Ah rakastan tätä biisiä (Nonii vittu liitty taas asiaan :D mutta tää on nii vitu bängeri) Mutta siis joo selkeesti mun aivot on kyllä ihan UFOT :D sen nyt näkee kuka tahansa että ei tolla muijal oo kaikki ihan kotona :D Jotenkin outoo vaan se että mussa on ihan ääripäät vaihtelevasti eli on hetkiä jolloin oon ihan jotenki HYPER. ja sit niitä hetkiä et oon aivan käytännössä liikkumaton ja ylirauhallinen ja sellane niiku tosi tosi rauhallinen ja hillitty tai miten sen sanois, hiljanen ja ujo ? Ja sit on näitä hetkiä ku oon aivan hyper ja en pysty keskittymään mihinkään ja ravistelen koko ajan jotain käsiä ja siis en tajuu. Mut sit en tiiä jos se on ihan normaalia tho?????? Anyway [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oikeest vitun stimmaus
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja