Aihe vapaa Oikeest vitun stimmaus

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Siis mähän stimmaan ihan jatkuvasti? Nytki ku mua stressas äänet ni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Huoh lähti liian aikasin ku klikkasin taas mitä sattuu

Mut nii

Siis ku mua stressas nii mä napsuttelin sormii ja ravistelin käsii ja kävelin ympäriinsä ja sit melko usein myös keinutan ylävartaloo tai jotain.

Tai en tiedä onkse stimmaamista

En tiiä vittu mitään

Mut joka tapauksessa emt tuntuu vitun tyhmältä

Mut siis mulla tulee oikeesti äänistä ihan vitullinen stressi jos tulee liikaa ääniä joka puolelta ni en kestä ja nii.

Siis ihan outoo kaikki. Tuntuu et sydän hakkaa ku oon niin jotenkin stressaantunut.

Vittu et tuntuu jotenki tyhmältä oikeesti

Tai siis ku vittu

Itkettää

En tiedä nyt mikä on hätänä. En pysty keskittymään mihinkään ja vittu oon oikeesti varmaa tosiaa ihan autisti

Siltä musy ainakin tuntuu

Tsiisus oon ihan sekasin

Nyt onneks helpotti toi äänijuttu ku telkkarist laito äänet pois ja noi lähti käymään kaupassa ja ainoastaan kuuntelen musaa mut muuten aika hiljasta.. vähän rauhottuu ees se
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Tietysti tää riippuu siitä että kuinka stressaantunu oon valmiiks mut kyl yleensä kuitenkin aina huomaan jotain oireita etten kestä hälyä.

No siis nyt mul on täl hetkel viel ihan normaalia huonompi keskittymiskyky et oon iha jotenki kykenemätön ees kirjottaa selkeesti mitään (tai en mä kyl koskaan kirjota selvästi varmaankaa).

Siis en tiiä vittu iha sama oon vaa selkeesti: keskittymiskyvytön, ääniyliherkkä, Ja muutenki ihan omituinen. Siin mun diagnoosi vissiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Rääh huutista huutista huutista aivan mahdotonta keskittyä mihinkään mutta ei se haittaa sitten en vaan keskity
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Mitään diagnooseja en lähe edes miettimään, tiedän vaan sen että oon ihan keskittymiskyvytön usein (en aina) ja jokseenkin herkkä äänille että en sit kestä niitä jotenki

Tänää oon enemmän keskittymiskyvytön ku yleensä mutta siis muutenki oom kyllä et ei seoo pelkästään tänää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Ah rakastan tätä biisiä

(Nonii vittu liitty taas asiaan :D mutta tää on nii vitu bängeri)

Mutta siis joo selkeesti mun aivot on kyllä ihan UFOT :D sen nyt näkee kuka tahansa että ei tolla muijal oo kaikki ihan kotona :D

Jotenkin outoo vaan se että mussa on ihan ääripäät vaihtelevasti eli on hetkiä jolloin oon ihan jotenki HYPER. ja sit niitä hetkiä et oon aivan käytännössä liikkumaton ja ylirauhallinen ja sellane niiku tosi tosi rauhallinen ja hillitty tai miten sen sanois, hiljanen ja ujo ? Ja sit on näitä hetkiä ku oon aivan hyper ja en pysty keskittymään mihinkään ja ravistelen koko ajan jotain käsiä ja siis en tajuu.

Mut sit en tiiä jos se on ihan normaalia tho??????

Anyway
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Taas tulee niin paljon ärsykkeitä :D

Ja miks Jennie ja Jisoo on niin söpöi (ei taas liittynyt mihinkään mut oli vaa pakko sanoo)

Hirvee päänsärky ja lihaskivut + ien- tai hammaskivut tai jossai siel sattuu
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,159
Reaktioarvo
8,521
Mitä on stimmaus?

Ja ole hyvä äläkä käytä sanaa "tho", koska raiskaaja-Roope Salminen tulee aina mieleen kun se käytti uhrilleenn lähettämissä viesteissä tuota.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,201
Reaktioarvo
2,920
Mitä on stimmaus?

Ja ole hyvä äläkä käytä sanaa "tho", koska raiskaaja-Roope Salminen tulee aina mieleen kun se käytti uhrilleenn lähettämissä viesteissä tuota.
Olen pahoillani mutta saatan silti edelleen käyttää sitä, en ala sen takia varomaan mitä sanoja käytän. Ei riitä voimavarat sellaseen tarkkailuun.

Ja stimmaus on ilmeisesti sellasta esim ylävartalon keinuttamista tai jalan tärisyttämistä tai käsien ravistelua mikäki oon ymmärtänyt oikein? Siis niitä tapoja stimmata on monia mutta oon ymmärtänyt että se on siis sellaista mitä tehdään stressaantuneena. Mietin onko hiusten näpläys myös stimmaamista ja mikä kaikki siihen lasketaan ja siis kai muutkin kun autismikirjolaiset stimmaa niin en nyt oikeen ymmärrä itsekään ihan koko käsitettä. Mutta lyhyesti sanottuna se on kai juurikin sellaista stressinlievitystä kuten käsien ravistelua, sormien napsuttelua?? Ehkä joku muu osaisi kertoa paremmin..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,159
Reaktioarvo
8,521
Olen pahoillani mutta saatan silti edelleen käyttää sitä, en ala sen takia varomaan mitä sanoja käytän. Ei riitä voimavarat sellaseen tarkkailuun.

Ja stimmaus on ilmeisesti sellasta esim ylävartalon keinuttamista tai jalan tärisyttämistä tai käsien ravistelua mikäki oon ymmärtänyt oikein? Siis niitä tapoja stimmata on monia mutta oon ymmärtänyt että se on siis sellaista mitä tehdään stressaantuneena. Mietin onko hiusten näpläys myös stimmaamista ja mikä kaikki siihen lasketaan ja siis kai muutkin kun autismikirjolaiset stimmaa niin en nyt oikeen ymmärrä itsekään ihan koko käsitettä. Mutta lyhyesti sanottuna se on kai juurikin sellaista stressinlievitystä kuten käsien ravistelua, sormien napsuttelua?? Ehkä joku muu osaisi kertoa paremmin..
Jos stimmaus on tuota, niin hyvät hyssykät! Olen autisti! Minä tanssin usein..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,159
Reaktioarvo
8,521
Mutta tuo stimmaus on nähtävästi ihmisen omaa reagoida ärsykkeisiin. Eli se ei ole mitenkään erilaista.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,159
Reaktioarvo
8,521
Niin sitä mietinkin että miksi puhutaan että autistit stimmaa kun eikö kaikki tee niin.
Se on taas uusi tapa eritellä itseään. Naurettavaa, tuolla erittelyllä halutaan vain uusia käyttäjiä lääkeyhtiöille. "Snappy buzzword ja you can' even think about it"
 
Ylös Pohja