Tyyli Oikeesti en edes muista mullon oon kattonu hiuksiani ja ollu et noi on niin nätit

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tää värjäys teki ihmeitä jumalauta.

Mun hiuksen pohjavärikin oli niin täydellinen, se vähän näkyy mut se ei haittaa kun se on tuollainen hopean harmaa! Nää ei oo ihan pastellit mut vähän savuisen harmaa metalli.

Ja siis violetit! Joissain valossa tulee enemmän näkyviin ku joissain se näyttää enemmän hopeisella jossa on violetin häivähdyksiä


Oon niin iloinen!!!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oikeesti niinku !!! jos oot miettimässä hiusten värjäystä ni tee se!!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Milloinkahan oon kattonu itteeni peilistä et: mä oikeesti näytän hyvältä kouluun lähiessä!!1!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oon saanu tänään useimmilta jo kuulla että onpa ihanan väriset hiukset<3
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Ihanaa et oot tyytyväinen! Oon itekin miettiny hiusten värjäystä ja leikkausta.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Vähän vaaleemmaks haluisin näitä mun hiuksia, ne on tälleen luonnostaan vaaleenruskeet.
No mut kannattaa kokeilla!
Mulla käytettiin elumen värejä jotka ei Googlen mukaan sisällä ppd:tä joka rauhotteli mua kyllä suuresti. Ja rauhottaa edelleen, uskoa on että voisin pysyä violetissa vielä myöhemminkin! Ne elumen värit (sen kampaajan mukaan) myös haalistuu sellaisenaan, eikä miksikään pinkiksi/vihreäksi/siniseksi tms
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
No mut kannattaa kokeilla!
Mulla käytettiin elumen värejä jotka ei Googlen mukaan sisällä ppd:tä joka rauhotteli mua kyllä suuresti. Ja rauhottaa edelleen, uskoa on että voisin pysyä violetissa vielä myöhemminkin! Ne elumen värit (sen kampaajan mukaan) myös haalistuu sellaisenaan, eikä miksikään pinkiksi/vihreäksi/siniseksi tms
Kuulostaapa hyvältä! Kiitti vinkistä ja kiva jos oot oikeesti löytäny sellasen hiusvärin josta tykkäät.
 
Ylös Pohja