Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109361" data-attributes="member: 34"><p>HAH EN KYKENE 😂</p><p></p><p>se tunne kun ajattelee edelleenkin jatkuvasti huita ja yutoa ja jopa wooziikin + aina joku muukin eksyy ajatuksiin. Edelleen Thom myös. Ja tälleen.</p><p></p><p>Mut sit ajattelin ihan liikaa myös hania ja nyt sit hyuka koska menin kattoo yhen ainoan vidin puolivahingossa. En pääse hyukasta eroon vaikka mitä tekisin. En kyl hanistakaan ilmeisesti.</p><p></p><p>Mun ei ees ollu tarkotus kattoo mitään txt liittyvää mut mitä tapahtui. Ja mä tiesin et siit seuraa taas tämä obsessoiminen.</p><p></p><p>Mut mitä välii koska katoin videi tai en niin se silti aina on ja pysyy. Sama ku kaikki muutkin. Se on se ja sama kuinka paljon katon tai en kato pentagon-videoita, txt-videoita tai mitä tahansa niin ne kaikki on ja pysyy aina. Oon maailman surkein pääsee yli ja at this point en enää edes jaksa yrittääkään koska miks vaivautua oikeestaa. En jaksa väkisin yrittää ja yrittää. Ihan turhaa. Ei tunteille voi sanoo ei :D lesson learned 😭😭 vittu. Once it's done it's done, no going back lmao. Ehkä ei oo tarkotuskaan mennä takaisin enää kun asia on tapahtunut. Ja ehkä kaikella on tarkoitus vaikka miten vaikee sitä oiskin uskoa.</p><p></p><p>Siitä puheen ollen, tähkän uus biisi kieltämättä auttaa mua tässä ihastusasiassa, koska aina siin "elämän eessä mä tällaisena riitän, kaikella on tarkoitus" kohdassa mä nimenomaan aina aattelen sitä kuinka mä riitän ja kaikki tapahtuneet asiat on oikein eikä mun tarvi koskaan aatella sitä että oispa joku menny jotenki toisin tai oisinpa ollu ihastumatta tohon tai oisinpa aina ollu sellanen etten ihastu melkein ollenkaan kehenkään tai ainakin paljon vähemmän kuin ihastun. Vaikka se kuinka on tuntunut siltä yleensä että kaikki on väärin ja mun ois pitäny jo aikoja sitten LOPETTAA IHASTUMINEN KOKONAAN ja kaikkee niin en tiiä ehkä toi biisi vaan jotenkin saa mut aattelee et ei tarvii miettiä tai jotenki.</p><p></p><p>Tää ihastusten määrä on kyl nii järkyttävä tälläkin hetkellä ihan hirveästi ihmisiä joita ajattelen ja tottakai ne vaihtuu KOKO AJAN et ketä ajattelen. Esim eilen aattelin jeongyeonii aika paljon mut nyt en niin paljon, ehk vähän mut enemmän hyukaa ainakin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109361, member: 34"] HAH EN KYKENE 😂 se tunne kun ajattelee edelleenkin jatkuvasti huita ja yutoa ja jopa wooziikin + aina joku muukin eksyy ajatuksiin. Edelleen Thom myös. Ja tälleen. Mut sit ajattelin ihan liikaa myös hania ja nyt sit hyuka koska menin kattoo yhen ainoan vidin puolivahingossa. En pääse hyukasta eroon vaikka mitä tekisin. En kyl hanistakaan ilmeisesti. Mun ei ees ollu tarkotus kattoo mitään txt liittyvää mut mitä tapahtui. Ja mä tiesin et siit seuraa taas tämä obsessoiminen. Mut mitä välii koska katoin videi tai en niin se silti aina on ja pysyy. Sama ku kaikki muutkin. Se on se ja sama kuinka paljon katon tai en kato pentagon-videoita, txt-videoita tai mitä tahansa niin ne kaikki on ja pysyy aina. Oon maailman surkein pääsee yli ja at this point en enää edes jaksa yrittääkään koska miks vaivautua oikeestaa. En jaksa väkisin yrittää ja yrittää. Ihan turhaa. Ei tunteille voi sanoo ei :D lesson learned 😭😭 vittu. Once it's done it's done, no going back lmao. Ehkä ei oo tarkotuskaan mennä takaisin enää kun asia on tapahtunut. Ja ehkä kaikella on tarkoitus vaikka miten vaikee sitä oiskin uskoa. Siitä puheen ollen, tähkän uus biisi kieltämättä auttaa mua tässä ihastusasiassa, koska aina siin "elämän eessä mä tällaisena riitän, kaikella on tarkoitus" kohdassa mä nimenomaan aina aattelen sitä kuinka mä riitän ja kaikki tapahtuneet asiat on oikein eikä mun tarvi koskaan aatella sitä että oispa joku menny jotenki toisin tai oisinpa ollu ihastumatta tohon tai oisinpa aina ollu sellanen etten ihastu melkein ollenkaan kehenkään tai ainakin paljon vähemmän kuin ihastun. Vaikka se kuinka on tuntunut siltä yleensä että kaikki on väärin ja mun ois pitäny jo aikoja sitten LOPETTAA IHASTUMINEN KOKONAAN ja kaikkee niin en tiiä ehkä toi biisi vaan jotenkin saa mut aattelee et ei tarvii miettiä tai jotenki. Tää ihastusten määrä on kyl nii järkyttävä tälläkin hetkellä ihan hirveästi ihmisiä joita ajattelen ja tottakai ne vaihtuu KOKO AJAN et ketä ajattelen. Esim eilen aattelin jeongyeonii aika paljon mut nyt en niin paljon, ehk vähän mut enemmän hyukaa ainakin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja