Aihe vapaa OIKEESTI MITÄ

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
aaaaaaaa shut the fuck up 😃😃😃😃😃

nyt nyt nyt perkele


Eii vittu enÀÀ :D

Joo
Tosiaan

mÀ tiedÀn nytten nÀköjÀÀn et ketkÀ on mun pahimmat ihastukset tÀllÀ hetkellÀ ei vittu

TÀmÀ on aivan vitun selvÀ keissi

nehÀn on siis:
- hui
- lee taeil
- woozi
- Thom

ettÀ silleen!

Oikeesti noista ekana oli block b i think, sitten pentagon ja sitten seventeen ja nyt viimeisimpÀnÀ tosiaan Radiohead joka oli ihan vitun hajottavaa ja oikeesti en enÀÀ tiedÀ mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu.

en tiedÀ pitÀiskö itkee tho :Dddddddddd mut mua vaa naurattaa en ymmÀrrÀ enÀÀ oikeesti mut noi on niin pahoja keissejÀ kaikki mut miks miks miks

Huvittavaa tajusin just et noi kaikki on ihan pikkusia. Miten niin rakastan lyhyitĂ€ miehiĂ€? ENPÄS đŸ€š

OLEN SAANUT TARPEEKSENI XDDDDDD

OIKEASTI sitÀ paitsi miksiköhÀn mÀ teen tÀtÀ kesua edes en tiiÀ mut kai mun on vaan pakko kirjottaa nÀist asioista ja se on helpompaa ehkÀ nÀin tÀllÀ hetkellÀ

ja ah ignooratkaa tÀÀ et koko viesti on boldatulla tekstillĂ€ varasija taas jotain laitto itekseen noita juttuja pÀÀlle enkĂ€ VÄLITÄ KOSKA EN JAKSA :D who cares really


Ghhdjdjdkfkfk

Ah mÀ en tiedÀ enÀÀ. MitÀ tÀÀ edes on. MitÀ.

toisaalta mietin ettÀ eikö yuto muka ole paha tai jinho mutta ei ne ehkÀ niin pahoja ole tai niiku?????? Hmm. Pls. P l s.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
HUUUUUUUUUUUT MÄ oon niin kyllĂ€stynyt kuuntelee tĂ€tĂ€ biisiĂ€ lmaoooooo (i love it tho):


Öh onks toi niiku oikeest joka listalla vai mitĂ€

Muuten mulla ei oo woozille eikÀ thomille omia soittolistoja (hyvÀ)

Huille ja taeilille on. Paitsi ettÀ se huin lista on myös sellanen missÀ on ehk muihinkin Pentagon tyyppeihin liittyviÀ biisuja mutta joooooooooh

No vittu

SitĂ€ paitsi tÀÀ biisi ah rakastan gd:n ÀÀntĂ€ VIELÄKIN MUKA? Ă€lĂ€ vittu viitti :ddddddddddd naurettavaa. Oonko ainoo jonka mielestĂ€ sillĂ€ ja huilla on vĂ€hĂ€n samankaltaset ÀÀnet wtf.



EIIII VITTU MÄ VIHAAN TÄTÄ BIISIÄ :D siis toista biisiĂ€. Sellasta yhtĂ€ jota oon kuunnellu mmmhhmhmhm jo ylĂ€asteella joten haista ny oikeesti D:
HUUTIS

Miks tÀÀ on taeilin listalla omg of course se on taeilin listalla skskskskskskskdkdkdkdkdk skreee

Todistakaa mun mental breakdown oikeesti tÀllÀ nimenomaisella sekunnilla

BITCH ja sitĂ€ paitsi jos vegard ei nyt lĂ€he mun mielestĂ€ niin PERKELE 👀

HUUDAN ok mutta

Jaa jaa

Also mikÀ tÀÀ on, mikÀ tÀÀ oikeesti on:
thom yorke dancing GIF by Head Like an Orange

Just .......... Leave. And fucking leave :D

MÀ nyt pyytÀisin vielÀ kerran et nÀÀ britpop ihastukset loppuis :DDDDDDDDDDD huoh liam noel Damon Thom ainakin joten pliis.

Oh SHUT UP :D joo kuuntelen tÀssÀ block been very good :D ja huomasinkin ettÀ oon sittenkin ihastunut park kyungiin :/ vielÀkin siis. Ahaa. Naurettavaa.

Nyt kuuntelen boys and girls D: en oo kuullu tÀtÀ biisii viikkoihin onpa outoa

Vittu toi gif thomista vÀhÀn niiku haunts me

En voi ymmÀrtÀÀ en

Oh nyt kuuntelen action (rmx) huut

Honestly sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Haha muistan ku helmikuus olin all about gd ja huutis ja sitte oli kaikki ne tilanteet ja keissit mitÀ tÀssÀ nyt on ollu ja nyt ollaan niin ku tÀss pisteessÀ don't even ask.

En ees tiiÀ ketkÀ on uusimmat koska esim thom on (tavallaan) aika uus mut sit toisaalta sen jÀlkeen on myös tullu George Ezra (i wonder why). Tosin se on vaa sellai Pieni mut onhan se kinda cute??

Ah lopettakaa jo :D

Ainii jun on kans ihan kauhee varsinkin ku se nÀyttÀÀ huening kailta...

Ja mitÀ mun oli oikeesti tarkotus tehÀ voi jeesus no ilmeisesti kirjottaa tÀnne.

En muista mitÀ olin aatellu

En varmaan mitÀÀn huoh

Menee kyllÀ hermot hyukaanki.

Nii mietin et ketkĂ€ tĂ€ssĂ€ oikeesti on pahimmat mut......... Joooooooo. En ymmĂ€rrĂ€ miks Thom on nĂ€in paha case, ei vaan ymmĂ€rrĂ€n sittenkin. SiinĂ€kin on samaa nĂ€köÀ kuin hyukassa + villussa. KyllĂ€ on varmasti. Olen varma siitĂ€ 😭 en ymmĂ€rrĂ€ villu aina haunts me siis sillon ku hyuka-juttu alkoi nii koko ajan olin sillee HAHA SE NÄYTTÄÄ VILLULT ja nyt oon thomist silleen ja aikasemmin olin viel davest silleen ja kenest muusta. En kyl oo iha varma nĂ€yttÀÀks Dave oikeesti silt tai ehkĂ€ mut oon probaly vaa sekasin

Sit tietenkin hradecky (apua en osaa kirjottaa enÀÀ sen sukunimee pliis help 😭😭😭😭😭😭😭😭 olikse noin) ja l on myös ihan villun nĂ€kösiĂ€ kinda. Sillon ku se oli nuorempi ni emt i guess.

Mietin vaan ettÀ mikÀ vittu siinÀ nyt on.

Also en kestĂ€ davee mut mĂ€ edelleen saatan tykĂ€tĂ€ siitĂ€. Siis vittu Dave. ÄlĂ€ viitti alottaa taas tĂ€tĂ€ samaaaaaaa

Ei helvetti Dave

Ei HELVETTI GD kuuntelen toista sen biisuÀ joka onkin untitled niin ei paljoo naurata edes

Flashbackit siihen kun rakastuin siihen.

En ymmÀrrÀ tÀt gd-juttuu en todellakaan ymmÀrrÀ en. Haista :DDDDDDDDDDD miks sen oli pakko.

Ok rakastan

Senki saatana D: toi ÀÀni. ÄlĂ€ jaksa.

HAHAH MUT THOM

en tiiÀ miks mut tekee kyl mieli kuunnella Radiohead mut en kykene todellakaan

Aha kuunnellaa sit nÀköjÀÀn taeilin it was love :D ok..... Ei pliis. Skippaan ehkÀ en kykene. Joo joo rakastan tÀtÀ biisiÀ mut en kestÀ. En pysty kyl skippaa rakastan tÀtÀ biisua ahahaha. Herranjumala vittu. MenetÀn jÀrkeni kokonaan.

Arvasin et tÀÀ menee nÀin voi paska.

Miten en vielÀkÀÀn sit pÀÀssy yli huista. Tai taeilista. Honestly en tiiÀ enÀÀ ketÀ kaikkia mietin koska en muista vittu mitÀÀn nykyÀÀn.

Mul on todella paha aavistus tÀstÀ thom jutusta kosk mÀ todellakin tunnen helvetisti sitÀ kohtaan mut siis vituttaa. Mut entÀs HUI.

HUUTIS ok alkoi soimaan super junior joten....... Eunhyuk đŸ€” leeteuk kinda. Jaaaaa ei muita? Hmm. Vittumaista.

Mut siis mitÀ vittua oikeesti.

K-Pop Hui GIF by PENTAGON


MitÀ vittua hui mul ei oo VARAA nÀhÀ tÀmmösiÀ ei oo ei vittu ole.

En ymmÀrrÀ sitÀ ettÀ oon edelleen rakastunut huihin. Mutta jaa.

Oikeesti mÀ vihaan tÀtÀ mulla meni just vÀhÀn paremmin mut mitÀ sit tapahtuu tÀmmöstÀ nÀköjÀÀn.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Oikeesti tÀÀ on ihan kamalaa. Ahdistus on niin jÀÀtÀvÀn kovaa :D

Tuntuu ihan kamalalta koska hui ja Thom mutta muutkin todellakin mut en tiiÀ vittu noi on ihan kauheita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Just

En tiiÀ. Oon niin rakastunut huihin ja tunnen oloni ÀÀrimmÀisen toivottomaks :D sitÀ se tekee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
MinÀ: ajattelee huita ja yutoa koko ajan ja on rakastunut
Myös minÀ: mut jos se ois mahollista nii en tiiÀ haluisinko silti olla ees yhtÀÀn kenenkÀÀn kaa
Myös minÀ: ??????????????????????
Joo-o

Loogista riutua rakkaudesta ja sit samalla on ihan oikeesti silleen "en mÀ tiedÀ haluunko mÀ koskaan olla kenenkÀÀn kanssa" niinku ????????????? MitÀ vittua nyt taas. YritÀs nyt pÀÀttÀÀ ettÀ mitÀ helvettiÀ sÀ haluat nainen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ja siis must tuntuu et mul on ollu toi sama juttu aina. Siis aina. Uskottelen et jos se vaa ois mahollista ni pystyisin olee sen tyypin kaa kehen mul on tunteita mut. Mut sit ku alan miettii tarkemmin en ookaa ees varma. Ja muutenki tuntuu ettÀ tiettyyn pisteeseen asti mÀ aina haluun jonku tyypin mut sit jos tulee jotain pientÀki "juttua" nii ilmeisesti mÀ sit jotenki en ookaa enÀÀ motivoitunut siihen hommaan. Vai loppukohan se sit kuitenki vaan siihen etten osannu tai uskaltanut tehdÀ mitÀÀn vai loppuko mul oikeest vaa motivaatio koko siihen hommaan. Ettei vaan jotenkin jaksanu vÀlittÀÀ ? En tiiÀ.

Tuntuu ettÀ oon aina ollu kauhuissaan siitÀ ettÀ pitÀs olla jonku kaa ja samalla oon kuitenkin saattanut haaveilla siitÀ. Paljonkin. ErittÀin paljon. Mut silti oon just niiku aiemminkin ja nykyÀÀnkin ollu vaa sillee tosi uncomfortable sen ajatuksen kaa.

Anyway.

Alkaa kuulostaa kyllÀ jo aika paljon lithromanttiselta tÀÀ

Muutenki ajatus siitĂ€ ettĂ€ MINÄ olisin parisuhteessa on melko luonnoton.

No, jos en kerta tosissani haluu ketÀÀn ni senhĂ€n pitĂ€s helpottaa oloa, mutta en tiedĂ€ helpottaako se koska yhtĂ€ vittumaisia nÀÀ tunteet on silti. EikĂ€ ne sit oikeen mee poiskaan vaikka tietÀÀkin sen ettĂ€ en EHKÄ haluis oikeesti olla sen ihmisen kaa. Silti ne tunteet vaa on ja se ihminen on jatkuvasti mielessĂ€. Ja ne on niin vahvoi tunteita.

Tuntuu et tÀÀ on joku kirous olla tÀmmönen lithromanttinen. Miten helppoa olisikaan (vaikka siinÀkin varmasti omat ongelmansa) olla tÀysin aromanttinen niin ettÀ niitÀ tunteita ei alun alkaenkaan olisi koskaan kehenkÀÀn. Mutta nyt ne tunteet on olemassa nÀköjÀÀn mutta sitten kuitenkaan ei oo vissiin sitÀ halua olla parisuhteessa mitÀ yleensÀ ihmisillÀ on. Tai niiku on ehkÀ nÀennÀisesti halu olla parisuhteessa mut en usko et mul on koskaan ollu oikeesti sitÀ?

PistÀÀ todellakin miettimÀÀn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
TAI sitten haluunkin oikeesti olla siis esim jos se ois mahollista niin ehkÀ sit kuitenki haluisin olla esim yuton kaa. Tai kehen nyt millonkin oon ihastunut. EhkÀ sittenkin haluisin. Tai ehkÀ en. En osaa kyl sanoa D: ku tavallaan joo ja tavallaan en ?

No, tunteita ainakin on tosi paljon ja se sattuu oikeesti. Riippumatta mitÀ haluun todellisuudessa ja mitÀ en mutta ainakin osa must kuitenkin haluu vissiin jotain koska nÀÀ tunteet. Omituista. Todella omituista, en niiku tajuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
HAH EN KYKENE 😂

se tunne kun ajattelee edelleenkin jatkuvasti huita ja yutoa ja jopa wooziikin + aina joku muukin eksyy ajatuksiin. Edelleen Thom myös. Ja tÀlleen.

Mut sit ajattelin ihan liikaa myös hania ja nyt sit hyuka koska menin kattoo yhen ainoan vidin puolivahingossa. En pÀÀse hyukasta eroon vaikka mitÀ tekisin. En kyl hanistakaan ilmeisesti.

Mun ei ees ollu tarkotus kattoo mitÀÀn txt liittyvÀÀ mut mitÀ tapahtui. Ja mÀ tiesin et siit seuraa taas tÀmÀ obsessoiminen.

Mut mitĂ€ vĂ€lii koska katoin videi tai en niin se silti aina on ja pysyy. Sama ku kaikki muutkin. Se on se ja sama kuinka paljon katon tai en kato pentagon-videoita, txt-videoita tai mitĂ€ tahansa niin ne kaikki on ja pysyy aina. Oon maailman surkein pÀÀsee yli ja at this point en enÀÀ edes jaksa yrittÀÀkÀÀn koska miks vaivautua oikeestaa. En jaksa vĂ€kisin yrittÀÀ ja yrittÀÀ. Ihan turhaa. Ei tunteille voi sanoo ei :D lesson learned 😭😭 vittu. Once it's done it's done, no going back lmao. EhkĂ€ ei oo tarkotuskaan mennĂ€ takaisin enÀÀ kun asia on tapahtunut. Ja ehkĂ€ kaikella on tarkoitus vaikka miten vaikee sitĂ€ oiskin uskoa.

SiitÀ puheen ollen, tÀhkÀn uus biisi kieltÀmÀttÀ auttaa mua tÀssÀ ihastusasiassa, koska aina siin "elÀmÀn eessÀ mÀ tÀllaisena riitÀn, kaikella on tarkoitus" kohdassa mÀ nimenomaan aina aattelen sitÀ kuinka mÀ riitÀn ja kaikki tapahtuneet asiat on oikein eikÀ mun tarvi koskaan aatella sitÀ ettÀ oispa joku menny jotenki toisin tai oisinpa ollu ihastumatta tohon tai oisinpa aina ollu sellanen etten ihastu melkein ollenkaan kehenkÀÀn tai ainakin paljon vÀhemmÀn kuin ihastun. Vaikka se kuinka on tuntunut siltÀ yleensÀ ettÀ kaikki on vÀÀrin ja mun ois pitÀny jo aikoja sitten LOPETTAA IHASTUMINEN KOKONAAN ja kaikkee niin en tiiÀ ehkÀ toi biisi vaan jotenkin saa mut aattelee et ei tarvii miettiÀ tai jotenki.

TÀÀ ihastusten mÀÀrÀ on kyl nii jÀrkyttÀvÀ tÀllÀkin hetkellÀ ihan hirveÀsti ihmisiÀ joita ajattelen ja tottakai ne vaihtuu KOKO AJAN et ketÀ ajattelen. Esim eilen aattelin jeongyeonii aika paljon mut nyt en niin paljon, ehk vÀhÀn mut enemmÀn hyukaa ainakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Siis .... MitÀ helvetin unta mÀ nÀin Àsken fr. MitÀ helvetin vittua. Oonko ihan vÀÀrÀssÀ jos vÀitÀn ettÀ se oli yutoon liittyvÀ uni koska niin mÀ muistelisin mut toisaalta se oli tosi hÀmÀrÀ. Anyway nyt vituttaa koska ajattelen sitÀ ÀÀliöö entistÀkin enemmÀn varmaa sen unen takii. Kiitti :D en edes tiedÀ enÀÀ mitÀ vittua. En jotenkin ois uskonut ettÀ nÀinkin vielÀ vittu kÀy

MikÀ vittu mua vaivaa.

Kun se uni oli niin vitun huutis kamaa ja mietin et olikse todella yuto mut en kyl keksi yhtÀÀn et kuka muukaan se ois voinu olla? Joten pakko se oli olla se.

Ja kyllĂ€ siis honestly oli niin hĂ€iritsevĂ€ ja traumaattinen uni mutta toisaalta aika romanttinen mutta erittĂ€in kieroutuneella tavalla i think :D ja pahinta oli se et se oli jopa seksuaalinen uni joten kun herĂ€sin olin silleen anteeks mitĂ€ vittua nyt taas. Huvittavaa vielĂ€ sekin ettĂ€ en oo aatellu varmaan ikinĂ€ aikaisemmin juurikaan mitÀÀn seksuaalista yutosta ni sit yhtĂ€kkiĂ€ nÀÀn vaa jotai aivan liian kiihkeetĂ€ unta siitĂ€ niiku anteeks mitĂ€ ihmettĂ€ nyt?????????? Tuli niin puun takaa koko uni :DDDD must tuntuu et ku herĂ€sin olin vaa sillee "💀💀💀 ei vittu" lmaoo

Oikeesti mikÀ oikeus tol ÀijÀl on pilata mun elÀmÀ xDDDDDDD bitch you can't

Hui on nyt syrjĂ€ytetty hha đŸ€” NO EI tietenkÀÀ D: mut se ei varmaankaan ollu tos unessa.

Se oli muuten tosi outoo kosk herĂ€ilin vĂ€lillĂ€ ja sit se uni vissiin vaa vaihtu joka kerta ja en tiedĂ€ nĂ€inkö jossain kohtaa jopa jotakin stray kidsiin liittyvÀÀ vai muistanko ihan vÀÀrin. Muista en oo varma et mitĂ€ saatanaa siinĂ€ tapahtui mut sen viimesimmĂ€n mĂ€ muistan i think. Ja oon melkein satavarma et se oli yuto joka siin oli. Oh god it was so horrible niiku en tiiĂ€ olinko siinĂ€ vaiheessa ihan unessa vai jo hereillĂ€ mut se yks kohtaus jota joko ajattelin tai nĂ€in unta siitĂ€ oml it was so cute and sweet 😭 huutis ihan hirveetĂ€.

Siis kunpa se vaan ei ois ollu niin seksuaalista koska oon traumatized 😭😭 niinku honestly shocking mut tavallaan sulonen uni... Kieroutuneella tavalla.

En kyl ymmÀrrÀ et miten se muka oli yuto koska jossain vaiheessa se saatto olla joku muu???? Niiku et... En tiiÀ oltiinko jopa yhdessÀ siinÀ unessa mut ihan ku se ois ollu joku ihan muu mut sit jossain vaiheessa ihan ku se ois ollu yuto?? Todella hÀiritsevÀÀ...... Oltii tyylii jossai laival ehkÀ ja.. joo no en osaa sitÀ selittÀÀ mut se oli niin outo uni :D ja ennen kaikkea traumatisoiva. Olin muutenkin jo niis aikasemmis unis ihan done koska ne oli just jotain painajaisia ainakin osittain ja jossain vaiheessa kun herÀsin niin kuulin kuinka sanoin oikeesti jotain "ei.. ei.. apua" tai jotain tollasta :Dd mut ilmeisesti nukahdin suht nopee uudelleen siit huolimatta. Se oli kyl tosi twisted ja muistan ettÀ siinÀ kohtaa siin unes kai joku tyyppi piti mua kiinni ja se oli ihan hirveetÀ. Probably se oli joku murhaaja tai vastaava sekopÀÀ. Tunsin et se piti mua vissiin ranteesta kiinni ja sit jostai muualt viel.

Uggggggghhhhhhhhhh nyt en voi olla ajattelematta yutoa lmao kiitos. En kestÀ kuinka intense se oli tavallaan. Hhhhh. I'm done.....

Ja siis pahinta yutossa on nimenomaan se sen tietynlainen sulosuus ja kiltteys tai silt se ainakin vaikuttaa niin eih nyt pliis. Niinku honestly se on ihan jĂ€rkyttĂ€vÀÀ. En kestĂ€ yhtÀÀn tommosta :DDDDDDD hhhhh Ă€lkÀÀ pliis kiusatko mua tĂ€lleen 😭😭😭 noi kaks on ihan hirveitĂ€ lopettakaa🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ei. Saatana.

Hui ja yuto on molemmat sitÀ tasoa ettÀ sitÀ ei enÀÀ edes voi kuvailla.

Muut ei ees oo sitÀ tasoa ainakaan tÀllÀ hetkellÀ basically.

Siis se taso on se ettÀ ei enÀÀ tiedÀ mitÀ voi tehdÀ kun ei halua periaatteessa elÀÀ ilman niit. Ei oo niiku mitÀÀ mitÀ voin tehÀ tai yrittÀÀ pÀÀstÀkseni yli. Ei vaa oo mahollista.

Mut siis en mÀ nyt kuollakaan halua mut jotenki tÀÀ on kyllÀ tuskaa.

It's horrible.

En tiedĂ€ johtuuko tÀÀ nyt siitĂ€ vitun unesta mut oon aivan totaalisen rakastunu yutoon. It's not funny :D ja sit nyt mietin huitaki taas enemmĂ€n koska nĂ€in pari vidii 😱

Ei voi olla enÀÀ totta. Ja kuinkahan monta kuukautta tÀtÀkin jatkuu.

MitÀ tÀÀ niiku ees on ei mul oo enÀÀ sanoja tÀhÀn. Siis tiesin jo silloin et hui on ihan jÀrkyttÀvÀ case mut silti mua hÀmmentÀÀ etten oo vielÀkÀÀn yli siitÀ. Ja no yuto nyt tuli ihan jotenkin yllÀtyksenÀ, koska mÀ kyl olin heti sillee (ku katoin sitÀ ehk ekaa vidii minkÀ takii rakastuinki niihi) et ah noi kaks on söpöjÀ (yutosta ja huista siis, mun mielestÀ ne oli ne jotka spottasin siinÀ ihan ekana) mut sit yuto jÀi aluks vaa nii paljon huin varjoon ja no kaikki muutkin ja vaikka jatkuvasti oon silti siitÀkin tykÀnnyt niin en silti ajatellut et siitÀ tulis myös nÀin paha case. Aina vÀlillÀ se kyl tuntu silti et koht mennÀÀ jonku sellase rajan yli et sit se on samaa tasoo ku hui, mut sitÀ ei sit koskaan kunnolla oikein tapahtunut, vasta nyt alkaa tuntua et oon ihan totaalisen rakastunut siihen oikeasti. Et nyt se alkaa olla jotenkin jopa samaa tasoa ku hui???? Vaikka aiemminkin aina oon ollu silleen et mÀ en kestÀ ku yuto on itse turvallisuus siis se on just sellane tyyppi jost tulee todella safe viba. Ja semmosia tyyppejÀ mÀ en kyl kestÀ :c well. This is so........ Shocking. Oh lord.

Im not okay

Nyt kyl tuntuu ettei paljoo muita mahu mun pÀÀhÀn ku noi kaks lmaoooooo they really do be breaking my heart
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Honestly kyllĂ€pĂ€ vituttaa. TörkeetĂ€ :D noi kaks on törkeitĂ€ fr 🙃

Ihan oikeasti. Monikin asia tĂ€ssĂ€ vituttaa mutta olen kuitenkin sen verran aseksuaali ettĂ€ varsinkin seksuaalisten ajatusten tunkeutuminen mieleen vituttaa :D etenkin nykyÀÀn nÀÀ tuntuu olevan suht rare occasions ja hyvĂ€ niin mutta vois olla vielĂ€kin enemmĂ€n rare kosk oon todellakin disgusted. Uskomatonta sitĂ€ paitsi tÀÀ tapahtuu yleensĂ€ aina unien kautta. Joskus muutoinkin mutta silloin ne on sen verran lieviĂ€ ettei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ mitenkÀÀn hĂ€iritse. YleensĂ€ ne tuntuu olevan nykyÀÀn aina jotain unista johtuvia ne hĂ€iritsevĂ€mmĂ€t seksuaaliset tunteet. Nytkin en ajatellut yhtÀÀn mitÀÀn ennen nukahtamista mutta siitĂ€ huolimatta jotenkin siitĂ€ unesta kehkeytyi tollanen ja sit vaa ajattelin liikaa asioita voi elĂ€mĂ€ miten disgusting :D ei kai siinĂ€ muuten mitÀÀn mutta jostain syystĂ€ oon vaan ihmisenĂ€ sellanen joka ei voi yleensĂ€ sietÀÀ mitÀÀn seksuaalista. I just don't vibe with it, i definitely don't. Mut ilmeisesti yuto on liian sexy xDDDDDD lmaoooooooo pls. On vaa niinku erittĂ€in ristiriitainen tunne kun on silti ihan hiton disgusted edelleen ja niiku ei todellakaan kiinnosta mut silti yutos on vaa jotai hiton kuumaa. No huissakin kyllĂ€ kai. Mut ne onki sit melkeinpĂ€ ainoita kpop tyyppejĂ€ keistĂ€ oon ikinĂ€ aatellu mitÀÀn tĂ€mmöstĂ€. Ööm hetkinen paitsi hyuka myös, vĂ€hĂ€n. Ja muita en silleen muista, ehk dahyun kans vĂ€hĂ€n mut niiku honestly en kyl muista muita hirveesti. Eiku ainii woozist nĂ€in sen random unen joka kai oli a bit sexual. Mut ei ny niin paljon. YleensĂ€ oon kuitenkin sen verran asexual-ish ettĂ€ en ihan hirveen suurella intensiteetillĂ€ tai vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ kovin usein ajattele mitÀÀn tĂ€mmöstĂ€. Toki se aaltoilee mut niiku. Basically oon enemmĂ€nkin silleen nope.

Ah niin törkeetÀ kyl kieltÀmÀttÀ.

Also vittu nÀÀ menkkakivut vaikka ei edes verta nÀy, huutis kuinka vittumaista voi ollakaan

Vaikka ei nÀÀ kyllÀ vielÀ oo pahat kivut mutta kuitenkin sellai vittumaiset fr

Hhhhhhh en voi hyvin.

Siis voi vittu itken kohta :D whats the point.

Niiku mikÀ pointti tÀssÀ kaikessa on

En saa noita pois mielestĂ€ni vaikka tekisin mitĂ€ 😭 vittu kiitos
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
SitÀ paitsi.... Aloin aattelee taas hansee........... MitÀ vittua tÀmÀ on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
I cant live
If living is without you
I can't live
I can't give anymore


Skskskdjdjdjdi niin kirjaimellisesti tĂ€tĂ€ tilannetta kuvaavat lyriikat. SiitĂ€ suoraan huille ja yutolle terveisiĂ€ 🙃 rÀÀÀÀÀh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
No MITÄ 😂😂😂😂😂😂😂 are you serious aikooks toi yks idiootti taas kerran sneakata mun sydĂ€meen. Ei sillĂ€, ei se sillon aiemmin ollu mikÀÀ iso juttu mut nyt tuntuu et se on vĂ€hĂ€n enemmĂ€n ku sillon. Ja tĂ€mĂ€kin vaan siks et vahingossa pÀÀdyin kattoo jonku onewe-vidin. Siis se thumbnail jo oli se mikĂ€ sai mut rakastuu uudelleen cyaan :D

MitÀ VITTUA:DDDDDDDDD

EnkĂ€ ees pysty olla aattelematta taeilia. Yuto, hui..... Changbin...... Han...... Hanse............. 😬 Aight imma just die then.

I don't always understand myself 😒

Mut sitÀ mÀ en ymmÀrrÀ mitÀ yuto tekee mulle. Kaikki muut on melkeen siedettÀviÀ (no ei ees) mut yuto on se kaikista hÀmmentÀvin ja vitun creepyyhÀn tÀÀ on.

Cya on kyl myös todella creepyy tai jotenki se ettÀ TykkÀÀn siitÀ taas????? Et voi olla tosissas.

Ah mut voisin kuunnella jotai listaa mis on siedettÀvÀmpii biisei ku en kykene tÀn hyuka listan kans tÀÀ on niin...... Blaah :D i mean i like it mut niiku pls

Ei hele en saa yutoo mielestĂ€ millÀÀn oon koko ajan vaa sillee "😍" en nyt oikeestaa arvannut et tÀÀ tĂ€hĂ€n menis sentÀÀn

Varmaa johtuu siit vitun unest i think se oli varmaa viimene silaus tĂ€lle rakastumiselle....... 👀 I'll just pretend that hes here with me then

MitÀ helvettiÀ se on jopa -98 kuten minÀkin lmao why arent we meant to be

Lmaooooooooooooo bye i can't

Vittu nÀÀ biisit ottaa pÀÀhÀn tÀs tilanteessa liian ÀllösöpöjÀ rakkauslauluja

ahahahahha off my face no sehÀn on klassikko jo tÀs vaiheessa

Ja aatella et off my face oli ihan aluks varmaa joku timppa-biisi ja sit se alko liittyy kaikkiin... Random tyyppeihin kuten hyukaan....... 😬😬😬😬😬😬 Sairasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
VITTU TÄÄ BIISI :DDDDDDDDDDDD kuulostaa niin paljon erÀÀltĂ€ lapsuuteen liittyvĂ€ltĂ€ biisiltĂ€ ja nyt must tuntuu et siit on vittu ikuisuus ja miks oon pÀÀtyny tĂ€hĂ€n :DDDDDD ............. Ei hyvÀÀ pĂ€ivÀÀ jos oisin sillon tienny mitĂ€ tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
:DDDDDD EN PYSTY OLLA NAURAMATTA boy in luville :DDDDDDD en pysty

En tiedÀ mikÀ siinÀ naurattaa mutta :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Eih

HĂ€ipykÀÀ D: en rakasta ketÀÀn 😃..

Ahaha love rain, tĂ€mĂ€kin on klassikko 😭 kevĂ€t -22 biisu kyl selkeĂ€sti. Ihan kauheeta en kestĂ€ sitĂ€ kuinka monta uutta tyyppiĂ€ tuli tĂ€s kevÀÀn aikana. En pysty edes laskee. Ei helvetti. Jopa bangchan mĂ€ en oikeesti tajuu et seki on ollu muka nii vĂ€hĂ€n aikaa vasta???? Ei saakeli nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Kaikista eniten nauran sille ettÀ vanhin tÀllÀ hetkellÀ on periaatteessa taeil joka on syntynyt 1990 :D en oo enÀÀ sitÀ mieltÀ ettÀ en pysty rakastuu nuoriin tyyppeihin......

Tai no thom ois vanhin muuten ehk mut ku mÀ en tiedÀ siitÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ok nope i probably still like Thom đŸ€šđŸ˜© eihhhhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Lol apua mun huijinhoyutokino-lista on melkein 6h pitkÀ.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Lol apua mun huijinhoyutokino-lista on melkein 6h pitkÀ.....
Ja mostly oon pistÀnyt sinne hui-biisuja ja jonkun verran yuto-biisuja ja jinho-biisuja. Mut kino nyt on ollu niin lievÀ ihastus verrattuna niihin et emt sil ei hirveesti oo sellasia siihen liittyviÀ biisui.

Esim tÀÀ on ihan hui-biisu enkÀ ees tiiÀ miks mut yks yö vaan kuuntelin sitÀ ja mietin huita i don't fucking know why mut.....:

Toi on jotenki niiiiin hui-biisu idk idk i'm screaming 😒

TÀÀ taas on jotenki ihan sellanen et siit tulee mieleen yuto??????:

Vaikka toi nyt periaatteessa onkin alunperin liittyny iha muihin ja varsinkin erÀisiin twicen jÀseniin (chaeyoung ainakin) mut jostain syystÀ nyt ku oon viime pÀivinÀ kuunnellut sitÀ muutenki paljon ja nii ni se jotenkin.... Tai en tiiÀ ton biisun lyriikat on vaa nii vitunnnnnnnn spot on. Ku kuuntelin sitÀ tÀnÀÀ ni tuli vaa iha mielee mun fiilikset yutoo kohtaa. EikÀ sillÀ nyt oo vÀliÀ puhutaanko laulussa tytöstÀ vai pojasta koska sama asia silti :D rakkauslaulu on rakkauslaulu it doesnt matter.

Lol oikeestaan toi girl crush:han on mustasukkasuudesta kertova siis ilmeisesti silleen et se tyyppi on jonku tytön kaa yhes tai jtn niin sinÀnsÀ en tiedÀ miks siit tulee mieleen hui ku ei sil ees kai oo tyttöystÀvÀÀ. Tai no soojin ainaki oli mut ei kai ne enÀÀ oo yhdessÀ mun tietojen mukaan. Mut ei kai sillÀ vÀliÀ, yhtÀ paskaa tÀÀ kaikki on kuitenkin koko ajan ja kyl mua silti kinda vituttaa soojin vaikka ne ei enÀÀ oliskaa yhes. Mut ehkÀ toi biisi silti mulle merkkaa eniten sitÀ sellast kaipausta ja sitÀ rakastumisen tunnetta. Tietyl tapaa se mustasukkasuus-pointti on sivuseikka siin koska jotenki siin kuuluu niin vahvasti se tunne ja se kaipaus i think. Et ehkÀ sen takii se resonoi niin pahasti. Ja siis sanonpahan vaan et Harryn versio on ihan törkeen hyvÀ, ehkÀ jopa jotenki tunteikkaampi ku alkuperÀnen. Mulle tuli ihan sellanen olo siitÀ et voin samaistua. Suorastaan laittoman tÀydellinen versio D::::::::: en voi sanoin kuvailla sitÀ fiilistÀ kun kuuntelin sitÀ viel yöllÀ ja sit mul tais olla viel ikkuna auki nii oli sellast viileetÀ ja jotenki se oli nii rauhallista ja helpottavaa D:::::::::

snif snif rakastan noita biisejÀÀÀÀÀ ja moni muukin kyllÀ resonoi iha törkeesti atm


Ja itkettÀÀ ku gugudanin diary tuo niin VAHVASTI mieleen sen ajan sillon ku hui oli vielĂ€ uus juttu :D kuuntelin sitĂ€ sillon ja ai jeesus mut tulee kyl nii elĂ€vĂ€sti mieleen se helvetillinen ahdistuskin silloin. Muistan kuinka olin suurinpiirtein jo valmis vetÀÀ ranteet auki tai ainakin saatoin vitsailla siitĂ€ đŸ€” fiilis on kyl about yhtĂ€ toivoton nytkin XD ja siis ..... Joo :D

Omg ja queenin love of my Lifesta tuli jostain syystÀ ihan totaalisesti hui-biisu. En ymmÀrrÀ mitÀ vittua siinÀ tapahtui? Siis olin jossain totaalisen oudossa tilassa sillon kun rakastuin siihen ja muistan ettÀ tuntu jotenki silt etten oo koskaan aikasemmin kuunnellu sitÀ nimenomasta biisii tolleen samalla tavalla. Siis etten ollu aikasemmin kokenu sitÀ niin syvÀsti? Mut sit huin takii mÀ jotenkin koin sen eri tavalla ku koskaan.

Oikeesti voi hitto :D tÀÀ on niin....... Huoh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Huutista sille etten ikinÀ pÀÀse yli park kyungista XDDDDDDDDDDDDD aina ku oon sillee "hei emmÀ tykkÀÀ siit" ni sit kuitenki taass oon sillee "IHANA" :DDDDDD voi vittu.

Also kaikki mitĂ€ oon oppinu tĂ€ssĂ€ viime aikoina nĂ€iden juttujen kans: i really really love boys 🙄😭 idek. Ofc rakastan myös tyttöjĂ€ mut en lĂ€heskÀÀn niin paljon lmao. Se on se mitĂ€ oon oppinut bisseydestĂ€ni XD Ja alan vasta nyt tajuta sen et mun ei tarvii tykĂ€tĂ€ tytöistĂ€ yhtĂ€ paljon xDdd oon silti bi vaikkakin tuntuu vĂ€hĂ€n hölmöltĂ€ edes luokitella sitĂ€ mitenkÀÀn mut teknisesti ottaenhan se on totta. Paitsi en tykkÀÀ siitĂ€ et oon bi. En tiedĂ€ miks mut en tykkÀÀ siit D:

Toinen asia mistÀ en tykkÀÀ: SE KUINKA PALJON RAKASTAN TAEILIA EDELLEEN mitÀ vittua. Sairasta. MÀ oikeesti en tiiÀ siis se on ihan sama asia kuin hui tai yuto. Ei mitÀÀn eroa siinÀ vahvuudessa :DDDDD siis se mitÀ oon tuntenu taeilia ja huita ja yutoa kohtaan on kaikki yhtÀ vitun vahvaa :DDDDDD huudan. VielÀ vÀhÀÀn aikaa sitten ajattelin et hobi on varmaan mun kaikkien aikojen pahin kpop ihastus, mut en oikeestaan oo ihan varma. Noi neljÀ on kaikki ihan törkeit XDDDDDD
Ja kuin kiusaksi alkoi soimaan strawberry moon mist tulee mieleen ne hobi-ajat....... No kiitos D: is this really necessary. I repeat: is this necessary.
KÀsi vaan tÀrisee suurinpiirtein :D oh my lord.

Oh i really hate this song lmaooo.

VĂ€hĂ€n ikĂ€vĂ€ sitĂ€ kun en vielĂ€ ollu juurikaan rakastunu kpop tyyppeihin tai ainakaan niin moneen...... Miten tĂ€llĂ€selt voi oikeesti vĂ€lttyĂ€? Ei voi 😭 i don't understand what even happened????? Niiku mul ei oo hajuakaan miten tÀÀ kaikki on tapahtunut. Tai no siis hobiin alunperin rakastuin...... Apua. Miten se muute tapahtu? ÄlĂ€ ny vaa sano et se oli sen yhen ihmisen syytĂ€ :Dd jos muistan oikein niin mĂ€ basically aloin pohtimaan joskus aikoja sitten ettĂ€ mikĂ€ tÀÀ exo-juttu on, koska niiku yks ihminen oli puhunu siit tai jotakin ja i kinda got curious. Sillon mĂ€ olin kuunnellut kpoppia vaan satunnaisesti niiku ehk ihan yksittĂ€isiĂ€ biisejĂ€ ja se oli sellast etten tienny mitÀÀ mistÀÀ. Mut kuitenkin olin sillee hmm whats this exo thing ja olin siis ihan kujal ja katoin jotai exon mv:itĂ€ ja olin silleen hmm ja tbh olin edelleen ihan pihalla, sit ilmeisesti exon kautta pÀÀdyin kattoo bts:n mv:it ja en tiedĂ€ miten ja niiku mis kohtaa mut jotenki yhtĂ€kkiĂ€ olin vaa iha rakastunut hobii. Ja tÀÀ oli oikeasti 2019 alussa (tai 2018 lopussa). Ja huutikset sille. Extra paljon huutista sille. (Aha tenin biisu alko soimaan, no this is not IT, this is definitely not it..... DON'T)

Sit huihin ja yutoon alunperin ihastuin sen gotoen kpop game videon takii D: ja gotoeta aloin kattoo vaa youtube suositusten takii.... Skskskdjdkdk. Horrible.

Mut miten taeil tapahtu? Öömmmmm... Siit mul ei literally oo hajuakaan? Siis ainoo mitĂ€ muistan hĂ€mĂ€rĂ€sti niin katoin jotain sellast vidii mis rankattiin kpop rĂ€ppĂ€reitĂ€ ja siin oli sit block b ja zicot ja nÀÀ. Niin kai mĂ€ jotenkin sitĂ€ kautta sitten pÀÀdyin kyseisen yhtyeen pariin D: eiku ainii vittu :D muistan jotenkin sen ku googlasin block b ja katoin et ketĂ€ siihen kuuluu ja tyylii mietin et ketkĂ€ niist on söpöi :D sit vaa katoin kuvii taeilist ja i guess se oli pitkĂ€lti siinĂ€. Ei saatana..... Mutta i guess ehkĂ€ niitĂ€ sattumia ei ollu olemassakaan. Kosk ei mul ollu ees mitÀÀ "ah voisin rakastuu johonki block b:st" suunnitelmia vaan se vaa jotenki... Tapahtu :D niinku it wasnt my plan it was someone elses plan lmao.

Mut must hyukaan liittyy jollain tapaa huvittavin tarina. Honestly se tunne kun youtuben suosituksiin ilmestyy vaa video hyukasta pienenĂ€ ja sen perheestĂ€ ja sit mietin et kuka on huening kai, tiesin vaa exon kain ni rupesin miettimÀÀn et onks ny kyse siit vai onks tÀÀ joku toinen 👀 ja honestly i guess i just curious ja sit mĂ€ vaan????? Ilmeisesti googlettelin tai jotain. Ja olin vaa sillee wtf i love hyuka XD sekin tapahtu niin nopeesti lmao mut en kestĂ€ nĂ€it asioita xDDDDDD + mul oli kriisi ku se on mua neljĂ€ vuotta nuorempi mut nykyÀÀn oon chill af sen suhteen XD i couldnt care less lmao. MitĂ€s vĂ€liĂ€ sillĂ€ on muka. Tosin se kriisi nyt oli sellai lĂ€ppĂ€ mut oli se kyl ainakin puoliks oikee kriisi xD

Ja

Miks kuulen mun korvissani tĂ€l hetkel haru harun 🙄 mmmmmmmmmmmmmmmkay. Gd, siinĂ€ kans yks josta ei pÀÀse eroon OLLENKAAN :D ihan sama kuinka monta kertaa oon sillee "ah en tykkÀÀ siit nyt enÀÀ" niin vittu voi olla kyl varma et se ei ollu siinĂ€ kuitenkaa :D at this point en tiedĂ€ mitĂ€ magiaa se mies kĂ€yttÀÀ ettĂ€ aina "rakastun siihen uudestaan" mutta joo :D ja tÀÀ sama limbo ollu periaatteessa helmikuusta mutta tavallaan jo aiemmin mutta ehkĂ€ se helmikuusta alkoi tĂ€lleen pahasti. Aiemmin se oli sellast höpö höpö tasoo 😂 kieltĂ€mĂ€ttĂ€, kaikki mun ihastukset voi jakaa kolmeen tasoon: 1. Höpö höpö -taso 2. Keskitaso ja 3. Kill me now.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Sovitaanko vaikka vittu ettÀ mÀ en nÀhnyt tÀtÀ kuvaa: https://images.app.goo.gl/vwnn9Y42RhqzKgXE7

EihĂ€n tĂ€ssĂ€ muuten mitÀÀn mutta mun sydĂ€n hakkaa niin lujaa ettĂ€ en edes voi- 💀

Mul ei oo varaa tÀhÀn :DDDDDD

En tiedÀ miks mut mul tulee ihan sikana mieleen nyt taeil tost just another girl biisistÀ :Ddddd kyl edelleen yutokin ja se nyt onki iha sjdjdjjfdk kamala mut also TAEIL

MitÀ nyt taas am i even real
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Mul ei oo varaa siihen et taeil-keissi pahenee ENTISESTÄÄN.

En pÀrjÀnnyt edes aiemmin nÀiden asioiden kanssa niin nyt jos tÀÀ on jo tÀtÀ tasoa niin siihen mÀ en pysty.

En voi jos taeil menee kaikkien ohi :D ok nÀit on kyl lopulta aika vaikee mitenkÀÀn jaotella tunteiden vahvuuden mukaan varsinkin just yuto ja taeil ja hui jne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Sen vaan sanon ettĂ€ basically my heart is on fire 😒 ja ehkĂ€ suurin syy siihen on.... Meinasin sanoo et taeil mut kyllĂ€ myös hui ja yuto on niin jĂ€rkyttĂ€viĂ€ tĂ€llĂ€ hetkellĂ€.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ööm..... Oon kuunnellu daisyy niin paljon viime aikoina et tulee jo korvista ulos xd mut minkĂ€s teet. Mut en kertakaikkiaan ymmĂ€rrĂ€ miten noi kolme ihmistĂ€ voi olla niin kamalia đŸ˜© my luvs đŸ˜« en edes ymmĂ€rrĂ€ ettĂ€ tÀÀ on vielĂ€kin tĂ€mmöstĂ€ lmao kun tuntuu ettĂ€ siitĂ€ on kauan kun rakastuin noihin kaikkiin. Ilmeisesti niist ei vaa pÀÀse yli ainakaan iha heti. Wait oliks noi kaikki kolme maaliskuussa D: ilmeisesti.

Voi ei taas be the light 😭😭😭😭😭 tĂ€l biisil on special place mun sydĂ€mes.

Ah taeil shut up 😭💖 i can't ever get over...... Facs đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© at this point en tiedĂ€ kuka oon ja mitĂ€ mulle tapahtuu....

Ah ja miten voi vÀsyttÀÀ nÀin paljo
 
Ylös Pohja