Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109498" data-attributes="member: 34"><p>Siis .... Mitä helvetin unta mä näin äsken fr. Mitä helvetin vittua. Oonko ihan väärässä jos väitän että se oli yutoon liittyvä uni koska niin mä muistelisin mut toisaalta se oli tosi hämärä. Anyway nyt vituttaa koska ajattelen sitä ääliöö entistäkin enemmän varmaa sen unen takii. Kiitti :D en edes tiedä enää mitä vittua. En jotenkin ois uskonut että näinkin vielä vittu käy </p><p></p><p>Mikä vittu mua vaivaa.</p><p></p><p>Kun se uni oli niin vitun huutis kamaa ja mietin et olikse todella yuto mut en kyl keksi yhtään et kuka muukaan se ois voinu olla? Joten pakko se oli olla se.</p><p></p><p>Ja kyllä siis honestly oli niin häiritsevä ja traumaattinen uni mutta toisaalta aika romanttinen mutta erittäin kieroutuneella tavalla i think :D ja pahinta oli se et se oli jopa seksuaalinen uni joten kun heräsin olin silleen anteeks mitä vittua nyt taas. Huvittavaa vielä sekin että en oo aatellu varmaan ikinä aikaisemmin juurikaan mitään seksuaalista yutosta ni sit yhtäkkiä nään vaa jotai aivan liian kiihkeetä unta siitä niiku anteeks mitä ihmettä nyt?????????? Tuli niin puun takaa koko uni :DDDD must tuntuu et ku heräsin olin vaa sillee "💀💀💀 ei vittu" lmaoo</p><p></p><p>Oikeesti mikä oikeus tol äijäl on pilata mun elämä xDDDDDDD bitch you can't</p><p></p><p>Hui on nyt syrjäytetty hha 🤔 NO EI tietenkää D: mut se ei varmaankaan ollu tos unessa.</p><p></p><p>Se oli muuten tosi outoo kosk heräilin välillä ja sit se uni vissiin vaa vaihtu joka kerta ja en tiedä näinkö jossain kohtaa jopa jotakin stray kidsiin liittyvää vai muistanko ihan väärin. Muista en oo varma et mitä saatanaa siinä tapahtui mut sen viimesimmän mä muistan i think. Ja oon melkein satavarma et se oli yuto joka siin oli. Oh god it was so horrible niiku en tiiä olinko siinä vaiheessa ihan unessa vai jo hereillä mut se yks kohtaus jota joko ajattelin tai näin unta siitä oml it was so cute and sweet 😭 huutis ihan hirveetä.</p><p></p><p>Siis kunpa se vaan ei ois ollu niin seksuaalista koska oon traumatized 😭😭 niinku honestly shocking mut tavallaan sulonen uni... Kieroutuneella tavalla. </p><p></p><p>En kyl ymmärrä et miten se muka oli yuto koska jossain vaiheessa se saatto olla joku muu???? Niiku et... En tiiä oltiinko jopa yhdessä siinä unessa mut ihan ku se ois ollu joku ihan muu mut sit jossain vaiheessa ihan ku se ois ollu yuto?? Todella häiritsevää...... Oltii tyylii jossai laival ehkä ja.. joo no en osaa sitä selittää mut se oli niin outo uni :D ja ennen kaikkea traumatisoiva. Olin muutenkin jo niis aikasemmis unis ihan done koska ne oli just jotain painajaisia ainakin osittain ja jossain vaiheessa kun heräsin niin kuulin kuinka sanoin oikeesti jotain "ei.. ei.. apua" tai jotain tollasta :Dd mut ilmeisesti nukahdin suht nopee uudelleen siit huolimatta. Se oli kyl tosi twisted ja muistan että siinä kohtaa siin unes kai joku tyyppi piti mua kiinni ja se oli ihan hirveetä. Probably se oli joku murhaaja tai vastaava sekopää. Tunsin et se piti mua vissiin ranteesta kiinni ja sit jostai muualt viel.</p><p></p><p>Uggggggghhhhhhhhhh nyt en voi olla ajattelematta yutoa lmao kiitos. En kestä kuinka intense se oli tavallaan. Hhhhh. I'm done.....</p><p></p><p>Ja siis pahinta yutossa on nimenomaan se sen tietynlainen sulosuus ja kiltteys tai silt se ainakin vaikuttaa niin eih nyt pliis. Niinku honestly se on ihan järkyttävää. En kestä yhtään tommosta :DDDDDDD hhhhh älkää pliis kiusatko mua tälleen 😭😭😭 noi kaks on ihan hirveitä lopettakaa🙃</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109498, member: 34"] Siis .... Mitä helvetin unta mä näin äsken fr. Mitä helvetin vittua. Oonko ihan väärässä jos väitän että se oli yutoon liittyvä uni koska niin mä muistelisin mut toisaalta se oli tosi hämärä. Anyway nyt vituttaa koska ajattelen sitä ääliöö entistäkin enemmän varmaa sen unen takii. Kiitti :D en edes tiedä enää mitä vittua. En jotenkin ois uskonut että näinkin vielä vittu käy Mikä vittu mua vaivaa. Kun se uni oli niin vitun huutis kamaa ja mietin et olikse todella yuto mut en kyl keksi yhtään et kuka muukaan se ois voinu olla? Joten pakko se oli olla se. Ja kyllä siis honestly oli niin häiritsevä ja traumaattinen uni mutta toisaalta aika romanttinen mutta erittäin kieroutuneella tavalla i think :D ja pahinta oli se et se oli jopa seksuaalinen uni joten kun heräsin olin silleen anteeks mitä vittua nyt taas. Huvittavaa vielä sekin että en oo aatellu varmaan ikinä aikaisemmin juurikaan mitään seksuaalista yutosta ni sit yhtäkkiä nään vaa jotai aivan liian kiihkeetä unta siitä niiku anteeks mitä ihmettä nyt?????????? Tuli niin puun takaa koko uni :DDDD must tuntuu et ku heräsin olin vaa sillee "💀💀💀 ei vittu" lmaoo Oikeesti mikä oikeus tol äijäl on pilata mun elämä xDDDDDDD bitch you can't Hui on nyt syrjäytetty hha 🤔 NO EI tietenkää D: mut se ei varmaankaan ollu tos unessa. Se oli muuten tosi outoo kosk heräilin välillä ja sit se uni vissiin vaa vaihtu joka kerta ja en tiedä näinkö jossain kohtaa jopa jotakin stray kidsiin liittyvää vai muistanko ihan väärin. Muista en oo varma et mitä saatanaa siinä tapahtui mut sen viimesimmän mä muistan i think. Ja oon melkein satavarma et se oli yuto joka siin oli. Oh god it was so horrible niiku en tiiä olinko siinä vaiheessa ihan unessa vai jo hereillä mut se yks kohtaus jota joko ajattelin tai näin unta siitä oml it was so cute and sweet 😭 huutis ihan hirveetä. Siis kunpa se vaan ei ois ollu niin seksuaalista koska oon traumatized 😭😭 niinku honestly shocking mut tavallaan sulonen uni... Kieroutuneella tavalla. En kyl ymmärrä et miten se muka oli yuto koska jossain vaiheessa se saatto olla joku muu???? Niiku et... En tiiä oltiinko jopa yhdessä siinä unessa mut ihan ku se ois ollu joku ihan muu mut sit jossain vaiheessa ihan ku se ois ollu yuto?? Todella häiritsevää...... Oltii tyylii jossai laival ehkä ja.. joo no en osaa sitä selittää mut se oli niin outo uni :D ja ennen kaikkea traumatisoiva. Olin muutenkin jo niis aikasemmis unis ihan done koska ne oli just jotain painajaisia ainakin osittain ja jossain vaiheessa kun heräsin niin kuulin kuinka sanoin oikeesti jotain "ei.. ei.. apua" tai jotain tollasta :Dd mut ilmeisesti nukahdin suht nopee uudelleen siit huolimatta. Se oli kyl tosi twisted ja muistan että siinä kohtaa siin unes kai joku tyyppi piti mua kiinni ja se oli ihan hirveetä. Probably se oli joku murhaaja tai vastaava sekopää. Tunsin et se piti mua vissiin ranteesta kiinni ja sit jostai muualt viel. Uggggggghhhhhhhhhh nyt en voi olla ajattelematta yutoa lmao kiitos. En kestä kuinka intense se oli tavallaan. Hhhhh. I'm done..... Ja siis pahinta yutossa on nimenomaan se sen tietynlainen sulosuus ja kiltteys tai silt se ainakin vaikuttaa niin eih nyt pliis. Niinku honestly se on ihan järkyttävää. En kestä yhtään tommosta :DDDDDDD hhhhh älkää pliis kiusatko mua tälleen 😭😭😭 noi kaks on ihan hirveitä lopettakaa🙃 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja